kan geen foto's afprinten vanuit mijn afbeeldingen

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

kyara
Lid geworden op: 08 jul 2005, 17:55
Locatie: ergens rond WETTEREN

23 okt 2013, 13:50

Hallo,ik zit met een vraagje.Plots kan ik geen foto's meer afdrukken van mijn afbeeldingen.Vanuit picassa gaat het wel goed.Wat zou het probleem kunnen zijn?

mvg Kyara

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

23 okt 2013, 14:34

kyara schreef:Hallo,ik zit met een vraagje.Plots kan ik geen foto's meer afdrukken van mijn afbeeldingen.Vanuit picassa gaat het wel goed.Wat zou het probleem kunnen zijn?

mvg Kyara
Wil je eens stap voor stap zeggen welke akties je juist doet om af te drukken vanuit Mijn Afbeeldingen, en welke vensters en antwoorden je krijgt.

kyara
Lid geworden op: 08 jul 2005, 17:55
Locatie: ergens rond WETTEREN

23 okt 2013, 14:49

Ik open de map (mijn afbeeldingen).De foto's verschijnen.Dan klik ik op een foto.Daarna klik op afdrukken.Dan komt er een schermpje tevoorschijn ,welk formaat van foto ik kan kiezen.Daarna op afdrukken.Dan verschijnt even geduld,en dan niets meer.Maar vroeger ,wanneer ik een foto aanklikte,werd dat iets grijzer(de foto).Nu als ik een foto aanklik ,word de aangewezen foto veel donkerder .

mvg kyara

kyara
Lid geworden op: 08 jul 2005, 17:55
Locatie: ergens rond WETTEREN

23 okt 2013, 18:50

het is met die afbeelding dat ik het formaat van mijn foto's neem.Met windows galery marcheert het ook ;juist niet met "mijn afbeeldingen"

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

24 okt 2013, 20:19

Een wilde gok:als je in Configuratiescherm - Printers gaat kijken is er dan een printer aangevinkt als standaard (of default) printer?