TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

19 dec 2016, 09:09

volgens obama heeft de cia bewijzen dat rusland achter die hacking zit!!!

rusland zegt:

Rusland reageert op hacking: “Stop erover te praten of bewijzen aanleveren”

"NEE" zegt obama!

hahahahahahahahahahhaa

doet me beetje denken aan kabila in zaire:

die moet ook weg ,en zegt ook: "neen!"

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

19 dec 2016, 10:09

albert229 schreef:volgens obama heeft de cia bewijzen dat rusland achter die hacking zit!!!

rusland zegt:

Rusland reageert op hacking: “Stop erover te praten of bewijzen aanleveren”

"NEE" zegt obama!

hahahahahahahahahahhaa

doet me beetje denken aan kabila in zaire:

die moet ook weg ,en zegt ook: "neen!"
Kabila heeft waarschijnlijk de sleutel van de kluis waarachter zich de bodem- en andere schatten van Oost-Kongo bevinden. Zo houdt hij de belanghebbende buitenlandse overheden tot vriend en beschermheer en kan hij binnenlands iedereen omkopen die hem in de weg zou kunnen lopen.
Voor het Westen is Kabila blijkbaar een goeie president hij is minstens zo democratisch als Erdogan.
Om te weten waarom Kabila kan aanblijven moet je uitvissen wie daar belang bij heeft. Poetin ? Obama ? Xi Jinping ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

19 dec 2016, 10:48

socrates schreef:
albert229 schreef:volgens obama heeft de cia bewijzen dat rusland achter die hacking zit!!!

rusland zegt:

Rusland reageert op hacking: “Stop erover te praten of bewijzen aanleveren”

"NEE" zegt obama!

hahahahahahahahahahhaa

doet me beetje denken aan kabila in zaire:

die moet ook weg ,en zegt ook: "neen!"
Kabila heeft waarschijnlijk de sleutel van de kluis waarachter zich de bodem- en andere schatten van Oost-Kongo bevinden. Zo houdt hij de belanghebbende buitenlandse overheden tot vriend en beschermheer en kan hij binnenlands iedereen omkopen die hem in de weg zou kunnen lopen.
Voor het Westen is Kabila blijkbaar een goeie president hij is minstens zo democratisch als Erdogan.
Om te weten waarom Kabila kan aanblijven moet je uitvissen wie daar belang bij heeft. Poetin ? Obama ? Xi Jinping ?

zou kabila niets kunnen laten uitvinden door zijn inlichtingendiensten?
obama laat cia iets uitvinden om zijn tegenstanders te raken,
heeft kabila geen dienst die hij zelf kan "iets laten uitvinden"?

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

19 dec 2016, 10:59

albert229 schreef:
socrates schreef:
albert229 schreef:volgens obama heeft de cia bewijzen dat rusland achter die hacking zit!!!

rusland zegt:

Rusland reageert op hacking: “Stop erover te praten of bewijzen aanleveren”

"NEE" zegt obama!

hahahahahahahahahahhaa

doet me beetje denken aan kabila in zaire:

die moet ook weg ,en zegt ook: "neen!"
Kabila heeft waarschijnlijk de sleutel van de kluis waarachter zich de bodem- en andere schatten van Oost-Kongo bevinden. Zo houdt hij de belanghebbende buitenlandse overheden tot vriend en beschermheer en kan hij binnenlands iedereen omkopen die hem in de weg zou kunnen lopen.
Voor het Westen is Kabila blijkbaar een goeie president hij is minstens zo democratisch als Erdogan.
Om te weten waarom Kabila kan aanblijven moet je uitvissen wie daar belang bij heeft. Poetin ? Obama ? Xi Jinping ?

zou kabila niets kunnen laten uitvinden door zijn inlichtingendiensten?
obama laat cia iets uitvinden om zijn tegenstanders te raken,
heeft kabila geen dienst die hij zelf kan "iets laten uitvinden"?
Vermoedelijk heeft Kabila veel minder problemen op internationaal gebied. Hij kan elke graaier tot vriend houden en heeft geen behoefte aan propaganda buiten Kongo. Hij hoeft niet eens iets uit te vinden, hij heeft voldoende controle over de machtsinstrumenten die het hem mogelijk maken zijn eigen grondwet te negeren. Als het Volk of de tegenpartij daar niet mee akkoord gaat wordt al wie in de weg loopt gewoon uit de weg geruimd. Kongo is een wingewest en het opperhoofd kan dat vrij verhuren aan de hoogste bieder. De herverdeling ban de rijkdom verloopt daar nog lichtjes anders dan bij ons;
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

19 dec 2016, 11:22

Vermoedelijk heeft Kabila veel minder problemen op internationaal gebied. Hij kan elke graaier tot vriend houden en heeft geen behoefte aan propaganda buiten Kongo. Hij hoeft niet eens iets uit te vinden, hij heeft voldoende controle over de machtsinstrumenten die het hem mogelijk maken zijn eigen grondwet te negeren. Als het Volk of de tegenpartij daar niet mee akkoord gaat wordt al wie in de weg loopt gewoon uit de weg geruimd. Kongo is een wingewest en het opperhoofd kan dat vrij verhuren aan de hoogste bieder. De herverdeling ban de rijkdom verloopt daar nog lichtjes anders dan bij ons;[/quote]

amerika heeft zelf voor zijn internationale problemen gezorgd he?
eerst die twin towers als reden om half te wereld aan te vallen, en heel de wereld te bespioneren.
en nu de wapenzaken als nooit tevoren, zou trump dat willen stoppen..
Gast

21 dec 2016, 14:37

Onder de onthullende titel “Geen problemen opgelost en een gespleten natie” stellen de economen van Harvard vast dat de huidige toestand van de Amerikaanse economie “kapot” genoemd kan worden.
Ook zijn obamacare, die volgens velen een goede zaak is voor de Amerikaan, is heel anders uitgedraaid. Daar is ook genoeg over te vinden wie de grote winnaars hierin zijn en de verliezers.
Gast

29 dec 2016, 13:23

PANIEK IN AMERIKA!!!!!


