BDW : We kunnen niet anders dan te snoeien in de sociale zekerheid

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

26 sep 2019, 13:03

dejules schreef:
26 sep 2019, 12:57
Lars schreef:
26 sep 2019, 12:57
dejules schreef:
26 sep 2019, 12:50


Terwijl jij met mijn kop lacht ben ik uw vrouw aan het neuken.
:lol: Oh, Jules toch...
Morgen weer!
Meer dan 100 km. dagelijks afleggen om mijn vrouw te neuken, maar werken: ho maar!
Te oud, te ziek, mag niet van de RVA, mag niet van baas,....

Comediant die je bent. :lol:
dejules

26 sep 2019, 13:04

Lars schreef:
26 sep 2019, 13:03


Meer dan 100 km. dagelijks afleggen om mijn vrouw te neuken
Wij spreken halverwege af.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

26 sep 2019, 13:08

dejules schreef:
26 sep 2019, 13:04
Lars schreef:
26 sep 2019, 13:03


Meer dan 100 km. dagelijks afleggen om mijn vrouw te neuken
Wij spreken halverwege af.
Je zal wel tijd genoeg hebben om daarover te fantaseren, daar twijfel ik niet aan...
Ik weet alleen niet of mijn vrouw fantaseert over seks met een uitgemergelde dopper...

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

26 sep 2019, 13:36

dejules schreef:
Terwijl jij met mijn kop lacht ben ik uw vrouw aan het neuken.
Julleke, julleke toch. :x En dat voor iemand die slim wil overkomen, het tegendeel hebt u hiermee zelf aangetoond.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 sep 2019, 14:02

dejules schreef:
Terwijl jij met mijn kop lacht ben ik uw vrouw aan het neuken.
Jongens toch, die psycholoog moet een versnelling hoger schakelen. Een psychiater zal hier een vette kluif aan hebben. Wat een zielige droomwereld waarin die jongen leeft. Dat frustratie, opgekropte jaloersheid en afgunst een mens zo ver kunnen drijven . 8O


Een antwoord op de vragen blijft echter nog altijd uit. Ik, van mijn kant, heb al lang geantwoord. Zo zie je maar dat dejules zijn eigen stellingen zelfs niet logisch kan doortrekken en onderbouwen met argumenten ( hoe zou dát komen?) .
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

26 sep 2019, 14:40

Lars schreef:
26 sep 2019, 11:13
Mensen met geslaagde carrières in de privé zijn niet afgunstig op ambtenaren, Jules....
En daar bedoel je dan vást enkel de CEO's mee? :roll:

Hoe afgunst en persoonlijk nemen langs beide zijden een discussie toch weer verkloot...kan er nu niet één politieke discussie gevoerd worden zonder persoonlijke situaties en op de boodschapper schieten er wéér bij te betrekken door verwijten en scheldpartijen?
Kleuterkes.
Denk er maar eens over na: terwijl jullie mekaar in de haren vliegen, lachen de politieke dieven je allemaal uit want hun verdeel en heers werkt weeral.....en denk maar niet dat er éne van jullie aan hun rooftochten-in-de-pijplijn zal kunnen ontsnappen.

Iédereen zal boeten op de een of andere manier en van de eerste tot de laatste en dan nog wel door jullie eigen schuld met gekibbel ipv eensgezindheid!
Zielig...

