Aan de moderator/admin

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

19 jun 2009, 13:46

Uhm? Volgens mij heeft de admin/mod zich vergist van optie?

Hij heeft een hele sticky post van 20 pagina's verwijderd ipv 1 post met reclame :).

Tenzij dat de bedoeling was :P.

Want terjuist had ik nog geantwoord op het topic waarin mensen hun vragen konden stellen over hun website. Deze was 22 pagina's lang. Nu is hij weg. :wink:

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

19 jun 2009, 14:02

Ultddave,
Sorry, het was zeker niet de bedoeling dat het ganse topic werd verwijderd.Er is al een mailtje onderweg naar de Webmaster om het terug te laten plaatsen indien mogelijk.Alleen de reklameboodschap+ reactie hadden weg gemoeten, zij! heeft zich dus vergist. :oops:

weet soms iemand de juiste titel nog?
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

19 jun 2009, 14:14

Hehe geen probleem. Ik denk dat PhP wel een backup zal bijhouden van het topic. Zover ik weet was alleen de eerste post "interessant" daarin stond wat uitleg over de cursus. De rest waren vragen met antwoorden. Die zijn niet niet zo belangrijk ;).

Coderunner zal wel weten hoe het precies heette aangezien hij daar veel post ;).

Ik dacht iets van "Cursus website maken voor senioren" als ik me niet vergis.

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

19 jun 2009, 14:19

bedankt , het is doorgegeven aan de Webmaster.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 jun 2009, 14:46

Beste,

Inderdaad, de gehele topic dat als Onderwerp "Mededeling: "Cursus website maken" had en werd gestart door "webmaster" is verdwenen. :roll:
Stond als eerste onderwerp (zie onderstaand en vroeger genomen schermafdruk)

Afbeelding

Daar stond de link in naar de cursus opgesteld door Pascal Vyncke en zoals ultddave al zegde, stonden daar vele oplossingen in i.v.m. de cursus en ook vele andere en was een druk bezocht onderwerp.

In ieder geval bedankt om dit te hebben doorgegeven aan de webmaster. Hopelijk kan deze nog teruggezet worden ...

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

19 jun 2009, 19:03

Pascal heeft het topic teruggevonden in de backup van vandaag. Het staat terug op zijn vertrouwde plekje.Nogmaals sorry voor de last, en een speciale dank aan de Webmaster om tussen de examens door mijn "stommiteit" recht te zetten. :D
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 jun 2009, 19:31

redpoppy schreef:Pascal heeft het topic teruggevonden in de backup van vandaag. Het staat terug op zijn vertrouwde plekje.Nogmaals sorry voor de last, en een speciale dank aan de Webmaster om tussen de examens door mijn "stommiteit" recht te zetten. :D
Bedankt aan iedereen die de moeite gedaan hebben om dit onderwerp terug te zetten.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.