De leugens van De Wever

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 mar 2018, 15:48

Jockey schreef:20-4-2016
Jambon over 'straatfeesten' en 'dansende moslims': 'Ik heb geen pv's bij, maar ze zijn er wel' 

Als minister beschik je over voldoende feiten die daarom inderdaad niet aan pv's zijn gelinkt. Camerabeelden! Getuigenissen van beëdigde ambtenaren!
Uitlatingen en insinuatie's van bepaalde moslims! (Neem als voorbeeld hetgeen die moslimwijven die hun vent volgden enkele jaren terug zeiden,en hetgeen ze nu verkondigen...) 
Dat is wel zeer opmerkelijk Jockey !
Want in het geval van Jambon waren er geen camerabeelden en geen getuigenissen van beëdigde ambtenaren ! Want als die getuigenissen er WEL waren geweest, dan was daar een PV van gemaakt. Zo hoort het ook bij beëdigde ambtenaren !
M.a.w waarom zijn de getuigenissen over de Soedan folteringen LEUGENS voor De Wever, en moeten er excuses komen aan het adres van Theo Francken, en zijn de beweringen van Jambon waarheid en moeten er GEEN excuses komen aan de moslim gemeenschap in Belgie ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 15:55

Jambon is de min. van binnenlandse zaken. Hij krijgt zijn info o.a. van de veiligheidsraad. Alle relevante info van de veiligheidsraad moet wel aan Jambon doorgegeven worden, maar is niet noodzakelijk voor het grote publiek bestemd. (bv. Waar Abdeslam zat was bekend, maar werd niet bekend gemaakt aan het publiek)

De betichtingen van folteringen van die specifiek uit belgië uitgewezen Soedanezen, vanuit zijn luie zetel gepost door Debeuf,  waren 'van horen zeggen' en zonder grond.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

23 mar 2018, 15:59

Wil. schreef:Jambon is de min. van binnenlandse zaken. Hij krijgt zijn info o.a. van de veiligheidsraad. Alle relevante info van de veiligheidsraad moet wel aan Jambon doorgegeven worden, maar is niet noodzakelijk voor het grote publiek bestemd. (bv. Waar Abdeslam zat was bekend, maar werd niet bekend gemaakt aan het publiek)

De betichtingen van folteringen van die specifiek uit belgië uitgewezen Soedanezen, vanuit zijn luie zetel gepost door Debeuf,  waren 'van horen zeggen' en zonder grond.
Vrees dat het hopeloos is Wil. Als je selectief doof of stom bent dan doen argumenten er niet toe. Ze zullen het wel leren,wacht nog een paar verkiezinkjes...   :wink:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 mar 2018, 16:04

Wil. schreef:Jambon is de min. van binnenlandse zaken. Hij krijgt zijn info o.a. van de veiligheidsraad. Alle relevante info van de veiligheidsraad moet wel aan Jambon doorgegeven worden, maar is niet noodzakelijk voor het grote publiek bestemd. (bv. Waar Abdeslam zat was bekend, maar werd niet bekend gemaakt aan het publiek)

De betichtingen van folteringen van die specifiek uit belgië uitgewezen Soedanezen, vanuit zijn luie zetel gepost door Debeuf,  waren 'van horen zeggen' en zonder grond.
Als dat zo is Wil, WAAROM dan die stigmatiserende uitspraken van Jan Jambon ? Zelfs op buitenlandse TV !
Is en was dit dan om persoonlijk profijt en dit op de kap van alle slachtoffers ? 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 16:36

Welk stigma? Op wie?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 mar 2018, 18:50

Wil. schreef:Welk stigma? Op wie?
Ook een vroegere buitenland minister, van katholieke (hypocriete) strekking, had in "zijn bijbel" niets gelezen over kruisraketten, die de katholieke - liberale regering in 1985 op Belgische bodem liet plaatsen.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 18:55

Van de hak op de tak? Wat heeft dat te maken met het zogenaamde stigma waarover jij spreekt?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 mar 2018, 19:10

Wil. schreef:Van de hak op de tak? Wat heeft dat te maken met het zogenaamde stigma waarover jij spreekt?
Mogelijk brengt dit wat duidelijkheid Wil, vermits je in je "bijbel" hierover enkel maar het woord "kruiswonden" kan terugvinden !  :lol: :lol: :lol:

Stigmatisering is het proces waarbij bepaalde kenmerken aan een bepaalde persoon of groep worden toegekend. Deze kenmerken worden om deze reden ook wel stigma’s genoemd. Stigmatisering kan leiden tot vooroordelen en een vertekend zelfbeeld.
Stigmatisering vindt plaats wanneer een bepaald persoon of een bepaalde groep structureel in verband wordt gebracht met een bepaalde eigenschap. Dit kunnen diverse eigenschappen zijn, maar over het algemeen impliceert stigmatisering een negatieve eigenschap. Stigmatisering kan daarnaast andere negatieve gevolgen hebben, bijvoorbeeld vooroordelen, onbegrip en discriminatie. Het proces van stigmatisering is per definitie subjectief. In andere woorden, de stigma’s die worden opgelegd zijn in de regel niet gebaseerd op daadwerkelijke objectieve waarnemingen. Zo zouden alle Nederlanders gierig zijn, vrouwen niet kunnen autorijden, en immigranten profiteurs zijn. Vaak ligt stigmatisering ten grondslag aan het gedrag van een enkeling dat voor representatief wordt gehouden voor de hele groep. Met name de media zouden hierin een belangrijke rol spelen. 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 19:13

