Arco-topvrouw eist schadevergoeding van procederende spaarders

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

25 sep 2019, 18:53

Maar dat mag je hier niet verwoorden , want dan komen ze uit alle hoeken met verkeerd beeld dat we schetsen .
Gast43, ik heb ooit tegen mijn bankdirecteur die ook aan het pushen was voor aandelen het volgende gezegd omdat ik ook niks van aandelen ken:
“ Ik kan gemakkelijk met u een pint gaan drinken maar op uwe stoel achter dat bureauke vertrouw ik u voor geen kneit.”
Het probleem is dat klakkeloos alles geloven van wat ze zeggen. Ik denk niet dat ze jullie op een stoel vastgebonden hebben en pas lieten vertrekken na jullie akkoord. De mensen zijn overstag gegaan door dat wat biwanka ook zelf aanhaalt: ’een spaarrekening die iets meer opbracht dan een gewone spaarrekening. Ik ben zelf geen arco-gedupeerde maar mijn broer wel en die verwoordde het ook zo op mijn vraag ‘wist ge dat dan niet?’ Het bracht meer op en hebben er niet bij stilgestaan. Toch tenminste een eerlijk antwoord.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

25 sep 2019, 19:11

Gast43 je bent niet eens een "Arco gedupeerde", wat is jou probleem dan?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

25 sep 2019, 20:14

Dicksy

Neen eerlijk gezegd heb geen vertrouwen in banken , en daarmee is alles gezegd .
Waarom ineens veranderen mensen waren jaren en jaren gewend van gewoon sparen .
Chapeau mensen die kennis hebben van beleggen !! Maar als ik er geen kennis zou van hebben , zou ik zeggen neen bedankt en zou mijn geld afhalen zo simpel zou bij mij zijn .Maar helaas zijn er nu veel gedupeerde .

Horus1 dat is waar wat je zegt ben geen gedupeerde maar wil niet zeggen dat ik met ander niet ben begaan .