Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

07 apr 2018, 17:41

Dat ook nog? Een veroordeling wegens belastingfraude? Die Blokkers toch  Afbeelding
Of deguchtje die niet handelde met voorkennis toen hij zijn aandelen net op tijd verkocht voor Fortis den dieperik in ging. Of was het zijn echtgenote die dat deed en nadien de juiste relaties aansprak in haar gerechtelijke kringen om geen veroordeling op te lopen. Die Blokkers toch, waar blijven ze het halen. 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

07 apr 2018, 17:50

Dicksy - ironie he. Capone die uiteindelijk alleen maar kon opgepakt worden voor een fout belastingpapiertje en niet wegens zijn veelvuldige moorden.
Of men zo'n achterdeurtje gebruikt heeft om het VB te veroordelen weet ik niet. Daarvoor zouden we de volledige uitspraak en motivatie van justitie moeten bekijken. Het was trouwens een slag in het water want met een simpele naamsverandering was het probleem opgelost en waren de subsidiecentjes voor het Blok van die o zo gehate Belgische staat weer veilig.
Toch vreemd hoe al die partijen die zo tegen de Belgische staat zijn en ze willen beknotten of zelfs afschaffen  - Blok,NVA,OpenVLD - enkel kunnen bestaan door diezelfde Belgische  staat als melkkoe te gebruiken.
Gast

07 apr 2018, 18:11

Als men tot het hof van cassatie moet procederen om een veroordeling er door te krijgen om het VBlok het etiket van racistische partij opgekleefd te krijgen dan stel ik mij daar vragen bij.
Alle lagere rechters die dit niet vonden zijn dan onbekwaam en het sterkt mij in mijn overtuiging dan dat er een hof is dat gemanipuleerd werd. M.a.w een uitspraak doet die gunstig is voor hen die die uitspraak wensten.
Zie hetzelfde geval met Wilders uitspraak “ minder Marokkanen. “ Ook hier een rechter die reeds bevooroordeeld was en daarna een definitieve uitspraak moest doen of deze uitspraak racistisch was. Werd zij gewraakt? Nee, wel veroordeeld maar geen straf.
Vrouwe Justitia is wel degelijk blind en de weegschaal hangt al lang niet meer in evenwicht.
Ice

07 apr 2018, 18:25

frits1955 schreef:""Wij hebben nooit een rechtstaat gehad "

De rechtstaat die we natuurlijk wel hebben past niet in je extreem-rechtse Vlaamsche kraam - dat wil je zeggen .

Voor de Vlaamsche  kleutertjes hier:

"België is een democratie. De Belgische staat wordt geleid door volksvertegenwoordigers die het volk zelf kiest. Een democratie steunt op een aantal pijlers. Ze eerbiedigt het principe van de rechtsstaat en er gelden vrijheidsrechten zoals de vrijheid van meningsuiting. Wetgeving en rechtspraak zijn essentieel. Een democratisch land houdt vrije verkiezingen waarbij de burgers kunnen kiezen voor verscheidene partijen. De inwoners genieten van sociale en sociaal-economische rechten, maar hebben ook plichten. Net als andere democratische landen, steunt ook de Belgische democratie op deze pijlers. In België geldt daarenboven de scheiding der machten. De wetgevende, de uitvoerende en de rechterlijke macht zijn gescheiden en controleren elkaar. De Belgische burgers hebben een controlemogelijkheid over hun verkozenen omdat er  op een regelmatige basis verkiezingen zijn. Het stemrecht is algemeen en verplicht. De vertegenwoordigers die door het volk verkozen werden zijn in België gegroepeerd in een aantal politieke partijen. De vertegenwoordigers zetelen in parlementen wat België tot een parlementaire democratie maakt."
Nee, sukkelaar, je snapt er weer niks van...
Blablabla....wat zou er nog overblijven van je copy-past verhaaltje over 'democratie' na al de wetswijzigingen, decreten en wetten, in 2017 álleen al 117.002 bladzijden denk je zelf?
Het Belgisch Staatsblad heeft het jaar 2017 afgesloten met een recordaantal pagina’s. Er werden exact 117.002 bladzijden gepubliceerd, wat er bijna 10.000 meer zijn dan in het vorige recordjaar 2014 (107.270)In het Staatsblad verschijnen de wetten, besluiten en andere officiële berichten van regeringen en parlementen.
Copy-past kan iedereen, ook als er helemaal níks meer overschiet door aanpassingen en wetswijzigingen...één wóórdje veranderen is voldoende om een wet totaal nutteloos te maken door het veranderen van de betekenis van die wet....hoeveel wetten zullen door 117 DUIZEND pagina's wijzigingen zo al gesneuveld zijn denk je?

