powerpoint opslaan voor website+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

irina
Lid geworden op: 18 aug 2004, 09:40
Locatie: tongeren

07 jul 2009, 14:18

Hoe kan ik een powerpoint opslaan en op een website zetten, het zou me veel plezier doen dat te kunnen!!!
Dank bij voorbaat
vriendschap is een mooie bloem die niet in ieders tuin groeit

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

07 jul 2009, 14:35

irina schreef:Hoe kan ik een powerpoint opslaan en op een website zetten, het zou me veel plezier doen dat te kunnen!!!
Dank bij voorbaat
Beste irina,

1- Powerpoint presentatie opslaan als pps en dan een link op de webpagina plaatsen zodat de bezoeker deze kan downloaden en bekijken. Webpagina en Powerpoint presentatie naar webhostserver opladen.

2- Powerpoint presentatie opslaan als website en dan de verkregen bestanden opladen naar de webhostserver (hierbij gaan wel enkele functies verloren).

Succes.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

irina
Lid geworden op: 18 aug 2004, 09:40
Locatie: tongeren

09 jul 2009, 09:55

BEDANKT , als beginner kan men alle raad gebruiken, het lijkt me wel wat ingewikkeld , maar ik ga toch mijn best doen![/url]
vriendschap is een mooie bloem die niet in ieders tuin groeit

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

09 jul 2009, 13:51

Beste irina,

Alvast bedankt voor je reaktie en dit hier te melden.
irina schreef:... het lijkt me wel wat ingewikkeld ...
Dan geef ik je nog wat extra uitleg :wink:

1- Powerpoint presentatie aanmaken en dan "bewaren/opslaan als" benaming.pps en dan een link op de webpagina plaatsen zodat de bezoeker deze kan downloaden en bekijken.

De link code die je dan plaatst op je webpage (op de plaats waar je zelf wil), is

Code: Selecteer alles

<a href="benaming.pps">Naam Powerpoint Presentatie bekijken</a>
Webpagina en Powerpoint presentatie (benaming.pps) naar webhostserver opladen.


2- Powerpoint presentatie aanmaken en dan "bewaren/opslaan als webpagina" en dan de door het programma aangemaakte en verkregen bestanden (eventueel mappen) opladen naar de webhostserver (bij het bewaren als webpagina gaan wel enkele functies (overgangen, e.d.) verloren).

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.