"Untitled Document" opgelost

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

peter.pan
Lid geworden op: 07 apr 2008, 10:52
Locatie: rand Mechelen

08 sep 2008, 20:19

Hoi beste Cybergenoten,
Ofschoon ik in Dreamweaver de naam van de betreffende pagina heb ingevuld, blijft op de website steeds "untitled document" verschijnen. De pagina vertoond ook de vermelding "no browser check errors"Is er iemand die hier raad op weet aub? Ik heb al gedacht dat de navigatie pagina de dader is (deze heb ik vast geplaatst en blijft staan op de ganse site).

PS: Ik zet hieronder een stukje code uit het begin van een willekeurige pagina. Alle paginas vermelden als titel hun eigen onderwerp (bv. welkom, home, weetjes enz...)
Alvast bedankt voor enige reactie. Peter Pan.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<title>welkom op mijn familiesite</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css">
<!--
.style2 {color: #FFFF66}
body,td,th {
color: #FFFFFF;
font-family: Comic Sans MS;
font-size: 14px;
}
body {
background-color: #6A747D;
enz...
Laatst gewijzigd door peter.pan op 25 sep 2008, 11:36, 3 keer totaal gewijzigd.
groetjes, P P

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

08 sep 2008, 21:23

Beste peter.pan

Voor zover ik kan zien, in je geposte html code, is deze juist dus daar ligt het niet aan.

Gebruik je misschien frames ? Indien ja, open de pagina waarin je de frames configureerd in bv. notepad en kijk of je daar "Untitled Document" hebt verwijderd.

Anders:
Verwijder de tijdelijke internetbestanden in Internet Explorer of FireFox, het kan zijn dat de browser steeds de oude pagine uit de cache terughaalt.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

peter.pan
Lid geworden op: 07 apr 2008, 10:52
Locatie: rand Mechelen

09 sep 2008, 09:39

Beste Coderunner,
Alvast bedankt voor de snelle respons.
Ik heb deze site gemaakt met Dreamweaver MX 2004.
Deze fout heb ik bij elke ws die ik op het net heb gezet.
Ik heb alle TMP files gewist, en wanneer ik de pagina in Notepad open vind ik ook nergens "untitled document" terug.
Er zal wel ergens iets verkeerd lopen, maar de hamvraag is "waar?".
Ik ga u een prive-berichtje sturen met de volledige code van een pagina, en de url, kwestie van niet te willen profiteren om de ws te promoten.
groetjes, P P

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

09 sep 2008, 16:16

peter.pan schreef:... Er zal wel ergens iets verkeerd lopen, maar de hamvraag is "waar?".
Beste peter.pan,

De oplossing is onderweg via privé bericht :wink:

Ik plaats ook hier het antwoord zodat anderen, met hetzelfde problem, dit ook kunnen oplossen.

Je gebruikt dus inderdaad frames, nml een leftFrame en een mainFrame in je website. Er is een pagina waarin je de layout van de frames bepaalt en dat is de pagina index.htm
Open deze pagina in bv. notepad dan krijg je dit te zien

Code: Selecteer alles

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd"> 
<html> 
<head> 
<title>Untitled Document</title> 
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> 
</head> 

<frameset rows="*" cols="143,*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> 
  <frame src="navigatie.htm" name="leftFrame" scrolling="NO" noresize> 
  <frame src="home.htm" name="mainFrame"> 
</frameset> 
<noframes><body> 
</body></noframes> 
</html>


Daar zie je de boosdoener, daar staat nog steeds <title>"Untitled Document"</title>, daar moet je nu de title wijzigen. Wanneer je met frames werkt, zal deze title enkel en altijd zichtbaar zijn en deze van de andere pagina zal nooit te zien zijn in de titlebar van je browser of je zou de pagina's afzonderlijk moeten oproepen m.a.w. niet in je frame maar dat is de bedoeling niet daar je met 2 frames werkt nml. een navigatie frame (leftFrame) dat steeds zichtbaar blijft want het is je menu en een rechter veranderend frame (mainFrame) daar waar de pagina's verschijnen als je op een knop in je menu klikt.
Als je nu de title hebt aangepast, bewaar je dit bestand als index.htm en je probleem zou opgelost moeten zijn.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

peter.pan
Lid geworden op: 07 apr 2008, 10:52
Locatie: rand Mechelen

09 sep 2008, 19:05

Beste Coderunner,

Van harte bedankt voor de oplossing van mijn probleem. Je mag mij geloven of niet, maar ik heb nagenoeg ALLE paginas geopend in kladblok, behalve... JUIST de index-pagina. Nu verschijnt er de naam van mijn webstek, maar is het normaal dat deze naam blijft staan bij elke pagina in de website? ttz: eender welke pagina ik oproep via de navigatieknoppen (in left frame), de titel van de index-pagina blijft staan. Ligt dit misschien ook aan het gebruik van frames, of heb ik het mis?
groetjes, P P

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

09 sep 2008, 19:13

peter.pan schreef:Van harte bedankt voor de oplossing van mijn probleem.
Dat is graag gedaan en bedankt om dit te melden.
petter.pan schreef:Nu verschijnt er de naam van mijn webstek, maar is het normaal dat deze naam blijft staan bij elke pagina in de website? ttz: eender welke pagina ik oproep via de navigatieknoppen (in left frame), de titel van de index-pagina blijft staan. Ligt dit misschien ook aan het gebruik van frames, of heb ik het mis?
Ja dat is normaal, dat komt idd omdat je met frames werkt. Heb ik trouwens in mijn vorige post gezegd.
coderunner schreef:Wanneer je met frames werkt, zal deze title enkel en altijd zichtbaar zijn en deze van de andere pagina zal nooit te zien zijn in de titlebar van je browser
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

peter.pan
Lid geworden op: 07 apr 2008, 10:52
Locatie: rand Mechelen

09 sep 2008, 19:45

Yep Coderunner,
Nu moet ik weer "sorry" zeggen.
Waarschijnlijk heb ik dat van blijdschap verkeerd geinterpreteert.
Nog eens bedankt voor de vlugge oplossing, en zoals je al zei: Als ik nog eens iets heb, weet ik waar ik moet zijn hé! We kunnen dit probleem als opgelost beschouwen...
groetjes, P P

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

10 sep 2008, 02:52

peter.pan schreef:Yep Coderunner,
Nu moet ik weer "sorry" zeggen.
Waarschijnlijk heb ik dat van blijdschap verkeerd geinterpreteert.
Dat is geen probleem peter.pan, daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, dat kan gebeuren.
peter.pan schreef:Nog eens bedankt voor de vlugge oplossing, en zoals je al zei: Als ik nog eens iets heb, weet ik waar ik moet zijn hé! We kunnen dit probleem als opgelost beschouwen...
Nogmaals graag gedaan en tot later. :wink:

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.