En merkwaardig: je rept met geen woord over de omgekeerde bewijslast, die BEWIJST dat het rechtsprincipe NIET meer bestaat en de politiek/wetgever onze wetten systematisch VERNIETIGT, geniepig door 'wijzigingen, aanpassingen en zelfs woordge(mís)bruik'.  :roll:
Bezige bijtjes, dat politiek crapuul dat door ons betaald wordt, waar vinden ze er nog de tijd voor tussen hun kleutergekibbel in de media om ons te sussen met dooie mussen...ahh, daar hebben ze dus dat leger kabinetsmedewerkers voor nodig...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 apr 2018, 18:50

dicksy en ice, dat heeft dus allemaal ermee te maken omdat er in ons land ook mensen wonen die de islam als religie hebben?
Rechters/politici hangen nu ook deze religie aan?
Daarom dat ze hen beschermen en u niet?
Dezelfde irreële angst heeft nu ook BDW te pakken en die slaat over op al zijn nalopers, of is het nu omgekeerd?
Blijft eigenlijk gelijk, kloeke vlamingen die plots veranderen in weke, bange kwezeltjes, door zich blind te staren op hetgeen de partaai hen vertelt.

Heeft niets met koersen te maken, maar dit zouden jullie toch al moeten begrijpen?
Ahja, is al van 1914, iemand moet het jullie ondertussen al eens uitgelegd hebben.

2018: gesnopen?

Afbeelding

Versta je mss beter:
immen in rêd foar de eagen draeije.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Ice

07 apr 2018, 19:26

pcekspeer schreef:dicksy en ice, dat heeft dus allemaal ermee te maken omdat er in ons land ook mensen wonen die de islam als religie hebben?
Rechters/politici hangen nu ook deze religie aan?
Daarom dat ze hen beschermen en u niet?
Dezelfde irreële angst heeft nu ook BDW te pakken en die slaat over op al zijn nalopers, of is het nu omgekeerd?
Blijft eigenlijk gelijk, kloeke vlamingen die plots veranderen in weke, bange kwezeltjes, door zich blind te staren op hetgeen de partaai hen vertelt.

Heeft niets met koersen te maken, maar dit zouden jullie toch al moeten begrijpen?
Ahja, is al van 1914, iemand moet het jullie ondertussen al eens uitgelegd hebben.

2018: gesnopen?

Afbeelding

Versta je mss beter:
immen in rêd foar de eagen draeije.
Tja, het is begrijpelijk als je oogkleppen draagt of met je kop in het zand zit, dat je dan de 2 maten en 2 gewichten die overduidelijk en steeds openlijker gehanteerd worden door politiek, magistratuur, door de leugenpers, door zielige, 'misleidde' linkiewinkies nog altijd niet (wíl) (h)erkennen.
Een willekeur waarbij telkens dezelfde gediscrimineerd wordt: de autochtone burger en ja, jij ook tenzij je tot de 'superieure' moslims behoort, dan krijg je ook bescherming tegen de 'racistische vlaming' die durft opkomen voor zichzelf.

oh, en intussen is er weer een 'verwarde' man met twee kompanen met een camionette op een terras vol mensen ingereden in Duitsland en heeft de lafbek gauw zelfmoord gepleegd en zijn de 2 anderen gaan lopen.
Vier doden en meer dan twintig gewonden waarvan zes nog voor hun leven vechten.
Haal de kaarsjes en de bloemen maar wéér boven!!!!! :evil:

Oh, en er werden EXPLOSIEVEN gevonden door de politie van Münster in het busje..let nu vooral op hoe objectief deze 'feiten' wel door de leugenmedia zullen voorgesteld worden.
Gast