Is dat nu zo moeilijk? Vroeg ik om een definitie van 'stigma'? In dat geval was je antwoord to the point.  Of stelde ik de volgende twee vragen:
Wil. schreef:Welk stigma? Op wie?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 mar 2018, 19:20

Wil. schreef:Is dat nu zo moeilijk? Vroeg ik om een definitie van 'stigma'? In dat geval was je antwoord to the point.  Of stelde ik de volgende twee vragen:
Wil. schreef:Welk stigma? Op wie?
Lezen van eerdere reacties i.p.v dwaas reageren op één reactie, zou je NU al een antwoord op je vragen  hebben gegeven Wil ! :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 19:30

Zoals gewoonlijk: gekakel maar geen eieren :lol: Discussie (alweer) verloren, Vz .
Jij bent er zo eentje die graag wat in het rond slingert maar eigenlijk niet eens beseft waarover hij het heeft. We hebben er nog zo zien komen en gaan. 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

23 mar 2018, 19:48

Wil. schreef:Zoals gewoonlijk: gekakel maar geen eieren :lol: Discussie (alweer) verloren, Vz .
Jij bent er zo eentje die graag wat in het rond slingert maar eigenlijk niet eens beseft waarover hij het heeft. We hebben er nog zo zien komen en gaan. 
Tja Wil, bekijk het maar hoe jij het bekijken wil.
Feit is wel, dat jij heel goed weet waar ik op zinspeelde ! Maar omdat jij geen passende antwoorden kan verzinnen trek jij alles dan maar in het belachelijke.
M.a.w: de communicatie technieken van de grote Vlaamse leider werpen eindelijk hun vruchten af, maar....ook die vallende vruchten zullen snel rotten.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 20:00

Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:Zoals gewoonlijk: gekakel maar geen eieren :lol: Discussie (alweer) verloren, Vz .
Jij bent er zo eentje die graag wat in het rond slingert maar eigenlijk niet eens beseft waarover hij het heeft. We hebben er nog zo zien komen en gaan. 
Tja Wil, bekijk het maar hoe jij het bekijken wil.
Feit is wel, dat jij heel goed weet waar ik op zinspeelde ! Maar omdat jij geen passende antwoorden kan verzinnen trek jij alles dan maar in het belachelijke.
Neen, beste man. Ik stel een eenvoudige vraag over iets dat je zelf schrijft. Je hebt niks meer in de tank.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

23 mar 2018, 20:12

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:Zoals gewoonlijk: gekakel maar geen eieren :lol: Discussie (alweer) verloren, Vz .
Jij bent er zo eentje die graag wat in het rond slingert maar eigenlijk niet eens beseft waarover hij het heeft. We hebben er nog zo zien komen en gaan. 
Tja Wil, bekijk het maar hoe jij het bekijken wil.
Feit is wel, dat jij heel goed weet waar ik op zinspeelde ! Maar omdat jij geen passende antwoorden kan verzinnen trek jij alles dan maar in het belachelijke.
Neen, beste man. Ik stel een eenvoudige vraag over iets dat je zelf schrijft. Je hebt niks meer in de tank.
:lol: :lol: :lol:Ik had het gezegd Wil! Verloren moeite! Die mensen schieten in het donker in het wilde rond. Héél soms loop je dan eens een schampschot op,doch zij stellen zichzelf steeds zodanig in de spotlichts dat je ze met toegeknepen ogen kan afknallen. Zie maar naar johnneke crombez. Gaat eerstdaags weeral op zijn smoeleke gaan... 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

24 mar 2018, 09:19

Jockey schreef:
Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:Zoals gewoonlijk: gekakel maar geen eieren :lol: Discussie (alweer) verloren, Vz .
Jij bent er zo eentje die graag wat in het rond slingert maar eigenlijk niet eens beseft waarover hij het heeft. We hebben er nog zo zien komen en gaan. 
Tja Wil, bekijk het maar hoe jij het bekijken wil.
Feit is wel, dat jij heel goed weet waar ik op zinspeelde ! Maar omdat jij geen passende antwoorden kan verzinnen trek jij alles dan maar in het belachelijke.
Neen, beste man. Ik stel een eenvoudige vraag over iets dat je zelf schrijft. Je hebt niks meer in de tank.
:lol: :lol: :lol:Ik had het gezegd Wil! Verloren moeite! Die mensen schieten in het donker in het wilde rond. Héél soms loop je dan eens een schampschot op,doch zij stellen zichzelf steeds zodanig in de spotlichts dat je ze met toegeknepen ogen kan afknallen. Zie maar naar johnneke crombez. Gaat eerstdaags weeral op zijn smoeleke gaan... 
Als je wil zien WIE er op zijn smoeleke gaat, kijk dan zeker naar onderstaande link Jockey  :lol: :lol: :lol:

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-afspraa ... d20180323/
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen