PS,de partij van de toekomst !!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

20 jun 2019, 11:12

MaLoReg schreef:
14 jun 2019, 10:43
Hahahaha 'k Denk dat De Wever zich noloit zal moeten inschrijven bij VDAB-
een man van zo'n intelligencie kan overal terecht en wat de PS betreft: véél
geroep maar tis al neergeknalt.
Hugo Schilz (voorzitter Volksunie) verloor 130.000 kiezers door het Egmontpakt. Het begin van het einde voor de Volksunie.
Bart De Wever (voorzitter N-VA) verloor 300.000 kiezers door de beloofde grote veranderingen die er geen waren.
De Wever is een dennenboom omringt door ja-knikkers. Onder hem groeit niks, alleen mos.
De Wever is als Eddy Merckx, nadat hij de Ronde van Frankrijk had verloren heeft hij nog koersen gewonnen, maar het was Eddy Merckx niet meer. Merckx was in zijn ploeg ook een dennenboom, wanneer hij stopt in 1978 wordt zijn laatste ploeg C&A enkele maanden later zelfs opgedoekt, bij gebrek aan een kopman.
Indien er morgen terug verkiezingen komen haalt N-VA in het beste geval 10%.
Honderdduizenden kiezers hadden na het horen over de forse winst van het Vlaams Blok spijt dat ze toch nog voor de N-VA hadden gekozen. De volgende keer gaat hun stem naar het Blok …
En De Wever weet dat.
Bilzen heeft hem finaal overtuigd.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

13 jul 2019, 08:39

Voor de PS blijft het confederalisme onbespreekbaar, maakt Philippe Close, de burgemeester van Brussel, duidelijk. ‘Het is nog te vroeg voor een paars-groene formule, maar dat kan veranderen.’

Brusselse PS burgemeesters, dat was in het verleden een verhaal van alcoholmisbruik, corruptie en met dedain naar Vlaanderen kijken. Philippe Close is in 2017 zijn partijgenoot Yvan Mayeur opgevolgd, nadat die moest opstappen door het schandaal van zelfverrijking bij de armoedevereniging Samusocial.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

13 jul 2019, 08:52

Petrol ,

Noem mij eens één op , die nog niks heeft staan op zijne kerfstok .
Denk dat we ver moeten gaan zoeken .
Zijn allemaal uit één pot nat .
Zouden wij eens moeten doen als Burger .
Zijn alleen goed , om de belastingbetaler in de grond te boren , en daar zijn we niet zo ver meer af .
En wijs niemand de vinger bekijk het in algemeen .
Zoals er nu aan toe gaat :?: 2019 word een rampenjaar .

nachtbries
Lid geworden op: 04 nov 2004, 00:27
Locatie: kempen

13 jul 2019, 09:33

Inderdaad gast43 :!: voor 100% waar!!!!!
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

13 jul 2019, 10:54

'Als we de sociale zekerheid splitsen, heeft België geen belang meer' aldus de PS.
Natuurlijk geen splitsing sociale zekerheid voor de PS de levensader van de partij.
Knipt men deze levensader door dan is het einde verhaal voor de PS.
Sociale zekerheid voor hun hangmat kiesvee,dat is het enige dat telt voor de PS.
En wie betaald dat reeds vele jaren????
Juist, het domme Vlaamse klootjesvolk.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

13 jul 2019, 13:14

Petrol ,

Kun je zeggen van iedere partij mijn kind schoonste kind zeg ik daar tegen .
Waarom is niets bespreekbaar , en waarom de pauzeknop .
is om te rekken en de burgers het moe te maken .
Neen geen vakantie en geen uitstap als je weet dat u land in de problemen zit .
Dat ze dan erna vakantie nemen en zien dat ze regering vormen .
Maar geen in lopende zaken zo als nu .
Denk dat we niet willen weten wat dit kostplaatje ons land zal kosten 2019 en denk niet dat ze dit kunnen veroorloven op dit moment .

En als ze niet aan de normen willen voldoen wedde intrekken zouden dan wel wat rapper
beginnen ( Krijgen nog veel te veel kansen ) Of anders andere en betere aanzetten .
Wat ben je nu met stemrecht totaal niks want ze doen toch nog hun zin achter de schermen .
als de zetels alleen dienen om te bekvechten :twisted: zijn we niet goed bezig eerder kleuterklas .

En de campagne dat ze hebben gevoerd , wat schiet er nog van over , vuilbak die zal hun werk hebben , om alles weg te brengen .Kunnen terug beginnen met nieuwe waslijst .Dat ze niet kunnen waarmaken .

