Europese aanbevelingen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2019, 10:09

dejules schreef:
27 aug 2019, 09:58
Wil. schreef:
27 aug 2019, 09:43

Waar waren we gebleven? Oh, ja, bij "historisch!" :lol:
België heeft 7 jaar op rij de laagste economische groei van alle ontwikkelde landen (OESO).
Dat is "historisch!".
Nochtans staat onze arbeidsmarkt in brand.
Nooit waren er minder werkzoekenden als heden.
Hoe komt dat?
Kunt U dat verklaren?
Neen, dat kan ik niet en de reden is simpel: het is weer een uit je duim gezogen verhaaltje. Misschien was dat top secret informatie uit één van die doosjes?

Ik geef je dit overzichtje van 2017:

Afbeelding

Het komt bijna dagelijks voor dat je je verzinsels voor werkelijkheid neemt. Ik ga het geen leugens noemen, want dan moet je eerst de waarheid kennen, en dat inzicht ontbreekt vaak.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

27 aug 2019, 10:39

Wil. schreef:
27 aug 2019, 10:09


Het komt bijna dagelijks voor dat je je verzinsels voor werkelijkheid neemt. Ik ga het geen leugens noemen, want dan moet je eerst de waarheid kennen, en dat inzicht ontbreekt vaak.
In het BBP zit ook de gesubsidieerde arbeid.
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.
U kunt echt niet analytisch denken, toch?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2019, 10:43

Iedereen kan hier zien dat je - ik druk me zacht uit - de waarheid niet spreekt. Waar háál je toch dat soort waanzinnige gedachten? Heb je enige bron om op te steunen?

Je neemt toch niet de verkeerde medicatie, mag ik hopen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

27 aug 2019, 10:46

Wil. schreef:
27 aug 2019, 10:43
Iedereen kan hier zien dat je - ik druk me zacht uit - de waarheid niet spreekt. Waar háál je toch dat soort waanzinnige gedachten? Heb je enige bron om op te steunen?

Je neemt toch niet de verkeerde medicatie, mag ik hopen?
Kunt U mijn stelling ontkrachten ipv wanhopig wild in het rond te slaan?

Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2019, 10:55

Beste Jules, je hanteert constant dezelfde strategie: je post een onwaarheid zoals 'belgië 7 jaar lang de laagste groei van alle OESO-landen' :roll: ; die wordt ontkracht, wat niet moeilijk was; dan sleur je er een andere leugen bij 75% van de actieven krijgt zijn inkomen uit de schatkist. Wanneer dat ontkracht wordt, dan kom je weer met een volgend verzinsel op de proppen, enzovoort.

Uiteindelijk komen we altijd uit bij de ambtenaren en de N-VA. En natuurlijk ook "historisch! " :lol:
Jouw doorzichtige strategie zorgt er enkel voor dat jij hier de minst betrouwbare poster bent die wellicht ook daarom de meeste topics opent en veruit de meeste repetitieve postings neerpletst.

Mijn uitgesteld loon is al op mijn rekening verschenen. Ik moet eerst dat van vorige maand nog gaan besteden. Cheerio, julio!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

27 aug 2019, 10:59

Wil. schreef:
27 aug 2019, 10:55

Mijn uitgesteld loon is al op mijn rekening verschenen. Ik moet eerst dat van vorige maand nog gaan besteden. Cheerio, julio!
Fijn.
Nu gaat U mijn stelling ontkrachten :
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 aug 2019, 11:13

’Het bruto binnenlands product (bbp) is de totale geldwaarde van alle in een land geproduceerde finale goederen en diensten gedurende een bepaalde periode (meestal een jaar). Meestal wordt met dit begrip het bruto binnenlands product tegen marktprijzen bedoeld.’

Het BBP wordt dus niet enkel berekent op het inkomen van actieven die hun inkomen krijgen uit de schatkist en ook niet enkel berekent uit inkomsten van actieven uit de ‘hoog technologische sector.’
U zou het natuurlijk anders willen zien maar het is nu eenmaal zo niet. Jammer voor u, volgende stelling. :lol:
Laatst gewijzigd door Dicksy op 27 aug 2019, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
dejules

27 aug 2019, 11:14

Dicksy schreef:
27 aug 2019, 11:13
’Het bruto binnenlands product (bbp) is de totale geldwaarde van alle in een land geproduceerde finale goederen en diensten gedurende een bepaalde periode (meestal een jaar). Meestal wordt met dit begrip het bruto binnenlands product tegen marktprijzen bedoeld.’
Het BBP wordt dus niet enkel berekent op het inkomen van actieven die hun inkomen krijgen uit de schatkist en ook niet enkel berekent uit inkomsten van actieven uit de ‘hoog technologische sector.’
U zou het natuurlijk anders willen zien maar het is nu eenmaal zo niet. Jammer voor u, volgende stelling. :lol:
Fijn.
Nu gaat U mijn stelling ontkrachten :
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 aug 2019, 11:21

Fijn.
Nu gaat U mijn stelling ontkrachten :
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.
Men kan niet iets ontkrachten wat niet bestaat.
Het is een stelling die u voor uw eigen in het leven geroepen hebt om het ambtenarenstatuut te kunnen blijven aanvallen.
Wat u zegt is ’ontkracht mijn stelling dat de aarde plat is’ om aan te tonen dat reizen gevaarlijk is. (van de aarde afvallen)
dejules

27 aug 2019, 11:57

Dicksy schreef:
27 aug 2019, 11:21


Het is een stelling die u voor uw eigen in het leven geroepen hebt om het ambtenarenstatuut te kunnen blijven aanvallen.
Fixeer U niet op "ambtenaren" en vervang het door "gesubsidieerde jobs" zoals oa in de poets en strijk met dienstencheques.
Vergeet "België" en vervang door "een land".
Goed :
Nu gaat U mijn stelling ontkrachten :
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 aug 2019, 12:06

Fixeer U niet op "ambtenaren" en vervang het door "gesubsidieerde jobs" zoals oa in de poets en strijk met dienstencheques.
Vergeet "België" en vervang door "een land".
Zoals ik hierboven al schreef:
1.- ’Men kan niet iets ontkrachten wat niet bestaat.
Het is een stelling die u voor uw eigen in het leven geroepen hebt om het ambtenarenstatuut te kunnen blijven aanvallen.
Wat u zegt is ’ontkracht mijn stelling dat de aarde plat is’ om aan te tonen dat reizen gevaarlijk is. (van de aarde afvallen)’
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.
2.- Dit hierboven is uw stelling. Hoe Nederland, Duitsland, Chili, Cuba of Papoea Nieuw-Guinee.......hun BBP berekenen is hun zorg, hier gaat het over België. Tenzij u een ander land bedoelt met ’75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt’ dan België maar dan pas ik. En wat zegt men in België:
’Het bruto binnenlands product (bbp) is de totale geldwaarde van alle in een land geproduceerde finale goederen EN DIENSTEN gedurende een bepaalde periode (meestal een jaar). Meestal wordt met dit begrip het bruto binnenlands product tegen marktprijzen bedoeld.’

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 aug 2019, 12:18

Handelsconflicten duwen Duitsland op rand van recessie.
Dit zal ook economische gevolgen hebben voor België.
Over and out !
dejules

27 aug 2019, 12:43

Dicksy schreef:
27 aug 2019, 12:06

’Het bruto binnenlands product (bbp) is de totale geldwaarde van alle in een land geproduceerde finale goederen EN DIENSTEN gedurende een bepaalde periode (meestal een jaar). Meestal wordt met dit begrip het bruto binnenlands product tegen marktprijzen bedoeld.’
De Belgische prostitutie draait jaarlijks een omzet van van 466 miljoen euro.
Dat blijkt uit cijfers van het Instituut voor de Nationale Rekeningen (INR) die voor het eerst een berekening maakte.

Illegale activiteiten zoals drugs, prostitutie en smokkel worden voortaan meegeteld in het bruto binnenlands product (bbp), een maatstaf voor de jaarlijkse economische activiteit in een land.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20140930_01295582

Indien U elke werkzoekende een gesubsidieerde job geeft zal het BBP nog veel feller stijgen. U kunt ook nog meer hoeren drugdealers en smokkelaars bijverzinnen om het BBP nog feller op te trekken!

Nu gaat U mijn stelling ontkrachten :
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 aug 2019, 13:03

Nu gaat U mijn stelling ontkrachten :
Wilt U zeggen dat het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit de schatkist krijgt dezelfde waarde heeft als het BBP van een land waarvan 75% vd actieven zijn inkomen uit arbeid uit hoog technologische industrie ontvangt.
U mag het nog 100x herhalen dejules, het zal niets veranderen aan de zaak:
1.- ’Het bruto binnenlands product (bbp) is de totale geldwaarde van alle in een land geproduceerde finale goederen EN DIENSTEN gedurende een bepaalde periode (meestal een jaar). Meestal wordt met dit begrip het bruto binnenlands product tegen marktprijzen bedoeld.’
2.- Men kan niet iets ontkrachten wat niet bestaat.
Het is een stelling die u voor uw eigen in het leven geroepen hebt om het ambtenarenstatuut te kunnen blijven aanvallen.Wat u zegt is ’ontkracht mijn stelling dat de aarde plat is’ om aan te tonen dat reizen gevaarlijk is. (van de aarde afvallen)’

:lol: :lol:
dejules

27 aug 2019, 13:07

Dicksy schreef:
27 aug 2019, 13:03

U mag het nog 100x herhalen dejules, het zal niets veranderen aan de zaak:
Inderdaad, mijn stelling valt niet te ontkrachten.
Ik heb aangetoond dat ons model gaat imploderen.