Van Dijck bezorgde zijn prostitué een dikke uitkering

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

11 jul 2019, 20:33

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/kr ... /#comments

Is zie niks mis aan die mail dat ze naar elkaar hebben gestuurd vrij normale mail met tekst en uitleg .
Zo heisa , is toch burgemeester , en als zij komen aankloppen moet je als goede burgervader de mensen helpen . Zijn ook maar mensen prostituee , mogen blij zijn dat het bestaat , is beroep als een ander .
Zo zie je maar dat de media kan opscheppen en de mensen in slecht daglicht steken .
Zeer triest voor de man . Moet je maar overkomen , en chapeau van Kris peters ook al moeten ze in media naar buiten brengen .
Net zelfde als P magazine , eerst naar buiten brengen en dan als ze worden gebeld , haken ze af , dat bewijst genoeg .Heb geen goed woord voor de media zo opscheppen bah .

En wat privé aangaat heeft niemand zakens mee na hun presteerde werkdag zijn ze vrij van laten en doen en zal ook niet de eerste en de laatste zijn é beste Dejules .

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

11 jul 2019, 23:25

Als dienne Van Dijck graag eens naar een prostituee gaat , waarom kan dat dan niet uit zijne eigen zak komen ? :P :P :P
AMEN en AUM

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

11 jul 2019, 23:55

Een pintje te veel achter het stuur. Wat rommelen met een prostitué . Et alors ?
Me dunkt dat hier nogal lichtzinnig wordt vergoelijkt. Tolerantie is goed,
maar heeft zijn grenzen. Hier wordt het fatsoen toch wel behoorlijk geschonden.
Of zijn dit de waarden en normen waar men het zo graag over heeft?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jul 2019, 00:46

frits1955 schreef:
11 jul 2019, 19:52
Of past op dit moment nog altijd de voorwaardelijke bewoording "zou geholpen hebben" ?
Jammer maar helaas - je loopt achter. Ondertussen is de bezwarende mail van Van Dijck aan het kabinet van Kris Peeters publiek gemaakt. Ja, politiek is hard zeker :wink:
Ik had die mail al gelezen vóór ik die posting schreef. Er staat echter niets in dat zogezegd 'bezwarend' is. K VD vraagt daarin om alles binnen de wettelijke perken te doen maar om er wat spoed achter te zetten. Er staat niet in dat dit dossier sneller moet gaan dan dat van andere betrokkenen. Misschien lees jij dat erin, maar het staat er niet. Wanneer de zaak ten gronde zal worden naar voor gebracht, zal wel duidelijk worden of hij een misdrijf heeft gepleegd of niet. Ik onthoud me van een uitspraak in om het even welke richting.
Ik zal wel niet de enige zijn die nu denkt dat de NVA een koekje van eigen deeg achter de lange tanden moet steken. Ik weet nog goed hoe luttele maanden geleden het privé-leven van ene Tom Meeuws (Spa) op de Antwerpse keien gegooid werd en hoe wellustig bepaalde NVA'ers(De Scheemaker) nog wat stampen extra gaven door vertrouwelijke info uit het professionele leven van diezelfde Meeuws op diezelfde keien te gooien.
Ik kan me ook niet herinneren dat jij het toen had over "aangeschoten" wild en "strot afbijten".
Natuurlijk kun jij je dat niet herinneren omdat ik over Tom Meeuws geen enkele posting heb geschreven. Geen enkele.

In hoeverre het moreel aanvaardbaar is om hier een politiek beschadigde politicus verder in de grond te stampen hoewel de grond van de zaak niet gekend is en het vermoeden van onschuld dus zou moeten gerespecteerd worden, dat zou ik eens moeten bespreken met iemand die bv. moraalwetenschappen heeft gestudeerd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

