N-VA zatlap maakt brokken

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

01 sep 2019, 17:44

Bende zatte beesten, die N-VA'rs. :lol:

Knettergek gek moet je zijn om op zulke partij te stemmen.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

01 sep 2019, 20:05

DelaVega schreef:
01 sep 2019, 17:44
Bende zatte beesten, die N-VA'rs. :lol:

Knettergek gek moet je zijn om op zulke partij te stemmen.
Wat zou jij ons als stemadvies geven?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

01 sep 2019, 22:28

Ach Petrol, of is het Petrolium?
Bullshit, zeik en scheit als het over de rooi gaat ?
U vergeet dat u met de rooie vlag ooit voorop gelopen heeft? Tot dat u een erfenis kreeg en een beleggingskantoor begon?
Uw woorden zijn in elk geval zalvender en fatsoenlijk als het over werk en geld betreft.
Maar uw smeerlapperij van woorden als het over andere partijen gaat , loopt de spuigaten uit. Maar Soit zolang ge maar kakt op mijn persoon, dan heb ik geen probleem.
Maar dat dansen op overledenen heeft me diep geraakt. Ik hoop dat ge ooit getroffen wordt met een ziekte in uw Familie. A propos Geldwolf os geen ziekte!!

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

01 sep 2019, 22:49

Ik vraag me soms af op wat voor Forum we hier zitten?
Als het over de Sossen Tjeven,of groen gaat,wordt er gal gespuwd dat het geen naam heeft.
Hebben de N-VA ers zo een grote en mooie verandering gedaan ,zodanig gat we het nu beter hebben? Ja, de rotzooi die Belgie binnenstromen hebben het beter!!
Kost, inwoon, school,bus en treinvervoer GRATIS. Persoonlijke begeleiding voor alle zorgen.ik zou niet in schoenen willen staan van kankerpatiënten, gehandicapten ,doven of blinden, mensen die aan een vreemde ziekte lijden! Men komt het het ons niet zeggen waar we recht op hebben. Maar de inwijkelingen ? No problem, as Son as possible!!

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

02 sep 2019, 05:25

paullamb schreef:
01 sep 2019, 22:28
Ach Petrol, of is het Petrolium?
Bullshit, zeik en scheit als het over de rooi gaat ?
U vergeet dat u met de rooie vlag ooit voorop gelopen heeft? Tot dat u een erfenis kreeg en een beleggingskantoor begon?
Uw woorden zijn in elk geval zalvender en fatsoenlijk als het over werk en geld betreft.
Maar uw smeerlapperij van woorden als het over andere partijen gaat , loopt de spuigaten uit. Maar Soit zolang ge maar kakt op mijn persoon, dan heb ik geen probleem.
Maar dat dansen op overledenen heeft me diep geraakt. Ik hoop dat ge ooit getroffen wordt met een ziekte in uw Familie. A propos Geldwolf os geen ziekte!!
Keep on dreaming !!

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

02 sep 2019, 10:09

Ge moet niet teveel op hebben om u te laten gaan. Gisteren nog een autochtoon met kind aan de hand een allochtoon zien uitkafferen. Staat het op video, op tv?
De publieke opinie kan men ombuigen, in de kl straatjes?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

02 sep 2019, 10:35

DelaVega schreef: ↑Gisteren, 17:44
Bende zatte beesten, die N-VA'rs. :lol:

Knettergek gek moet je zijn om op zulke partij te stemmen.
Wat zou jij ons als stemadvies geven?


Voor moment denk dat er niemand stemadvies kan geven . 8O
Zouden onze heren en dames politiekers het zelf weten :?: :idea:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

02 sep 2019, 10:41

https://www.hln.be/in-de-buurt/dessel/k ... ~a917c44c/

Kris Van Dijck krijgt 15 dagen rijverbod en 1.600 euro boete na ongeval onder invloed, geen alcoholslot

De politierechtbank in Turnhout heeft gewezen Vlaams parlementsvoorzitter en burgemeester van Dessel, Kris Van Dijck (N-VA), veroordeeld tot een rijverbod van 15 dagen en een boete van 1.600 euro. Begin juli veroorzaakte hij een ongeval terwijl hij onder invloed achter het stuur zat. Het gevraagde alcoholslot komt er niet.


Zo heisa voor zo lichte straf gebeurt dagdagelijks .
Zou eens voor politierechter van Dendermonde moeten voorkomen , die man is niet zo mals met zijn
uitspraken en straffen :lol:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

02 sep 2019, 19:12

Die clown in Dendermonde is ook maar een geparachuteerde omdat zijn mama minister was. En als je dat al niet weet,........

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

03 sep 2019, 10:41

Horus1
Die clown in Dendermonde is ook maar een geparachuteerde omdat zijn mama minister was. En als je dat al niet weet,........


In ieder circus zit een clown nietwaar .
Maar hij is wel streng maar terecht ook . Rijden al genoeg clowns en cowboys rond op de baan .
En die met niks in orde zijn !!
Omdat hij hard is in zijn uitspraken en straffen , wat heeft de mama daar met te maken toch niks .

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

03 sep 2019, 13:00

Hoe denk je dat hij aan zijn jobke geraakt is? Trouwens de meeste rechters zijn mislukt advocaten. Dat zie je alle dagen aan hun uitspraken.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

03 sep 2019, 13:13

Door zijn opleiding advocaat , anders kon hij ook geen politierechter worden !!

Zijn altijd examens aan verbonden kun je niet onderuit .

Welke ervaring vereist is om benoemd te worden tot rechter is afhankelijk van het juridische beroep dat iemand heeft uitgeoefend. Voor een advocaat is tien jaar ...