Is Kris Peeters een dwaas?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

08 sep 2019, 15:28

In de 7de dag zei hij dat wij ons niet moeten blindstaren op de werkzaamheidsgraad.
Nederland heeft een veel hogere werkzaamheidsgraad dan België maar daar werkt bijna iedereen deeltijds.
Ik zeg dat al vele jaren.
de werkzaamheidsgraad is waardeloos want zij meet het aantal mensen op actieve leeftijd die minstens 1u per week werken en ze maakt geen onderscheid ts gesubsidieerde jobs en jobs in de private sector.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

08 sep 2019, 16:44

In de 7de dag zei hij dat wij ons niet moeten blindstaren op de werkzaamheidsgraad.
Nederland heeft een veel hogere werkzaamheidsgraad dan België maar daar werkt bijna iedereen deeltijds.
Ik zeg dat al vele jaren.
En dus is Kris Peeters, net als dejules lid van het clubje van de ’groene vuilniszak dragers, natuurlijk geen ‘uitschot.’ Wie niet voor mij is, is tegen mij.
dejules

08 sep 2019, 17:11

Dicksy schreef:
08 sep 2019, 16:44
het clubje van de groene vuilniszak dragers
Ik heb nooit in de levenslang benoemde leegloperij gewerkt.
U wel?
Uw vuilzak was rood?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

08 sep 2019, 17:18

Ik heb nooit in de levenslang benoemde leegloperij gewerkt.
U wel?
Uw vuilzak was rood?
Blauw voor PMD en geel voor restafval, rood nooit gehad.
U hebt een overschot aan groene afvalzakken want u bent dankzij uw maatje Kris uit het zelfde clubje in de hangmat kunnen gaan liggen. Ons kent ons.
Waarom is u wel gelukt wat Hilde van dewereldmorgen niet lukt?🤔 Zat Hilde misschien in het verkeerde clubje?
dejules

08 sep 2019, 17:56

Dicksy schreef:
08 sep 2019, 17:18
Zat Hilde misschien in het verkeerde clubje?
Ze was niet statutair benoemd.
Ze zat niet in het leeglopersclubje, toch?

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

08 sep 2019, 18:10

Ze was niet statutair benoemd.
Ze zat niet in het leeglopersclubje, toch?
Tuurlijk niet want dan had ze van in het begin geen 12 stielen en 13 ongelukken gehad. Misschien had ze daar nu wel spijt van en leek de hangmat wel een goed alternatief. Dan toch in het verkeerde clubje? 🤔