Inspectrice RVA verdacht van omkoping door Albanese maffia

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

03 okt 2019, 10:29

https://www.hln.be/de-krant/inspectrice ... /#comments

Inspectrice RVA verdacht van omkoping door Albanese maffia

Het Brusselse parket voert een onderzoek naar een sociaal inspectrice bij de RVA. Nathalie H. wordt verdacht van actieve corruptie. Ze zou tegen betaling de Albanese maffia in Anderlecht en Vorst hebben getipt over nakende controles.


20 jaar in dienst ,zo praktijken kan allemaal binnen de RVA 8O
:evil: :evil: :evil:
dejules

06 feb 2020, 09:32

Een vijftigjarige belastinginspecteur uit Berlaar is door de onderzoeksrechter in Mechelen in verdenking gesteld voor fraude. Woensdag werd hij door onderzoeksrechter Theo Byl aangehouden en opgesloten in de gevangenis. Hij zou zo’n 150.000 euro hebben ontvreemd.
De vijftiger werkte al enkele jaren voor F.O.D. Financiën in Lier en had een hele constructie op poten gezet om te kunnen frauderen. “Als ambtenaar van de fiscus zou hij zo gelden naar zijn eigen rekening hebben doorgesluisd”, bevestigt de Mechelse afdeling van het Antwerpse parket.

Naar verluidt zou de man gewerkt hebben op de dienst terugvorderingen. Hij verving volgens onze informatie het rekeningnummer op de formulieren in de zijne en paste hij ook het ondernemingsnummer van de betrokken bedrijven aan. Op die manier probeerde hij onder de radar te blijven.

https://www.hln.be/in-de-buurt/berlaar/ ... ~ac55cff8/

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

06 feb 2020, 10:20

Jullie vergeten nog één ding te vermelden : "DIT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE NV-A"


:lol: :lol: :lol: :lol:
dejules

06 feb 2020, 11:02

Prima Vera schreef:
06 feb 2020, 10:20
Jullie vergeten nog één ding te vermelden : "DIT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE NV-A"


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ge kunt de naam van uw eigen partij niet eens spellen!
Ice

06 feb 2020, 11:25

...had een hele constructie op poten gezet om te kunnen frauderen. “Als ambtenaar van de fiscus zou hij zo gelden naar zijn eigen rekening hebben doorgesluisd”,
Dat heeft hij dan niet zo goed gedaan...hij moet in de leer gaan bij de echte criminelen met oa btw-carrousels of via katvangers, die weten hoe ze dat moeten doen zonder gepakt te kunnen worden door sporen na te laten..
Wellicht wist hij niet dat banken elke verrichting van en naar zijn rekening kennen... :twisted:

@Prima Vera: niet enkel nva, hoeveel politici zijn de afgelopen jaren al gepakt voor sjoemelen en fraude? En dan nog wel met óns belastinggeld.
Gestraft niet, want die weten hoe ze die dans moeten ontspringen, maar wel gepakt... :roll:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

06 feb 2020, 11:35

Prima Vera schreef:
06 feb 2020, 10:20
Jullie vergeten nog één ding te vermelden : "DIT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE NV-A"


:lol: :lol: :lol: :lol:
Prachtig...……………... :D :D :D :D :D :D :D :D
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

06 feb 2020, 11:37

dejules schreef:
06 feb 2020, 11:02
Prima Vera schreef:
06 feb 2020, 10:20
Jullie vergeten nog één ding te vermelden : "DIT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE NV-A"


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ge kunt de naam van uw eigen partij niet eens spellen!
Dat is een reactie zoals "Wat ge zegt zijt ge zelf"..... :roll: :roll: :roll:
De zon is gratis voor iedereen

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

06 feb 2020, 12:18

dejules schreef:
06 feb 2020, 11:02
Prima Vera schreef:
06 feb 2020, 10:20
Jullie vergeten nog één ding te vermelden : "DIT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE NV-A"


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ge kunt de naam van uw eigen partij niet eens spellen!
Jij schrijft zo veel fout dus moet je niet gaan chiqaneren over een koppeltekentje dat één lettertje te ver staat. Ik ben in ieder geval blij dat je je er in herkent en toegeeft dat het zo is.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

06 feb 2020, 12:19

En dat het mijn partij is, is ook maar een veronderstelling van jou die kant noch wal raakt. je hebt al zo veel veronderstellingen van mij gemaakt waar je verkeerd in bent.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

06 feb 2020, 16:19

gast43 schreef:
03 okt 2019, 10:29
https://www.hln.be/de-krant/inspectrice ... /#comments

Inspectrice RVA verdacht van omkoping door Albanese maffia

Het Brusselse parket voert een onderzoek naar een sociaal inspectrice bij de RVA. Nathalie H. wordt verdacht van actieve corruptie. Ze zou tegen betaling de Albanese maffia in Anderlecht en Vorst hebben getipt over nakende controles.


20 jaar in dienst ,zo praktijken kan allemaal binnen de RVA 8O
:evil: :evil: :evil:
Dat kan allemaal, tot je betrapt wordt...
dejules

13 feb 2020, 01:01

De voormalige directeur van basisschool Sint-Jozef riskeert twee jaar cel met uitstel voor de diefstal van 120.000 euro van het oudercomité en de school waar hij werkte. “Met het geld betaalde ik de studies van mijn kinderen”, gaf hij beschaamd toe in de rechtbank.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200212_04845471

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

13 feb 2020, 08:33

Een werknemer van de Kringwinkel in Roeselare is op staande voet ontslagen nadat die geld had ontvreemd.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200212_04845854

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

13 feb 2020, 10:18

Ik wil graag een uitzondering maken voor de correspondenten op dit forum, maar voor het overige geloof ik niet dat er alleen maar onschuldige schapen op deze aardbol rondlopen. Hard voor mezelf en de oude wijsheid indachtig "Kijk naar jezelf dan ken je de hele wereld" moet ik schuld bekennen. Mea culpa.

Ik zal eerlijk zijn. De feiten zijn verjaard. Als knaap van een jaar of negen heb ik onderweg naar school ooit een blozend appeltje gegapt. Tot op de dag van vandaag bezwaart deze misdaad mijn gemoed. Ooit wilde ik stiekem restitutie doen en nog een grotere appel terugleggen op de plaats van het delict. Helaas. De winkel was er niet meer. Failliet ?

P.S. Het was wel een lekker appeltje. :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 feb 2020, 10:31

Lukas, dat was mijn winkel.
Ik ga u via een persoonlijk bericht mijn rekeningnummer geven en dan kun je een overschrijving doen. (ik reken de interest erbij)
Je gaat je nadien geheel opgelucht voelen, en dat is toch waar het je om gaat, hé? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

13 feb 2020, 10:40

Lukas schreef:
13 feb 2020, 10:18


Ik zal eerlijk zijn. De feiten zijn verjaard. Als knaap van een jaar of negen heb ik onderweg naar school ooit een blozend appeltje gegapt.
Het begint met het stelen van een appel en het eindigt met 120.000 Euro van het oudercomité.
Om op de luchthaven te mogen werken (bij DHL in elk geval) wordt je doorgelicht tot in uw kindertijd. Strafbare feiten zoals diefstal gepleegd door kinderen staan niet in het strafregister maar zijn wel beschikbaar voor veiligheidsfuncties. Voor DHL is zo'n kinder"misdaad" reden om U niet aan te werven.