De Wever hangt met leugens aan elkaar.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

05 aug 2019, 22:09

E.T.

Neen geen blauw , sorry geel met zwart dat kan nog want hij is tegen rood , als je me begrijpt :lol:
Als ik aan blauw denk mag dat zo niet verwoorden TR.TTEN inplaats Van Rutten rijzen mijn haren
die is ook geen haar beter , dan durft ze nog zeggen we hebben goed samengewerkt 8O
Ze is jaar op tournee geweest wat is ze bijgebracht ? niet veel denk ik .

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

06 aug 2019, 00:40

Dejules,

Je zet je tegenstanders serieus te kakken. :wink:
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

06 aug 2019, 00:52

Je zet je tegenstanders serieus te kakken. :wink:
Niet hij zet ze te kakken maar de auteur, Vincent Scheltiens in De Morgen, waar hij zijn riedeltje van gepikt heeft. Het is niet omdat men de volgorde wat dooreen gooit en hier en daar een woordje wijzigt dat het niet gepikt blijft.
Onze julio is gewoon de papegaai van dienst.
dejulio:De N-VA werd opgericht na de implosie van de Volksunie, nu 20 jaar geleden.
De eerste 3 jaar was de oprichter ook voorzitter, Bourgeois.
De volgende 17 jaar was De Wever voorzitter.
Tegen de partijstatuten in die een voorzitter slechts 1 termijn toeliet.
De Wever wordt steeds met Stalinistische cijfers verkozen.
Iedereen die een goede positie binnen de N-VA wenst zal met dezelfde mond als De Wever spreken, tegenspraak wordt niet geduld.
De Wever is de N-VA, de N-VA is De Wever.
De harde kern, zijn apostelen, komen allen uit de Volksunie en hebben allemaal een familiaal zwart verleden, meestal uit de regio Antwerpen en allen vuil gebekt.
Elke kleine tegenspraak wordt niet geduld, vraag maar aan de oprichter die verbannen werd.
Als De Wever van gedacht verandert, en dat gebeurt zeer veel, dan volgt iedereen dat ritueel.
Zonder De Wever geen N-VA.
dejules

06 aug 2019, 08:44

Dicksy schreef:
06 aug 2019, 00:52

Niet hij zet ze te kakken maar de auteur, Vincent Scheltiens in De Morgen, waar hij zijn riedeltje van gepikt heeft. Het is niet omdat men de volgorde wat dooreen gooit en hier en daar een woordje wijzigt dat het niet gepikt blijft.
Onze julio is gewoon de papegaai van dienst.

Klopt niet, ALLES wat ik in dit topic geschreven heb kan je terugvinden in de vele epistels die ik hier schreef en dat gedurende vele jaren :
- De Wever is de N-VA
- hij omringt zich met een harde kern uit de Volksunie met een zwart verleden
- hij is niet beginselvast
- hij wordt steeds herverkozen tegen de partijstatuten in
- hij heeft Bourgeois de oprichter buitengewerkt
- hij vernedert graag mensen en is vuilgebekt

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

06 aug 2019, 09:05

Klopt niet, ALLES wat ik in dit topic geschreven heb kan je terugvinden in de vele epistels die ik hier schreef en dat gedurende vele jaren :
O.k geen probleem. Ik wou u enkel behoeden voor eventuele klachten wegens plagiaat en dus kan het ook zijn dat Vincent Scheltiens uw epistels gelezen heeft en daar zijn opinie op gebaseerd heeft.
Dan moet ge u zeker geen zorgen maken om een klacht. 👏🏻👏🏻👏🏻
https://www.demorgen.be/meningen/n-va-m ... ~ba53d1b2/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 aug 2019, 09:16

dejules schreef:
06 aug 2019, 08:44
De Wever:
- hij vernedert graag mensen en is vuilgebekt
Hoe durft hij! In plaats van de zoetgevooisde, respectvolle manier van praten van julio over te nemen.
Toch? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