07 apr 2018, 20:01

Dezelfde irreële angst heeft nu ook BDW te pakken en die slaat over op al zijn nalopers, of is het nu omgekeerd? 
Blijft eigenlijk gelijk, kloeke vlamingen die plots veranderen in weke, bange kwezeltjes, door zich blind te staren op hetgeen de partaai hen vertelt. 
Pcekspeer is op dat punt niet elke partij en zijn volgelingen in het zelfde bedje ziek? 
Is voor U wat PvdA voorschotelt ook niet het enige acceptabele wat er bestaat? 
Ik heb hier op het forum destijdsreeds geschreven dat ik mij kan vinden in standpunten van SpA en andere partijen. 
Buitenlands beleid kan ik niet veranderen maar heb er wel mijn standpunten in waar ik niet van afwijk. Leunen die aan bij het VB, mij niet gelaten. Moet ik daarom stemmen op VB? Denk het niet.
Voor mij telt een partij alleen wat ik als gepensioneerde en mijn gezin het meeste voordeel kan aan doen zonder ons zelf tekort te doen.
Moet iedereen 1500 euro pensioen krijgen? Mag voor mij ik heb daar geen probleem mee. Moet ik daar voor inleveren dan pas ik. 
Reeds eerder het verwijt gehad egoïst te zijn. Mij een zorg, ik probeer het beste te krijgen voor mijn gezin en deze niet tekort te willen doen.
Ben ik bang voor wat momenteel in Belgie/Europa/ de wereld gaande is met die “ religie van de vrede. “ Voor mij persoonlijk niet maar ik heb een verantwoordelijkheid voor mijn gezin en als iemand daar aan raakt dan helpt het gezooi niet van BDW, PVDA, of eender welke partij niet want dan is het kot te klein. 
En dat beste geef ik u op een papiertje als je wilt.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

07 apr 2018, 20:11

Ice schreef:
pcekspeer schreef:dicksy en ice, dat heeft dus allemaal ermee te maken omdat er in ons land ook mensen wonen die de islam als religie hebben?
Rechters/politici hangen nu ook deze religie aan?
Daarom dat ze hen beschermen en u niet?
Dezelfde irreële angst heeft nu ook BDW te pakken en die slaat over op al zijn nalopers, of is het nu omgekeerd?
Blijft eigenlijk gelijk, kloeke vlamingen die plots veranderen in weke, bange kwezeltjes, door zich blind te staren op hetgeen de partaai hen vertelt.

Heeft niets met koersen te maken, maar dit zouden jullie toch al moeten begrijpen?
Ahja, is al van 1914, iemand moet het jullie ondertussen al eens uitgelegd hebben.

2018: gesnopen?

Afbeelding

Versta je mss beter:
immen in rêd foar de eagen draeije.
Tja, het is begrijpelijk als je oogkleppen draagt of met je kop in het zand zit, dat je dan de 2 maten en 2 gewichten die overduidelijk en steeds openlijker gehanteerd worden door politiek, magistratuur, door de leugenpers, door zielige, 'misleidde' linkiewinkies nog altijd niet (wíl) (h)erkennen.
Een willekeur waarbij telkens dezelfde gediscrimineerd wordt: de autochtone burger en ja, jij ook tenzij je tot de 'superieure' moslims behoort, dan krijg je ook bescherming tegen de 'racistische vlaming' die durft opkomen voor zichzelf.

oh, en intussen is er weer een 'verwarde' man met twee kompanen met een camionette op een terras vol mensen ingereden in Duitsland en heeft de lafbek gauw zelfmoord gepleegd en zijn de 2 anderen gaan lopen.
Vier doden en meer dan twintig gewonden waarvan zes nog voor hun leven vechten.
Haal de kaarsjes en de bloemen maar wéér boven!!!!! :evil:

Oh, en er werden EXPLOSIEVEN gevonden door de politie van Münster in het busje..let nu vooral op hoe objectief deze 'feiten' wel door de leugenmedia zullen voorgesteld worden.
Ja maar Ice, dat zal NIET lukken hoor...want Theo waakt, en laat nog snel 150 Syrische vluchtelingen overvliegen naar Belgie !

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/21 ... telingen-/

En als kers op de taart: "Francken geeft 5 Tsjetsjeense homovluchtelingen humanitair visum"

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/fr ... ~a7087666/

De populairste Vlaamse politicus zijn......dat moet je verdienen !
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

07 apr 2018, 20:30

Ice schreef: Tja, het is begrijpelijk als je oogkleppen draagt of met je kop in het zand zit,
Van welke partij was je naloper voordat NV-A verscheen?
Weet je dat nog wel of durf je het niet verklappen?
Draag je nog steeds diezelfde oogkleppen zelfs als je met je kop in het zand steekt? Slechte gewoonte.

Dat Jan en Mieke steeds de klos zijn, is al heel, heel lang zo. Of dat blijft duren is de vraag.
Maar zouden de mensen die aangeven (ooit bevraging geweest?) in België dat ze de islam praktiseren, volgens de regels vd islam leven dus, daar de veroorzakers van zijn?

