shoppen shoppen shoppen

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

24 mei 2020, 16:05

Las ik niet in een artikel dat Slovakije een voorbeeld land is met maar enkel 10 tallen doden. Het land verplichte mondmaskers van in het begin. Hoe had een land als Slovakije dan wel de nodige mondmaskers terwijl er bij ons zelfs een serieus tekort was bij zorgpersoneel en dat voor weken, leg dat eens uit, hoe kan dat?

alfa
Lid geworden op: 22 mei 2020, 19:41

25 mei 2020, 06:25

kitten schreef:
24 mei 2020, 16:05
Las ik niet in een artikel dat Slovakije een voorbeeld land is met maar enkel 10 tallen doden. Het land verplichte mondmaskers van in het begin. Hoe had een land als Slovakije dan wel de nodige mondmaskers terwijl er bij ons zelfs een serieus tekort was bij zorgpersoneel en dat voor weken, leg dat eens uit, hoe kan dat?

Heb ik mij ook afgevraagd....
Er is iets compleet fout gelopen ( en nog aan 't lopen) met die mondmaskers hier.
Maar terzijde : het verplicht dragen van een mondmasker zal er wellicht ook toe bijdragen dat mensen minder lang buiten blijven. Want zo'n mondmasker dragen is verre van aangenaam.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

25 mei 2020, 14:01

Daar heb je gelijk in alfa, het is geen pretje, maar bv op de tram moet het echt wel; ik heb er al verschillend geprobeerd, maar ze zijn gewoon allemaal even onaangenaam. Ik hou het op zelfgemaakte van heel lichte stof, die papieren vind ik de hel.

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

30 mei 2020, 11:55

Deze namiddag van 13 tot 16u. rechtstreekse Special van De Insprecteur met Sven Pichal vanuit het Waasland Shoppingcenter. Dit hebben ze nog nooit gedaan en ik ben benieuwd wat men zal zeggen en laten zien.
Toen ik dit bericht hierop plaatste heb ik hetzelfde bericht naar De Inspecteur gestuurd en daar is nooit op gereageerd. Ik zal hier kijken en luisteren en ik ben benieuwd.
Waarschijnlijk zal men nu wel maatregelen nemen zodat de massa niet binnen kan, niet op die zetel gaat zitten, babbelen en kletsen, 1,5 meter afstand houden, enz. enz.
Nogmaals IK BEN ECHT BENIEUWD OF WE DE WAARHEID GAAN HOREN EN ZIEN

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

31 mei 2020, 08:29

Gisteren had ik een afspraak bij de Pearle opticien gevestigd in de gebouwen van carrefour. Een secutiry man verplichte mij een winkelkar te nemen en normaal zou ik achteraan in de wachtrij moeten gaan staan. Na veel gepalaver mocht ik toch voor, maar ik werd wel verplicht heel de winkel door te gaan tussen allemaal mensen die stonden aan te schuiven aan de kassa, om tot een doorgang te komen voor klanten die niets kopen, en zo bij de optieker te komen. Als security mij doorlaat door een lintje te verwijderen blijft mijn verplaatsing beperkt tot 20 meter zonder contact met anderen. Is security iets anders dan veiligheid?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

31 mei 2020, 10:56

Discipline, dedication and friendship...maar zeker Safety First!.


Met excuses van de Smos
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

01 jun 2020, 15:44

Die mensen krijgen instructies waar zij niet van mogen afwijken.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: