picasa album gezamelijk voor een groep

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

beachman
Lid geworden op: 31 mar 2003, 14:10
Locatie: Loppem België

26 nov 2013, 20:47

Hoe moet ik een picasa webalbum maken waar verschillende deelnemende vrienden hun foto's kunnen opladen zodat alle vrienden daar al de foto's kunnen zien en eventueel downloaden naar hun PC.

Voorbeeld: we zijn met een groep op stap geweest en 10 deelnemers hebben foto's genomen. De bedoeling is dat elkeen zijn geselecteerde jpegs op die Picasa webstek toevoegt zodat heel de groep ze kan zien en afhalen indien gewenst.

Hoe zo een Picasa webalbum maken voor heel de groep?
Groetjes van Roland, de beachman
Acer Predator G3610
Windows 10 - Intel i7-2600 3,40GHertz,

The older I get, the better I used to be.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

26 nov 2013, 21:38

Ook Fotoalbum van Seniorennet biedt die mogelijkheid.
Eenvoudig en Goed

beachman
Lid geworden op: 31 mar 2003, 14:10
Locatie: Loppem België

29 nov 2013, 09:25

Ik heb eerst een test gedaan met een nieuwe account op Google met een wachtwoord. In Google+ heb ik een map met foto's gezet met de bedoeling dat mijn maten inloggen op die account met het zelfde wachtwoord en daar foto's bijzetten. Veel te omslachtig en niet iedereen is vertrouwd met die aanmeldingsprocedure bij Google. Kortom het lukt niet goed wegens te ingewikkeld.
Dus heb ik nu die google account geschrapt en verwijderd en ga ik eens kijken of het gemakkelijker gaat met een fotoalbum op seniorennet.
Benieuwd of het hier gebruiksvriendelijker zal zijn.
Groetjes van Roland, de beachman
Acer Predator G3610
Windows 10 - Intel i7-2600 3,40GHertz,

The older I get, the better I used to be.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

29 nov 2013, 10:26

Ik ben eens benieuwd welke keuzes je gaat maken bij Seniorennet.