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

26 sep 2019, 14:44

Kleuters.Denk er maar eens over na: terwijl jullie mekaar in de haren vliegen, lachen de politieke dieven je allemaal uit want hun verdeel en heers werkt weeral.....en denk maar niet dat er éne van jullie aan hun rooftochten-in-de-pijplijn zal kunnen ontsnappen. Iedereen zal boeten op de een of andere manier en van de eerste tot de laatste en dan nog wel door jullie eigen schuld met gekibbel ipv eensgezindheid!
Helemaal just Ice 8O
Laatst gewijzigd door E.T. op 26 sep 2019, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

26 sep 2019, 14:46

BDW : We kunnen niet anders dan te snoeien in de sociale zekerheid
Dat is waar het over gaat, maar het is terug uitgedraaid op verwijten,baschen,vrouwen neuken, maar niks meer over het onderwerp,maar ik vraag mij af wie en waarom men moet snoeien in de socilae zekerheid, en waarom ik van "de top ministers" niet hoor dat ze zelf het voorbeeld gaan geven..........
Als ik in "gert late night" hoor dat Calvo een netto vergoeding van 3600€ heeft en waarschijnlijk nog een onkosten vergoeding waar het loon van een fabriek arbeider nog niet in de buurt komt,dan kan ik alleen maar vaststellen dat ze geen schaamte hebben,maar vond het erg dat hij niet mee op het podium mocht staan.....maar zelfs als ze met hun onzinnige uitspraken,en voorstellen het land naar de kl****ten helpen strekken ze hun schouders op ,en vinden dat ze meer in de picture moeten staan
maar de vraag die ik James niet heb horen stellen,waarom men in België 6 regeringen moet hebben,die heb ik nu eens nergens gehoord, nochtans kan men dat niet aan een verstandig persoon in het buitenland uitleggen.
https://www.hln.be/showbizz/tv/kristof- ... ~a3ca5094/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 sep 2019, 19:06

tokkio schreef:
26 sep 2019, 14:46
(...)
maar de vraag die ik James niet heb horen stellen,waarom men in België 6 regeringen moet hebben,die heb ik nu eens nergens gehoord, nochtans kan men dat niet aan een verstandig persoon in het buitenland uitleggen.
Prof. staatsrecht Hendrik Vuye: "Belgie telt negen parlementen, acht regeringen, drie hoogste rechtscolleges, slechts één Koning, maar toch twee Koninginnen. We hebben tien provincies, maar toch elf gouverneurs."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

26 sep 2019, 20:25

Nu weet ge in welk land ge leeft, die van de huisbazen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 sep 2019, 05:39

De Belgen leven in een land dat op weg is naar een economisch kerkhof.
Velen hebben dat blijkbaar nog niet door.
De Belgische politiek heeft in het verleden een monster gecreëerd van zelfbediening en postjes.
Het enige wat je moet doen is uw boeltje pakken en dit politiek monsterland vaarwel zeggen.
Wie niet weg is,is gezien.

Suc6 !!!

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 sep 2019, 08:39

De Belgische politiek heeft in het verleden een monster gecreëerd van zelfbediening en postjes.
En zet daar ook maar bij de stemmetjes gekocht door hun subsidie -en uitdeelpolitiek die dit mogelijk maakte. Iedereen keek toen en zag dat het goed was maar zoals altijd duren schone liedjes niet lang. De tijd van payback is gekomen.
Ik blijf hier, ik wil zien hoe het allemaal uitdraait. Het zal mijn tijd wel doen en voor de rest......

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 sep 2019, 08:48

Dicksy schreef:
27 sep 2019, 08:39
De Belgische politiek heeft in het verleden een monster gecreëerd van zelfbediening en postjes.
En zet daar ook maar bij de stemmetjes gekocht door hun subsidie -en uitdeelpolitiek die dit mogelijk maakte. Iedereen keek toen en zag dat het goed was maar zoals altijd duren schone liedjes niet lang. De tijd van payback is gekomen.
Ik blijf hier, ik wil zien hoe het allemaal uitdraait. Het zal mijn tijd wel doen en voor de rest......
Suc6 in het belastingparadijs België.
Ice