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 jul 2019, 14:10

Wie neemt er verlof Gast43? BDW in ieder geval niet want dat is werkgerelateerd.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

13 jul 2019, 15:36

Prima Vera

Ben daar volledig mee eens , maar als je weet dat in ons land zoveel werk te wachten staat .
Zou ik toch proberen te verleggen .
Voor wat is hij naar daar :?: op leerschool gaat hij drugs bestrijden :evil:
Heb daar niks op tegen dat hij dat doet maar probeer eerst u land op gang te trekken .
Daar heb ik wel moeilijk mee en dan op 11 juli de clown uithangen sorry .
Heb ook hard moeten werken maar mijn klanten kwamen wel op de eerste rij .
Als ik zo een zaak moest runnen in verleden zoals daar aan toe gaat had geen enkele klant meer .
Maar de rekening gaan wel op plateau in de brievenbus krijgen , en daar ga je nog niet te lang moeten op wachten .Heb jij ooit moeten zeggen tegen jou baas , heb geen goesting om vandaag te werken , kom morgen weer , heb ook nog voor baas gewerkt , denk dat we beide nogal gang zou gaan .Maar hier gaat wel om land en burgers .Ze worden er toch voor betaald en is niet niks wat ze verdienen .Mag er toch wat tegen overstaan .

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 jul 2019, 15:54

gast43 schreef:
13 jul 2019, 15:36
Prima Vera

Ben daar volledig mee eens , maar als je weet dat in ons land zoveel werk te wachten staat .
Zou ik toch proberen te verleggen .
Voor wat is hij naar daar :?: op leerschool gaat hij drugs bestrijden :evil:
Heb daar niks op tegen dat hij dat doet maar probeer eerst u land op gang te trekken .
Daar heb ik wel moeilijk mee en dan op 11 juli de clown uithangen sorry .
Heb ook hard moeten werken maar mijn klanten kwamen wel op de eerste rij .
Als ik zo een zaak moest runnen in verleden zoals daar aan toe gaat had geen enkele klant meer .
Maar de rekening gaan wel op plateau in de brievenbus krijgen , en daar ga je nog niet te lang moeten op wachten .Heb jij ooit moeten zeggen tegen jou baas , heb geen goesting om vandaag te werken , kom morgen weer , heb ook nog voor baas gewerkt , denk dat we beide nogal gang zou gaan .Maar hier gaat wel om land en burgers .Ze worden er toch voor betaald en is niet niks wat ze verdienen .Mag er toch wat tegen overstaan .


Weet jij of dat is kunnen verlegd worden? Afspraken zijn afspraken. Weet jij misschien hoe lang die afspraak reeds vastlag? Ik denk het niet. En ja dat werkbezoek kan zeker en vast belangrijk zijn voor de stad Antwerpen en hij is in de eerste plaats burgemeester van de Stad Antwerpen. Vanop afstand oordelen is toch zo makkelijk.
Politiek wordt niet op dezelfde manier gerund als een zaak, dan zag je wel bij P. Janssens.
Bij hem heeft dat ook niet te maken met wel of niet willen werken.
En aangezien hij gegaan is, is het teken dat zijn baas (de koning) er mee akkoord is.

popov1
Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16

13 jul 2019, 16:30

als BDW terug is zullen de vonken er af vliegen !

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

13 jul 2019, 16:48

En ja dat werkbezoek kan zeker en vast belangrijk zijn voor de stad Antwerpen en hij is in de eerste plaats burgemeester van de Stad Antwerpen.
"...N-VA-voorzitter Bart De Wever trekt op 26 mei de Vlaamse lijst in de provincie Antwerpen, met de ambitie om zelf Vlaams minister-president te worden als opvolger van Geert Bourgeois. Dat zei hij deze voormiddag op een persconferentie..." ( uitspraak daterend van voor de verkiezingen)

:wink: :wink:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

13 jul 2019, 16:55

PS de partij van de toekomst? Hebben jullie al gemerkt met welke bijnaam de NVA de laatste dagen mag pronken? De "PS van Vlaanderen"...hoe de partij van de verandering in een mum van tijd kan omturnen naar een establishmentpartij , badend in schandalitis. O tempora o mores :lol:
MaLoReg

13 jul 2019, 17:07

Weer uit de krant zeker frits 1955? Ja dan moet ge het ZEKER geloven hahahaha;

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

13 jul 2019, 17:24

Zijn allemaal akkoord dat is een feit .
Dat hebben we ondertussen al begrepen .
Onze Koning heeft er nog altijd twee die hem bijstaan , Van de Lanotte & Reynders .
Land runnen dat is geen topprioriteit 8O
dejules

13 jul 2019, 18:46

petrol schreef:
13 jul 2019, 10:54
'Als we de sociale zekerheid splitsen, heeft België geen belang meer' aldus de PS.
Natuurlijk geen splitsing sociale zekerheid voor de PS de levensader van de partij.
Knipt men deze levensader door dan is het einde verhaal voor de PS.
Sociale zekerheid voor hun hangmat kiesvee,dat is het enige dat telt voor de PS.
En wie betaald dat reeds vele jaren????
Juist, het domme Vlaamse klootjesvolk.
Roep de onafhankelijkheid uit in het Vlaams Parlement en zeg tegen de bedrijven en burgers dat Vlaanderen bij de Eu een aanvraag zal indienen om toegelaten te worden tot de Europese Unie.
Zeg dat alles goed komt, dat de mensen zich geen zorgen moeten maken, toch?
Misschien eerst een referendum houden?