06 aug 2019, 10:03

Wil. schreef:
06 aug 2019, 09:16
dejules schreef:
06 aug 2019, 08:44
De Wever:
- hij vernedert graag mensen en is vuilgebekt
Hoe durft hij! In plaats van de zoetgevooisde, respectvolle manier van praten van julio over te nemen.
Toch? :lol:
‘Ga naar huis, laat uw bad vollopen en zet uw aderen open, u bent niet meer nodig’.
Ik zie het Mark Rutten, Merkel, Macron, ... niet zeggen.
Enkel mensen uit de marginaliteit, toch?
Mensen die zich dagelijks zat drinken, zich vol vreten met fritten en hamburgers, ...
Mensen met gele tanden en een stinkende adem.
Met een brede jeansbroek van Zeeman om de dikke bierpens te verbergen waardoor de bilnaad zichtbaar wordt.
Waarvan de echtgenote begint te trillen en de kinderen angstig snel naar hun kamer vluchten als hij in de late avond terug opduikt.
Bij ons zeggen ze "barakkenvolk".
U kunt een varken in een mooi en duur kostuum steken, het blijft een varken.
dejules

06 aug 2019, 10:51

Dicksy schreef:
06 aug 2019, 09:05

O.k geen probleem. Ik wou u enkel behoeden voor eventuele klachten wegens plagiaat en dus kan het ook zijn dat Vincent Scheltiens uw epistels gelezen heeft en daar zijn opinie op gebaseerd heeft.
U vindt al 17 jaar lang commentaren over De Wever op alle sociale media.
Dat geldt trouwens voor alle politici!
dejules

06 aug 2019, 11:54

N-VA-partijvoorzitter Bart De Wever zet wat zijn partij betreft de deur op een kier voor rekeningrijden, een maatregel waarbij de vaste autobelasting wordt vervangen door variabele heffingen per kilometer op filegevoelige plaatsen/tijdstippen. “Je kan daar niet onderuit.” Al voegt hij daar meteen aan toe dat het “niet voor deze legislatuur” zal zijn.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ba ... ac22d7f71/

En toen kwam het Vlaams Blok met de "Ben-belasting" en draaide De Wever zijn kar voor de zoveelste keer!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 aug 2019, 13:44

dejules schreef:
06 aug 2019, 10:03
Wil. schreef:
06 aug 2019, 09:16
dejules schreef:
06 aug 2019, 08:44
De Wever:
- hij vernedert graag mensen en is vuilgebekt
Hoe durft hij! In plaats van de zoetgevooisde, respectvolle manier van praten van julio over te nemen.
Toch? :lol:
‘Ga naar huis, laat uw bad vollopen en zet uw aderen open, u bent niet meer nodig’.
Ik zie het Mark Rutten, Merkel, Macron, ... niet zeggen.
Dat is omdat jij niet begrijpt uit welke context die quote kwam. Daar moet je wel studies voor gedaan hebben die nóg straffer zijn dan pakjesman 1ste klas.

Het aanvoelen van wat ironisch, sarcastisch of cynisch bedoeld is, overstijgt de hangmat volkomen. Jammer, maar het is niet voor jou bedoeld.

Let op, daarnaast acht ik het mogelijk dat jij echt 'ne goeie joeng' bent 8)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

06 aug 2019, 15:41

Wil. schreef:
06 aug 2019, 13:44

Dat is omdat jij niet begrijpt uit welke context die quote kwam
Ik ken de context.
Ik weet waarom de N-VA de werklozen, zieken en gehandicapten, de vreemdelingen, de Walen, arme mensen, de vakbonden, etc wil laten "verdwijnen".

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20131024_00807912

Voor mensen die de "context" niet begrijpen is het goed om onderstaand filmke te bekijken. Men kan daar zien uit welk milieu de N-VA is ontstaan.

https://www.youtube.com/watch?v=v_6Ky8P ... 2H4ThMejbE

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 aug 2019, 15:55

dejules schreef:
06 aug 2019, 15:41
Wil. schreef:
06 aug 2019, 13:44

Dat is omdat jij niet begrijpt uit welke context die quote kwam
Ik ken de context.
Ik weet waarom de N-VA de werklozen, zieken en gehandicapten, de vreemdelingen, de Walen, arme mensen, de vakbonden, etc wil laten "verdwijnen".
Die uitspraak had niks te maken met wat je hier weer neerpletst, julio. :roll: :roll:
Blijf bij je pakjes, man.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

06 aug 2019, 23:37

Hij zwijgt anders krijgt hij geen geen geld voor de tunnel of het wordt uitgesteld tot hij weg is. Dus iedereen wil wel graag iets hebben.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg