TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

22 jan 2017, 22:59

frits1955 schreef:" Naais traai!"

Uw Engels nog wat beter verzorgen he. :lol:
De Broeder die altijd liep te sniffen ( ben zijn naam vergeten ) heeft indertijd nochtans zijn best gedaan ( en mij gedelibereerd :lol: )

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

23 jan 2017, 06:30

frits1955 schreef:Er zijn in totaal 62 gebruikers online :: 7 Geregistreerd, 3 Verborgen en 52 Gasten .
Zeg mannen, speel eens mee in plaats van u te verstoppen of de gast uit te hangen :lol:
Men kan altijd vragen aan zo'n GAST..."kom uit de kast" !?

Maar, mogelijk komen die "Gasten" voor de "gast...ronomie"
en dus voor de vette kluif (aan roddels) :idea:

Zolang dan de amateurs van "ouwehoeren" weg blijven,
valt alles netjes binnen de plooien van de sennet-code.

sw

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 jan 2017, 11:00

Fokke schreef: Nog goed dat wij journalisten hebben die de waarheid schrijven en niets dan de waarheid, zo helpe hen hun politieke broodheren! :lol:
Waarom zouden leiders van democratische landen dan zo geneigd zijn de pers aan banden te leggen, of zoals in dat voormalige Ottomaanse Rijk een aantal journalisten opsluiten en een aantal kranten sluiten ?
In elk geval is de manier waarop Trump met de media omgaat, een bedreiging voor de halfslachtige democratieën die onze belangen beweren te behartigen.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

23 jan 2017, 11:05

socrates schreef:
Fokke schreef: Nog goed dat wij journalisten hebben die de waarheid schrijven en niets dan de waarheid, zo helpe hen hun politieke broodheren! :lol:
Waarom zouden leiders van democratische landen dan zo geneigd zijn de pers aan banden te leggen, of zoals in dat voormalige Ottomaanse Rijk een aantal journalisten opsluiten en een aantal kranten sluiten ?
In elk geval is de manier waarop Trump met de media omgaat, een bedreiging voor de halfslachtige democratieën die onze belangen beweren te behartigen.
Misschien een reactie op de manier waarop de media met Trump omgingen? Niet iedereen biedt zijn andere wang aan... :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 jan 2017, 11:13

"En dat op een seniorenleeftijd.."

Ja maar eigenlijk ben ik een 17-jarige wulpse deerne die zich hier voordoet als een 62-jarige gepensioneerde netto- ontvanger :lol:

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

23 jan 2017, 11:54

frits1955 schreef:"En dat op een seniorenleeftijd.."
Ja maar eigenlijk ben ik een 17-jarige wulpse deerne die zich hier voordoet als een 62-jarige gepensioneerde netto- ontvanger :lol:
Ik vermoedde al dat je nog niet tot de jaren van discretie of verstand gekomen waart! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

23 jan 2017, 12:15

Misschien een reactie op de manier waarop de media met Trump omgingen? Niet iedereen biedt zijn andere wang aan...
Er is persvrijheid maar er is ook vrije meningsuiting en daar heeft de pers het soms heel moeilijk mee.
Ze een spiegel voorhouden en ze reageren als door een wesp gestoken.
Daarom kan ik dit artikel in zijn geheel ook smaken. :lol:

http://politiek.tpo.nl/2017/01/22/donal ... -politiek/

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 jan 2017, 13:02

Leuk artikel ...
" Gelijk stemrecht voor iedereen is een mooi ideaal, maar als je kijkt naar de reacties op internetfora is er reden voor achterdocht: bij die reacties lijkt het alsof 40 procent van de bevolking zwakzinnig is, 40 procent psychopathisch en hooguit 20 procent is in staat rationele argumenten te geven."

Al maar goed dat wij behoren tot die 20%
Komaan Fokke, een kans voor open doel :lol:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 jan 2017, 13:11

Nog wat belangwekkend nieuws op Twitter:
"De bioloog Vazrick Nazari heeft een nieuwe soort mot ontdekt. Het beestje heeft op het hoofd een uitbundig oranje-gele haardos en bezit verder een zeer kleine penis. De bioloog gaf het motje de naam "Neopalpa Donaldtrumpi" :lol:
Gast

23 jan 2017, 13:29

Gisteren ook gelezen en vond het gewoon prachtig gevonden. Trump zou fier moeten zijn. Als die mot nu niet wordt uitgeroeid zal zijn naam tenminste vereeuwigd zijn. :lol:

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

23 jan 2017, 14:01

frits1955 schreef:Nog wat belangwekkend nieuws op Twitter:
"De bioloog Vazrick Nazari heeft een nieuwe soort mot ontdekt. Het beestje heeft op het hoofd een uitbundig oranje-gele haardos en bezit verder een zeer kleine penis. De bioloog gaf het motje de naam "Neopalpa Donaldtrumpi" :lol:
Zeer origineel van die bioloog! Zijn naam weze geprezen! Hij zal vereeuwigd worden door het Anti-Trumpistisch Front! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

23 jan 2017, 14:05

Dicksy schreef:
Er is persvrijheid maar er is ook vrije meningsuiting en daar heeft de pers het soms heel moeilijk mee.
Ze een spiegel voorhouden en ze reageren als door een wesp gestoken.
/
Zoals nen echte oilsteneer da kan....
De Donalt zal nu wel miljaar miljaar zeggen of is het biljoen biljoen :D
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... uees.dhtml

Maar ik heb wel wat bijgeleerd,en de schuld van België zijn peanuts als ge de schuld van Amerika ziet,en het is altijd iemands schuld ,ginder den Bush en hier de sossen :D en wie moet het oplossen.......juist.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 jan 2017, 16:27

Vandaag weer wat bijgeleerd: een begrip uit het kamp der Trumpetisten nl. "alternatieve feiten".

Ellyanne Conway, een adviseur van kersvers Amerikaans president Donald Trump, heeft ophef veroorzaakt door de leugens die Witte Huiswoordvoerder Sean Spicer heeft geuit op zijn allereerste persconferentie weg te zetten als "alternatieve feiten".Het feit dat Spicer hard uithaalde naar de pers en daar de ene na de andere leugen voor aanhaalde, zal daar niet vreemd aan zijn. Later die dag is Kellyanne Conway voor hem in de bres gesprongen. Conway is een van de belangrijkste adviseurs van president Trump.

In het programma "Meet the Press" op NBC stelt host Chuck Todd haar de vraag waarom president Trump zijn woordvoerder op zijn eerste persconferentie onwaarheden had laten zeggen. Conway ontwijkt eerst uitgebreid de vraag en als Todd ze herhaalt, en zegt dat zoiets de geloofwaardigheid van het hele Witte Huis ondermijnt vanaf de eerste dag, antwoordt ze: "Wees niet zo overdreven dramatisch, Chuck. Jij zegt dat het een onwaarheid is. Sean Spicer, onze woordvoerder, heeft daar alternatieve feiten over gegeven, maar het blijft een punt..."

Todd onderbreekt haar daarop: "Wacht eens even, alternatieve feiten? Alternatieve feiten? Vier van de vijf feiten die hij uitgesproken heeft, waren gewoon niet waar. Kijk, alternatieve feiten zijn geen feiten. Het zijn onwaarheden."

Conway begint daarna over iets anders te praten, onder meer of het een feit is of niet dat miljoenen mensen hun ziekteverzekering en hun dokters kwijtgespeeld zijn onder president Obama, en ook als Todd de vraag nog een aantal keer herhaalt, antwoordt ze telkens door over iets anders te beginnen. (De Redactie.be)

Morgen ook eens proberen in de winkel als op het kassaticket staat dat ik 50€ moet betalen , geef ik er maar 25€. Dat is mijn interpretatie van het cijfer op het ticket - alternatieve feiten dus. :)
Gast

23 jan 2017, 17:21

frits1955 schreef:....

Morgen ook eens proberen in de winkel als op het kassaticket staat dat ik 50€ moet betalen , geef ik er maar 25€. Dat is mijn interpretatie van het cijfer op het ticket - alternatieve feiten dus. :)
Vooraf erbij zeggen dat ge een Trumpist zijt , zoniet halen ze de security erbij. :)

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

24 jan 2017, 06:40

QUOTE;
"Met één pennentrek blaast President Trump het Trans-Pacific Partnership (TPP) af,
een voorgesteld handelsakkoord van twaalf landen die aan de Stille Oceaan liggen"
EINDE CITAAT

Waarop Xi Jinping zal gezegd hebben....

QUOTE;
所有的中国人,但与此
VERTALING: (in 't Antwaarèps) ...
Méé alle Sjinéze,
moar ni met den déze...
:x

Want die 12 landen zullen zich nu vooral op...
CHINA richten voor hun handel.

sw