27 sep 2019, 11:08

petrol schreef:
27 sep 2019, 08:48
Dicksy schreef:
27 sep 2019, 08:39
De Belgische politiek heeft in het verleden een monster gecreëerd van zelfbediening en postjes.
En zet daar ook maar bij de stemmetjes gekocht door hun subsidie -en uitdeelpolitiek die dit mogelijk maakte. Iedereen keek toen en zag dat het goed was maar zoals altijd duren schone liedjes niet lang. De tijd van payback is gekomen.
Ik blijf hier, ik wil zien hoe het allemaal uitdraait. Het zal mijn tijd wel doen en voor de rest......
Suc6 in het belastingparadijs België.
Helaba petrol, wel just benoemen: het belastingparadijs belgië énkel voorbehouden voor íedereen, zélfs criminelen, behálve voor de autochtone, werkende, vergrijzende vlaming die de federale putten mag dempen en ook nog eens apart de pseudo-vlaamse bende mag financieren die ons selectief en collectief verarmen zonder nog enige sociale bescherming, selectief want franstalige en brusselse politici blijven hun kiesvee pamperen met de sociale hangmatten waarvoor de vlamingen betalen maar zelf geen gebruik meer van mogen maken.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/te ... ~a6f987a8/

De leugenpers speelt uiteraard het politieke spelletje mee door de tekorten in de SZ in de schoenen van de vergrijzende autochtonen proberen te schuiven!
De oorzaak ligt vooral bij de groeiende uitgaven voor de vergrijzing, die zich laat voelen in een fors hogere factuur voor pensioenen en gezondheidszorg.
Als je weet dat de verkeersbelasting ALLEEN al de HELFT van de pensioenen DEKT, tel daarbij op al de miljárden extra belastingen van de loonmatiging, indexsprong, accijnzen...het SNIJDEN in de gezondheidszorg, terugbetaling medicatie enz....enz...de afgelopen VIJF jaar, dan weet elke idioot waar de schoen wringt: wánbeleid!
Opzéttelijk wanbeleid om selectief de vergrijzende autochtone vlaming te kunnen treffen!

NU komen de vakbonden met protest tegen de vele statuten zoals flexijobs ea waarbij geen SZ betaald wordt - ZONDER evenwel te vermelden dat het loon (dat bedríjven horen te betalen!) dus door de overheid met óns belastinggeld wordt betaald.....komen jammeren nadat ze mee het kalf hebben verdronken!
Wáár waren de vakbonden toen deze népjobs werden ingevoerd??? Of konden ze de gevolgen van die nepjobs voor de financiering vd SZ niet voorzien, dan?! :roll:
En als népoplossing stellen bonden dan voor dat inkomens uit kapitaal de sociale zekerheid moeten gaan financieren en een strijd tegen loon- en bijdragefraude?
Ja, hoor..de vakbond-top en politiek zullen nu vast wel staan te springen om eerst hun duiten in het zakje doen om de SZ te redden? :evil:
En over de hordes fortuinzoekers en migranten die geen cent bijdragen en de SZ leegzuigen uiteraard geen woord..

Intussen zakken de inkomsten voor sociale zekerheid nog verder de dieperik in door de ontslagen epidemie die er nu weer volop heerst en nog méér vergrijzende vlamingen in de werkloosheid geparkeerd worden tot hun pensioen!

Het beschikbare budget rechtvaardig en efficiënt beheren en verschuiven/toewijzen waar het nodig is: de sociale zekerheid, dát is bestuur, ipv ons nog meer te bestelen onder valse voorwendselen om selectief onze vláámse sociale rechten te ontnemen en ons verder in armoede te duwen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

27 sep 2019, 12:40

dejules schreef:
11 sep 2019, 17:41
Jockey schreef:
11 sep 2019, 15:40

Vandaag, 51000 Antwerpenaren leven in gezinnen waar niemand ooit gewerkt heeft. Zijn dat die patsers met hun dure auto's verkregen door louche zaakjes?
Onder andere vermoed ik, maar ook de doorgestuurde vluchtelingen en illegalen hoor![/color][/color]

De tekst hieronder was mijn replay, niet manipuleren he makker!
Nee, dat zijn Belgen die voor de Stad werken.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...