12 jul 2019, 08:27

Lukas

Dat wij daar lichtzinnig overgaan :?: , wat gaan we doen , ga je ze tegenhouden
Wil ze niet de kost geven , zouden er veel aan de schandpaal hangen .
Maar wat we lezen kan je niet ontkennen dat normale mail is , maar zie ook niet alles wat er onderling gebeurd .
En in de privé zijn ze vrij , wij kunnen daar niet in tussen komen heb misschien andere kijk , bij ons was het horen zien en zwijgen ( Beroep)
Ga jij morgen zeggen baas-collega-vrienden noem maar op je mag geen pint meer aanraken , denk dat ze volwassen genoeg zijn om te weten dat er grenzen zijn . Weet je mijn moto is glaasje op laat je rijden , en neem taxi , als je dan toch in plezier bent of je wilt eens doorzakken , dan had er zo geen heisa geweest .
Weet ik dat ook dat zo iets niet goed te praten is , als waar is zeg het er wel bij . ( P magazine) zou niet de eerste zijn dat er vervalsing op de proppen komt .Of vergoeding in de wacht slepen , ben daar zeer voorzichtig mee .
Want tussen die partijen weet je nooit dat ze mekaar een hak zetten .
Vindt dat altijd zo raar , dat ze dan ineens alles uit de kas halen en ander daarbij betrekken .
En ervoor was er geen vuiltje aan de lucht .
Zeg altijd ieder moet zijn vuile was zelf oplossen , en daar niemand bij betrekken , maar de media kennende
die houden geen blad voor de mond en boeltje is aan rollen .
En je kan ook niet ontkennen burgemeester moet zijn taak volbrengen als goeie burgervader .
Selectief omgaan , maar dan weet je nog niet er kan altijd wel iets onverwachts bovenwater komen .
Laatst gewijzigd door gast43 op 12 jul 2019, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

12 jul 2019, 08:39

Ik heb destijds werken verricht voor het Berlaymont gebouw waarna wij na het werk in de onmiddelijke buurt nog wat gingen drinken. Meermaals werd ons door het horeca personeel bevestigd dat drie kwart van de hoerenbuurt draait op piefen uit het Europarlement....Het akkefietje van Cris waarover het "hoogstaand actuele"(roddelblad) P-magazine wil scoren is van ver voor de tijd dat Cris gehuwd was....of hoe laag kan je als uitgever vallen !!

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

12 jul 2019, 08:45

Dat hij naar de hoeren gaat zijn mijn zaken niet maar wat er vervolgens gebeurd wel Ik ben een belastingbetaler

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

12 jul 2019, 08:55

Wil Ja, politiek is hard zeker

idd .

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

12 jul 2019, 09:09

petrol schreef:
11 jul 2019, 20:14
Juffrouw,'ik heb in mijn broek gepist'!
Oei Julleke we zullen u vlug een droog broekje aandoen want het is vandaag uwe feestdag.
Is 11 Juli dus de feestdag van de broekpissers ? (ook wel eens zeikers genoemd)

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

12 jul 2019, 09:10

Wie kan er echt nog deze berichten van de lul blijven lezen ??
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
MaLoReg

12 jul 2019, 09:53

En ik die dacht dat senioren toch al een beetje verstand hadden vergaard.
Niet dus. Allen zo happig en de kranten nog een schep er boven op.
Als dit is waarvoor ons forum dient dan is het niet iets om trots op te zijn.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 jul 2019, 10:10

In Spanje kun je Das Bild kopen, telkens met mooie dames ook blote en bekende sterren en hun bezigheden. Nu de boekenwinkels enkel nog draaien op Lotto worden de boekjes wat stouter.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
dejules

12 jul 2019, 10:51

denlowie schreef:
12 jul 2019, 09:10
Wie kan er echt nog deze berichten van de lul blijven lezen ??
U bent vuilgebekt.
Komt U uit het Antwerps racistisch bruin en ranzig milieu?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

12 jul 2019, 10:59

MaLoReg

Je kan dan ook zeggen dat de wereld op zijn kop staat , zoals er nu aan toe gaat .
Iedere dag komen ze met wat anders af , gaan we kunnen veranderen denk van niet.
Speelt de politiek niet beetje met de brave burgers .
Dat ze hun werk doen ze worden ervoor betaald maar spelen liever kat en muisspel .
Pauzeknop :?: .En waarom zetten ze op pauzeknop .
Bang dat ze met de postjes gaan lopen .
Kun je ook zeggen dat ze niet waardig zijn van een land te besturen .
Want iedere dag zonder regering is een dag teveel .