Of zou het kunnen dat het de katholieke kerk in België zijn zware, ongepermitteerde stempel gedrukt heeft indertijd op bijv. de kathol.volkspartij, nu CDv, en dat die een grote verantwoordelijk dragen hoe de zaken zijn geëvolueerd sindsdien. Hun grote militant en aanjager/voorloper,  Boudewijn, maakte de raarste sprongen om toch maar dat geloof erdoor te drukken. Hij en zijn navolgers toentertijd.
Is nog niet compleet afgevoerd de dag van heden, dat heeft dus diepe sporen nagelaten.
Of dat tuig dat onder het mom van liberale ingesteldheid, graait waar het maar kan, met een smile tot achter hun oren? En dan vooral bij Jan en Mieke.

 CD&V, OVLD en NV-A, heb je de indruk dat zij zijn opgekomen voor Janneke en Mieke?
Heeft de SP.a niet vooral, zoals  de 3 vorigen, vooral dus, gezorgd voor zichzelf?

Je bent dus voorstander dat die situatie blijft duren en Jan en Mieke, het nog erger gaan te verduren krijgen?
Je ziet toch wat er allemaal gaande is op sociaal vlak?
Jan en Mieke zijn wijzelf toevallig.

Zolang je bereid bent om je daartegen te verzetten, ken je geen angst.
Angst kennen alleen diegenen die lijdzaam toezien, alles laten gedogen, maar pas in actie komen als er hier of daar een moslim rare sprongen maakt.
Dan laten ze hun melktandjes zien hoor, och, och, wat is hij stoer, oef,oef!
Maar in actie komen als ze zelf kaal geschoren worden waar ze bijstaan, dan draaien ze hun zotte en dwaze kop weg?
Oogkleppen? Ziende blind?

Opnieuw massaal stemmen op, op wie ja?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 apr 2018, 23:44

Duitsland ziet een probleempje groter worden: sinds 2013 is het aantal salafistische 'extremisten'  verdubbeld. Er zijn nu een kleine 11.000 trouwe volgelingen van Mohammed in Duitsland.

Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

08 apr 2018, 09:25

pcekspeer schreef:
Ice schreef: Tja, het is begrijpelijk als je oogkleppen draagt of met je kop in het zand zit,
Van welke partij was je naloper voordat NV-A verscheen?
Weet je dat nog wel of durf je het niet verklappen?
Draag je nog steeds diezelfde oogkleppen zelfs als je met je kop in het zand steekt? Slechte gewoonte.

Dat Jan en Mieke steeds de klos zijn, is al heel, heel lang zo. Of dat blijft duren is de vraag.
Maar zouden de mensen die aangeven (ooit bevraging geweest?) in België dat ze de islam praktiseren, volgens de regels vd islam leven dus, daar de veroorzakers van zijn?

Of zou het kunnen dat het de katholieke kerk in België zijn zware, ongepermitteerde stempel gedrukt heeft indertijd op bijv. de kathol.volkspartij, nu CDv, en dat die een grote verantwoordelijk dragen hoe de zaken zijn geëvolueerd sindsdien. Hun grote militant en aanjager/voorloper,  Boudewijn, maakte de raarste sprongen om toch maar dat geloof erdoor te drukken. Hij en zijn navolgers toentertijd.
Is nog niet compleet afgevoerd de dag van heden, dat heeft dus diepe sporen nagelaten.
Of dat tuig dat onder het mom van liberale ingesteldheid, graait waar het maar kan, met een smile tot achter hun oren? En dan vooral bij Jan en Mieke.

 CD&V, OVLD en NV-A, heb je de indruk dat zij zijn opgekomen voor Janneke en Mieke?
Heeft de SP.a niet vooral, zoals  de 3 vorigen, vooral dus, gezorgd voor zichzelf?

Je bent dus voorstander dat die situatie blijft duren en Jan en Mieke, het nog erger gaan te verduren krijgen?
Je ziet toch wat er allemaal gaande is op sociaal vlak?
Jan en Mieke zijn wijzelf toevallig.

Zolang je bereid bent om je daartegen te verzetten, ken je geen angst.
Angst kennen alleen diegenen die lijdzaam toezien, alles laten gedogen, maar pas in actie komen als er hier of daar een moslim rare sprongen maakt.
Dan laten ze hun melktandjes zien hoor, och, och, wat is hij stoer, oef,oef!
Maar in actie komen als ze zelf kaal geschoren worden waar ze bijstaan, dan draaien ze hun zotte en dwaze kop weg?
Oogkleppen? Ziende blind?

