Nieuwe federale verkiezingen a.u.b !

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

02 sep 2019, 22:55

Een beetje vreemd is het dat mijn topicje naar de achtergrond verdwijnt .Als ge de laatste tijd al die Kl--rei in de media volgt, was mijn draadje dan zo onrealistisch ? :? :?

werewoef
AMEN en AUM

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

03 sep 2019, 10:13

Zoals wel vaker gebeurt verdwijnt een topic naar de achtergrond omwille van … het heen en weer schelden over "bijkomstige zaken" 8O

ik zet bijkomstige zaken bewust tussen aanhalingstekens want ik besef wel dat ze voor sommige senioren blijkbaar hoofdzaken zijn :wink:

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

03 sep 2019, 10:27

E.T. schreef:
03 sep 2019, 10:13
Zoals wel vaker gebeurt verdwijnt een topic naar de achtergrond omwille van … het heen en weer schelden over "bijkomstige zaken" 8O

ik zet bijkomstige zaken bewust tussen aanhalingstekens want ik besef wel dat ze voor sommige senioren blijkbaar hoofdzaken zijn :wink:
Nee,topic verdwijnt naar de achtergrond omdat er hier oenen zijn die voor elke scheet aan de lopende band draadjes openen omdat ze graag in de belangstelling staan.
Sommige uilskuikens openen hier zelfs draadjes over een onderwerp waar al een draadje over geopend is,omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is.
Het zijn konijnen die enkel het gras zien dat voor hun neus staat.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

04 sep 2019, 22:41

Volge en begrijpen wie kan .Er zijn al honderd dagen gepasseerd en ze hebben nog niet eens geprobeerd om met elkaar te praten . :roll: Enfin en de çoit, binnen vijf dagen gaan we misschien iets meer weten als de informateurs terug komen van bij de Koning .Naar het schijnt wordt er in de wandelgangen al binnenmonds gemompeld over nieuwe verkiezingen .

werewoef
AMEN en AUM