Sterke Jan

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

11 okt 2019, 15:05

Lars schreef:
10 okt 2019, 21:43
tokkio schreef:
06 okt 2019, 17:09
Tussen hoge wedde en hoge wedde is en wel verschil, de ene heeft het via een duploma en de ons kent ons , en de ander moet er voor werken,als alleen verdiener heb ik vele zaterdagen en zondagen gewerkt, in het wit dus aan 150% en200 % daardoor kwam ik in het hogere loonplafond, en dus al dat te veel telt niet voor ons pensioen,alhoewel ik er wel belasting en sz op betaal, dus diefstal noem ik dit, en dan gaan ze er nog ne goeie van maken. :(
Een duploma...
Dat was iets wat er bij u niet echt in zat, precies....
Het is niet dat u een diploma hebt ,dat u moet neerkijken op iemand die geen diploma heeft, ik kom uit een arm gezin en daar schaam ik mij niet voor, dus was het vanaf mijn 14 jaar werken geblazen, en als ik hoorde dat ze ergens anders 1 BF meer per uur gaven ,veranderde ik van werk, zo ging dat in mijn tijd, werk genoeg,en ik heb van mijn 14 tot mijn 60 jaar hard gewerkt,dat zijn 46 werkjaren,zonder 1 dag doppen of wegens ziekte thuis gebleven, en ik denk niet dat u dat, ondanks uw diploma kunt zeggen.
Trouwens wat stelt een diploma voor,men is daarvoor niet beter ontwikkeld ,dan iemand zonder,ik ken er met hoge diploma's, die nog geen nagel in de muur kunnen kloppen. :mrgreen:
Er zijn er zelfs die in de politiek zitten zonder diploma. :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

11 okt 2019, 18:48

En zoals ze tegenwoordig met diploma's smijten … 't zal er niet op beteren Tokkio :wink:

E.T. schreef:
11 okt 2019, 11:46
Een 'beetje' of topic … maar wie herinnert zich dat er - in België - een bom gevonden werd / ontploft is na een telefonische bommelding?
Ik bedoelde wel degelijk een bommelding hé geen brand- of ander alarm. Iemand?

Voor zover ik weet was de CCC wel van hun woord 8)