RUSLAND en TURKIJE hebben een vredesakkoord in Syrie!!!!!

OBama is in paniek!!

zijn aandelen in de wapenindustrie gaan kelderen!!!!


Ik verwacht morgen al een aanslag in syrie van amerika.
per ongeluk natuurlijk, zoals bij de vorige wapenstilstand
Gast

29 dec 2016, 13:55

Ik verwacht morgen al een aanslag in syrie van amerika.
per ongeluk natuurlijk, zoals bij de vorige wapenstilstand
In heel dit spel en het hele Midden-Oosten heeft de VS een smerige rotte politiek gevoerd met in hun kielzog de slappe meelopertjes van Europa. Daarom ben ik blij dat Killary geen president geworden is en het oorlogsbeleid van Obomba (hopelijk) geen verdere uitbreiding krijgt. Wat Trump brengt op buitenlands beleid moeten we afwachten maar denk niet hij China gaat aanvallen omdat ze de eilanden claimen in de Zuid-Chinese zee.
Net zoals de kerndeal met Iran door Odrama is opgezet om Israël een hak te zetten. Islam ( Odrama ) en Joden gaan nu eenmaal niet samen. Een Iran dat op de dag van vandaag nog steeds het bloed kan drinken van de VS en Israel maar dat zal dien islamiet Odrama worst wezen en mag hij zoveel beweren als hij wil dat hij een christen is, net zoals ik de keizer van China ben.
Gast

29 dec 2016, 17:30

Dicksy schreef:
Ik verwacht morgen al een aanslag in syrie van amerika.
per ongeluk natuurlijk, zoals bij de vorige wapenstilstand
In heel dit spel en het hele Midden-Oosten heeft de VS een smerige rotte politiek gevoerd met in hun kielzog de slappe meelopertjes van Europa. Daarom ben ik blij dat Killary geen president geworden is en het oorlogsbeleid van Obomba (hopelijk) geen verdere uitbreiding krijgt. Wat Trump brengt op buitenlands beleid moeten we afwachten maar denk niet hij China gaat aanvallen omdat ze de eilanden claimen in de Zuid-Chinese zee.
Net zoals de kerndeal met Iran door Odrama is opgezet om Israël een hak te zetten. Islam ( Odrama ) en Joden gaan nu eenmaal niet samen. Een Iran dat op de dag van vandaag nog steeds het bloed kan drinken van de VS en Israel maar dat zal dien islamiet Odrama worst wezen en mag hij zoveel beweren als hij wil dat hij een christen is, net zoals ik de keizer van China ben.
ok, maar wat met ons ventje daar????
moet michel nu alléén bommetjes gaan smijten?
is hij daar niet een beetje klein voor?

ik vrees dat hij tijdelijk met wat anders moet spelen.
misschien kan hij luxemburg bombarderen?
Gast

29 dec 2016, 17:56

Ons ventje daar is gewoon één van de vele meelopertjes in heel die historie en zal dat doen wat de andere ook doen. Knikt de meute ja zal hij dat ook doen, knikken ze nee is het van hetzelfde.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

29 dec 2016, 18:18

albert229 schreef:... ik vrees dat hij tijdelijk met wat anders moet spelen.
misschien kan hij luxemburg bombarderen?
Hé zotteke ! Wij zijn hier blij dat we gene last hebben van al die Belgische en Vlaamse politici, dat hij zijn bommen maar in zijn ... steekt en laat ontploffen bij een ministerraad !
Stel je voor zeg, al die Luxemburgers op de loop naar Francken :roll: .

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

29 dec 2016, 21:31

Dicksy schreef: In heel dit spel en het hele Midden-Oosten heeft de VS een smerige rotte politiek gevoerd met in hun kielzog de slappe meelopertjes van Europa. Daarom ben ik blij dat Killary geen president geworden is en het oorlogsbeleid van Obomba (hopelijk) geen verdere uitbreiding krijgt. .
Voor het gemak even vergeten dat de Bush dynastie een kwarteeuw geleden al het vuur aan de lont stak met de eerste Golf Oorlog ? De CIA is nog altijd op zoek naar massadodingswapens in Irak. Trump gaat zijn nucleair arsenaal wat updaten, misschien kan hij wat afleggertjes verkopen aan IS of zo, tenzij Poetin hem op die "Vrije Markt" te vlug af zou zijn.
PS:China heeft al heel lang geen formele keizer meer :roll:
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

29 dec 2016, 21:47

Ben van mening dat de eerste Golfoorlog nog gerechtvaardigd was door de inval in Koeweit door Irak maar had het moeten stoppen toen ze eruit verdreven waren.
En ook kan ik de redenering volgen dat ze hun ( Rusland en VS ) hun nucleair arsenaal gaan updaten.
Ps: ben dan ook maar de informele keizer van China :wink:
Gast

17 jan 2017, 23:39

Lolbroek Poetin beweert : "ik kan niet geloven dat Trump zich bezig hield met onze meisjes van laag sociaal gevoeg , ondanks dat ze de beste ter wereld zijn" :lol: :lol:
Gast

17 jan 2017, 23:44

dat ze de beste ter wereld zijn
Dat kan hij alleen weten uit ondervinding zou ik dan denken.