Foto's groter doorsturen

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

15 dec 2013, 22:34

Zopas heb ik een mooi Wenskaartje gemaakt, eerst een collage op Picase "gemaakt" dan er tekst opgezet. Automatisch komt de collage zonder tekst in Mijn Afbeeldingen. Dan heb ik met Picasa die foto met tekst naar mijn e-mail gestuurd, die opgeslagen bij Mijn Afbeeldingen. Maar, of ik nu die foto in een ander album zet, hij blijft klein als ik hem verstuur zelfs onder mijn Afbeeldingen.
Misschien kunt u me helpen om toch die Wensen groter te versturen?
Bedankt
Laatst gewijzigd door Ivette op 17 dec 2013, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivette

Stef
Lid geworden op: 23 feb 2005, 14:56
Locatie: Brasschaat

16 dec 2013, 10:25

Bekijk dit eens :https://www.wetransfer.com/
Daar kan je (gratis) foto's mee doorsturen tot 2 GB.

Succes
MS Windows 8.1 - 64 bit, Intel Core i7-4790 CPU - 3.60 GHz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GT 640
stephoto.be

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

16 dec 2013, 15:35

Zoo groot zal die wenskaart toch niet zijn zeker?

Als u met WLM werkt stuurt die tot 5 Mb,maar u moet invoegen als bestand.
Eerst de mail maken en dan pas invoegen.

Ook zo met outlook en outlook.com, Hotmail en Gmail

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

17 dec 2013, 09:39

Niemand weet hoe groot het originele kaartje is. Als het de grootte is van de afbeelding die wij vanop het forum kunnen downloaden, dan kan vergroten problematisch worden.
In de zin, dat Picasa de bewerking wel zal kunnen uitvoeren, maar het beeld zal er niet op verbeteren.
Het zal een beetje worden zoals naar een prent kijken door een vergrootglas, als je wat té sterk vergroot ga je blokjes gaan zien en worden randen rafelig.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

17 dec 2013, 17:17

Bedankt allemaal voor de moeite
Ik heb er weer de ganse dag naar gezocht, heb alles verwijderd, collage opnieuw gemaakt enz. Ik had het ook in het Duits gemaakt en kreeg bijna iets: dat kwam er met tekst en al in 't groot op.
Ik heb het nu in Picasa een andere naam gegeven en de tekst vastgelegd, feit is: Mijn Afbeeldingen moet het aanvaarden, alleen van daar uit kan ik het verzenden, zo groot als het scherm. Ik ben nu toch gelukt, weet maar half hoe maar ben superblij!
vriendelijke groeten,
Ivette