CD&V partij in diepe crisis....

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

17 aug 2019, 11:22

Een werkgroep bevroeg partijtoppers, parlementsleden, burgemeesters en militanten.
Daaruit blijkt dat ze weg zijn van de realiteit en te bedenken met deze niet-functionerende partij wordt een Vlaamse regering op poten gezet , dat beloofd.
Wouter Beke zal de startnota niet zomaar slikken , heeft hij avondles gekregen van Peeters?
De CD&V denkt nog altijd dat ze belangrijk zijn, het is een partij geworden die steeds bezwaren heeft op gelijk welk voorstel (herinner u Peeters en zijn talrijke capriolen), dat heeft de partij een gezicht bezorgd waar menig kiezer zich niet in terug kan vinden.
De CD&V is allang geen volkspartij of centrumpartij meer.
Ze weten van geen hout meer pijlen te maken maar ze zullen hun wetten eens gaan stellen bij de onderhandelingen , wat staat ons nog te wachten?
Open VLD is in hetzelfde bedje ziek ( denk ik)
Ik blijf er bij verliezers blijven aan de kant , respect moet je verdienen en alspartij aan werken en dat wordt door de graaiers uit het oog verloren maar niet door de kiezer, gelukkig maar.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

17 aug 2019, 11:26

Wardje , dat geld voor iedere partij ze zijn gewoon noorden kwijtgeraakt .
En cd&v die hebben hun verlies aan hun eigen te danken met Arco .
Zoiets blijft hangen .

Idem voor open Vld .


Kun je toch geen respect meer voor opbrengen hoe het er nu aan toe gaat .

Wacht vandaag de twee heren moeten naar de Koning , 8O , wat gaan ze nu weer de burgers wijsmaken :idea: :?:
dejules

17 aug 2019, 11:38

Alle traditionele partijen gaan samen met onze sociale zekerheid imploderen.
Dat zeg ik al meer dan 20 jaar.
Dat is logica!

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

17 aug 2019, 13:39

Dat zeg ik al meer dan 20 jaar.
In de woestijn zat er eens een manneke dat alle dagen zei: “Morgen gaat het regeren.” En inderdaad na 20 jaar vielen er enkele druppels. Zijn reactie nadien: “Zie je wel dat ik gelijk heb, ik heb het altijd gezegd.”