Regeringsonderhandelingen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 jul 2019, 09:05

Niet te geloven wat je hier soms leest 8O :roll:

Iedere burger heeft staatsschuld boven zijn hoofd voor de som van € 42.956
Schuld per inwoner

€ 85.913
Schuld per werkzame inwoner

En 507 euro komt erbij iedere second en meterke draait op volle toeren 24 op 24 uur

Meter staat op dit moment op 463.444.858.563 euro , kan niet volgen hoe snel dat er bijkomt 8O

De Staatsschuld stijgt met 507 euro per seconde!
Laatst gewijzigd door gast43 op 26 jul 2019, 09:14, 3 keer totaal gewijzigd.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

26 jul 2019, 09:05

Op nauwelijks 4.5 jaar tijd is daar 100 miljard Euro schuld BIJGEKOMEN!

Wie biedt meer !!!!!!!

Bij volksmenner Juleke lopen de schulden wekelijks met 10 miljard op.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 jul 2019, 09:09

nieuwe verkiezingen en de kaarten herschudden met een zeer duidelijke mening van het volk is veruit de beste oplossing ,
Het volk heeft toch zijn mening gegeven wardje en de kaarten geschud. Di Rupo wil een regering met een Vlaamse minderheid want zijn Vlaams ezeltje begint tegen 2025 minder geld te schijten en dus moet er (dringend) een herziening van de financieringswet komen. Met een NV-A in de federale regering zal dit spelletje (hopelijk) niet doorgaan en dat weet Di Rupo goed genoeg, met de klassieke trado’s lukt dat wel omdat die bestuurd worden door politieke eunuchen.
Dus, ons Vlaams ezeltje zal wel geld blijven schijten maar dan aan onze Vlaamse voorwaarden en niet andersom.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 jul 2019, 09:16

Dicksy

Gaan ze geld bijmaken :wink: 8O :roll:

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 jul 2019, 09:36

De Wever zei dat het heel fel pijn ging doen maar als die zware maatregelen een kentering inzetten (U kent het riedeltje, er schijnt weer licht in de lange tunnel) dan zijn ze bereid om die opofferingen te ondergaan.
Ik zou zeggen wees dan blij dat NV-A niet alleen in de regering zat want dan pas zoude geweten hebben wat die opofferingen zouden betekent hebben. Maar of ge dan nog bereid zou zijn die te willen ondergaan betwijfel ik ten zeerste want dan kom ik terug op mijn eerdere posting. Onze kleinkinderen moeten niet opgezadeld worden met onze schuld maar haal het eerst bij de anderen om die schuld af te bouwen.
dejules

26 jul 2019, 09:46

Dicksy schreef:
26 jul 2019, 09:36

Ik zou zeggen wees dan blij dat NV-A niet alleen in de regering zat want dan pas zoude geweten hebben wat die opofferingen zouden betekent hebben.
Een leger dat gras moet eten vecht niet. En als de officieren aan rijk gevulde tafels hun pens vol vreten dan deserteren ze. De maatregelen die de N-VA in petto heeft werken niet.
dejules

26 jul 2019, 09:48

Dicksy schreef:
26 jul 2019, 09:09

Het volk heeft toch zijn mening gegeven wardje en de kaarten geschud.
Op basis van valse cijfers.
Bilzen heeft bewezen dat de kiezer die valse cijfers niet accepteert. Daar heeft men na 26 mei nieuwe verkiezingen moeten organiseren en de N-VA werd daar kompleet vd tafel geveegd. Daarom ; nieuwe verkiezingen met juiste cijfers.
dejules

26 jul 2019, 10:03

petrol schreef:
26 jul 2019, 09:05
Op nauwelijks 4.5 jaar tijd is daar 100 miljard Euro schuld BIJGEKOMEN!

Wie biedt meer !!!!!!!
U kunt een fact-check doen!
Van 370 miljard naar 470 miljard Euro is 100 miljard Euro extra schulden, toch?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 jul 2019, 10:04

De maatregelen die de N-VA in petto heeft werken niet.
Ook het eeuwige riedeltje om niets te moeten doen. Dus toch niet bereid om de opofferingen te brengen en mordicus vasthouden aan de status-quo om de verworven rechten te behouden. Geen verwijt naar u, is eigen aan de mens.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

26 jul 2019, 10:05

Dicksy schreef:
26 jul 2019, 09:36
De Wever zei dat het heel fel pijn ging doen maar als die zware maatregelen een kentering inzetten (U kent het riedeltje, er schijnt weer licht in de lange tunnel) dan zijn ze bereid om die opofferingen te ondergaan.
Ik zou zeggen wees dan blij dat NV-A niet alleen in de regering zat want dan pas zoude geweten hebben wat die opofferingen zouden betekent hebben. Maar of ge dan nog bereid zou zijn die te willen ondergaan betwijfel ik ten zeerste want dan kom ik terug op mijn eerdere posting. Onze kleinkinderen moeten niet opgezadeld worden met onze schuld maar haal het eerst bij de anderen om die schuld af te bouwen.
Uw kleinkinderen zijn al lang veroordeeld tot de armoede. Gaat gij een grote erfenis nalaten, dan gaan Uw kleinkinderen nog iets hebben om te leven, doet gij zelf alles op, dan kunnen ze beter een plaats reserveren onder de viaduct van Wilrijk en sparen voor een tent.
De Wever, de beschermheer van de middenstand en de speeltuin van de ambtenarij, heeft al te veel pijn gedaan aan altijd dezelfde betalers, en heeft de eerste rekening reeds in ontvangst genomen. Het resultaat van zijn beleid, een totale mislukking over gans de lijn. Zowel gewestelijk als federaal, de totale ondergang.Als de NVA nog een ambtstermijn verder blijft gaan met het uitdelen van geschenken aan dezelfde groepen, dan loert voor U zelfs de armoede stand.
dejules

26 jul 2019, 10:09

Dicksy schreef:
26 jul 2019, 10:04
De maatregelen die de N-VA in petto heeft werken niet.
Ook het eeuwige riedeltje om niets te moeten doen. Dus toch niet bereid om de opofferingen te brengen en mordicus vasthouden aan de status-quo om de verworven rechten te behouden. Geen verwijt naar u, is eigen aan de mens.
Stel : U belegt de helft van uw kapitaal. De vermogensbeheerder belooft U gouden bergen maar na 5 jaar schiet er niets meer over van uw kapitaal ...
Mijn vraag : gaat U de rest van uw kapitaal ook bij die mens beleggen?
Daarom nieuwe verkiezingen!

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 jul 2019, 10:21

Uw kleinkinderen zijn al lang veroordeeld tot de armoede. Gaat gij een grote erfenis nalaten, dan gaan Uw kleinkinderen nog iets hebben om te leven, doet gij zelf alles op, dan kunnen ze beter een plaats reserveren onder de viaduct van Wilrijk en sparen voor een tent.
Het zullen UW kleinkinderen zijn kannibaal want ik heb geen kinderen en geen kleinkinderen. En of uw kleinkinderen nu in een tent moeten gaan slapen onder de brug van Wilrijk of dat u ze een groot bedrag nalaat of niet om te overleven is UW verantwoordelijkheid en niet de mijne. Ik zeg alleen dat er hier veel zullen roepen, tieren en klagen als de buikriem moet aangehaald worden juist om te beletten dat HUN, dus niet de mijne want ik heb ze niet, kleinkinderen zouden moeten slapen onder de brug van Wilrijk. Juist die roepers en klagers, een bende hypocrieten noem ik zoiets, die wel mee geprofiteerd hebben van alles wat vadertje staat ze gaf maar niet thuis geven, of zich wentelen in allerlei excuses, als ze het moeten afgeven voor de toekomst van hun kleinkinderen. De kleinkinderen waar ze zich zo graag achter verschuilen als aan de deur geklopt wordt.
Egoïsten van het ergste soort noem ik ze.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 26 jul 2019, 10:47, 4 keer totaal gewijzigd.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

26 jul 2019, 10:23

De bron gevonden?
In enkele seconden.Toch?

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

26 jul 2019, 11:34

Diksy;
Als het bij jouw overkomt dat ik mij verschuil achter de kleinkinderen als ik mijn mening geef , is dat wel niet zo.
Voel mij ook geen hypocriet , veel geprofiteerd van Vadertje Staat heb ik bij mijn weten ook niet ( ben gelukkig nooit zonder job gevallen) , dus van die kant??
En dat je dat egoisten vind , doe aan vrijwilligerswerk in een rust en verzorgingstehuis , dus een egoist die enkel maar aan zichzelf denkt daar reken ik mij ook niet bij, maar even goeie vrienden , maar wou het toch even kwijt :)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 jul 2019, 11:47

Dicksy

Noem je dat profiteren als je als koppel 49 j en 47 jaar hebben gewerkt 8O

Moet je mij eens komen uitleggen .En was werken tegen de klok iedere dag .
En dat wij aan onze kinderen en kleinkinderen denken vind dat maar de normaalste zaak .

En dat je meer zal betaald hebben zonder kinderen dan met , is bewuste keuze dat je zelf maakt .
Daar is iedereen vrij in . En heb daar ook respect voor .

Maar je kan niet aanvaarden dat ze zo laks omgaan met alles daar heb ik wel moeilijk mee !!