Opnieuw massaal stemmen op, op wie ja?

PVDA, want deze kunnen en mogen starten met een ongeschonden blazoen. 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

08 apr 2018, 09:50

Dicksy schreef:Als men tot het hof van cassatie moet procederen om een veroordeling er door te krijgen om het VBlok het etiket van racistische partij opgekleefd te krijgen dan stel ik mij daar vragen bij.
Alle lagere rechters die dit niet vonden zijn dan onbekwaam en het sterkt mij in mijn overtuiging dan dat er een hof is dat gemanipuleerd werd. M.a.w een uitspraak doet die gunstig is voor hen die die uitspraak wensten.
Zie hetzelfde geval met Wilders uitspraak “ minder Marokkanen. “ Ook hier een rechter die reeds bevooroordeeld was en daarna een definitieve uitspraak moest doen of deze uitspraak racistisch was. Werd zij gewraakt? Nee, wel veroordeeld maar geen straf.
Vrouwe Justitia is wel degelijk blind en de weegschaal hangt al lang niet meer in evenwicht.
Dicksy, de werkelijkheid NIET omkeren aub !
Want het waren NIET de aanklagers die alle rechtsmiddelen hebben moeten uitputten om hun gelijk te halen, maar de beschuldigden hebben alles uit de kast moeten halen om toch maar proberen aan te tonen dat zij onschuldig waren, wat hun uiteindelijk niet is gelukt.
Maar voor de laatste stap (Europees hof voor de rechten van de mens) in die gerechtelijke procedure hadden zij dan weer NIET het lef, want...je kan NIET naar een hof stappen waarvan je de principes niet wil erkennen.

  
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 apr 2018, 10:50

Er mag al eens gelachen worden: de Britse Queen is misschien een verre nakomelinge van de profeet Mohammed!  :lol:

Hier staat haar stamboom
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 apr 2018, 11:22

In de staafgrafiek hieronder: blauwe staafjes = percentage moslims in het land.
Rode staafjes = percentage moslims in de gevangenissen van het land.

Gutmenschenbesluit: hier is sprake van discriminatie, anders kan dat niet. Groepen mensen  zijn immers niet zomaar meer crimineel dan anderen. :?
 Afbeelding

Het overzicht rechts laat zien in hoeverre moslims in de vermelde steden zich NIET zien als behorend bij de mensen/burgers van het land ('nationals')
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

08 apr 2018, 11:37

pcekspeer schreef:Van welke partij was je naloper voordat NV-A verscheen? 
Weet je dat nog wel of durf je het niet verklappen? 
Draag je nog steeds diezelfde oogkleppen zelfs als je met je kop in het zand steekt? Slechte gewoonte.
Waarom denk jij, in een politieke discussie op een openbaar forum, zaken te hebben met mijn persoonlijke, mogelijke politieke overtuiging?

Me dunkt dat jij jezelf nogal wat permitteert, dit getuigt van arrogantie en onbeschoftheid en heeft niks te maken met een mening over een onderwerp in een politiek debat.

In een politieke discussie wordt van gedachten gewisseld en worden óók afwijkende meningen onderbouwd met argumenten...toch door volwassen mensen.
Die begrijpen ook waarover de discussie gaat en spelen geen stoorzender met ad hominem aanvallen om af te leiden van het onderwerp, om de geloofwaardigheid te ondermijnen of iemand in diskrediet te brengen.

Of, verwerpelijker: telkens zich persoonlijk aangevallen voelen, onbekwaam om neutraal een discussie te voeren zonder persoonlijk te worden om dan uit onmacht bij gebrek aan argumenten over het onderwerp dan maar met de vinger te wijzen, verwijten en ongegronde veronderstellingen uiten door de persoon te viseren en misselijkmakend: woorden in ieders mond te leggen die niet gezegd werden om de discussie te laten verzanden of een andere wending te geven.

Een discussie voeren: DISCUSSIE
Een debat voeren: DEBAT
En de forumregels: FORUMREGELS

De rest van je betoog heb ik niet eens gelezen, wegens irrelevant. 
Kom nog eens terug als je begrijpt hoe een discussie/debat op een openbaar forum gevoerd wordt.
Dit geldt ook voor vrijzinnige en frits want die zijn in hetzelfde bedje ziek: vingertje wijzen, veronderstellingen, bedekte, persoonlijke beledigingen, verdraaiingen en woorden in de mond leggen die niet gezegd werden.