Bed - Bad - Brood

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

01 jan 2020, 11:07

dejules schreef:
Als dat vastgoedbedrijf van de N-VA ontbonden wordt : wie gaat dan met dat enorm kapitaal lopen?
Toen De Decker zijn partij LDD ontbond stak hij al het geld in eigen zak.
Zou dat bij de N-VA anders zijn?
Dat wordt verdeeld tussen hen die de partij altijd door dik en dun gesteund hebben als lid. Wil je dus mee op de kar van de mier springen..... schaf u een lidkaart aan.
dejules

01 jan 2020, 11:09

Dicksy schreef:
01 jan 2020, 11:07

Dat wordt verdeeld tussen hen die de partij altijd door dik en dun gesteund hebben als lid. Wil je dus mee op de kar van de mier springen..... schaf u een lidkaart aan.
U gelooft in sprookjes.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jan 2020, 11:18

dejules schreef:
01 jan 2020, 11:05
Wil. schreef:
01 jan 2020, 11:00
Recordjaar na recordjaar qua buitenlandse investeringen.
De N-VA heeft allemaal records gebroken wat betreft de nominale staatsschuld, (en bla, bla, bla ...)
Typische reactie voor iemand die geen argumenten meer heeft: hij verlegt het onderwerp .

Waarover ging het hier? Oh ja : "België krijgt dat niet meer uitgelegd aan buitenlandse investeerders" -
Die dwazernij is hierbij weerlegd.
Ik stel voor, schoenmaker, dat je bij je leest (c.q. pakjes) blijft.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

01 jan 2020, 11:19

dejules schreef:
U gelooft in sprookjes.
U schrijft toch niks anders dan sprookjes die u verkoopt als waarheid.
dejules

01 jan 2020, 11:20

Wil. schreef:
01 jan 2020, 11:18

Typische reactie voor iemand die geen argumenten meer heeft: hij verlegt het onderwerp .

1/ Voornamelijk door de Brexit.
2/ Nederland en Duitsland profiteerden veel meer van de Brexit!
3/ U kijkt naar het aantal projecten (Brussel scoorde veel beter dan Vlaanderen door hoofdzetels uit het Verenigd Koninkrijk binnen te halen) maar U kijkt niet naar het investeringsbedrag dat SLECHTS 4,25 miljard € bedraagt voor Vlaanderen en ook niet naar de uitzonderlijkheid (Brexit). In Nederland zijn er veel regio's die veel beter scoren dan Vlaanderen wat het investeringsBEDRAG betreft!!! U kunt bijzaken niet onderscheiden van hoofdzaken omdat U niet analytisch kunt denken.
Trouwens : om die 4,25 miljard € in zijn juiste proportie te zetten : bijvoorbeeld Viëtnam trok in dezelfde periode voor 50 miljard € MEER aan buitenlandse investeringen aan!
4/ Uit het artikel waarnaar U verwijst vergat U per abuis : "Ondanks het recordjaar zijn de buitenlandse investeerders minder optimistisch voor de toekomst."
5/ De poets met dienstensector in Vlaanderen is groter dan de industriële sector. Wat zegt dat over Vlaanderen?
6/ Er wordt niet over NETTO-banen creatie gesproken : men telt de nieuwe jobs (waarvan velen pas in de (verre) toekomst AL DAN NIET (het gaat om intenties) gecreëerd zullen worden maar niet over het jobverlies (bijv buitenlandse bedrijven zoals Caterpillar die hun activiteiten afbouwen of stopzetten). Met cijfers kan je olifanten doen vliegen maar ook dwazen gelukkig mee maken!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jan 2020, 11:24

dejules schreef:
01 jan 2020, 11:20
Met cijfers kan je olifanten doen vliegen maar ook dwazen gelukkig mee maken!
Dat wil lukken: die belgen waren niet alleen de dappersten, maar zijn nu ook de gelukkigsten aller Europeeërs:
Waarschijnlijk volgt zowat iedereen wat ik hier in de grafieken laat zien. Maar er is er ééntje die beweert dat de zon NIET schijnt ... :lol:


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

01 jan 2020, 11:26

Dicksy schreef:
01 jan 2020, 11:19

U schrijft toch niks anders dan sprookjes die u verkoopt als waarheid.
Alleen de Vlaams nationalisten hebben de waarheid in pacht?
En wie is er ooit economisch actief geweest?
De Wever?
De Roover?
Weyts?
Zuhal misschien?
Of Bracke?
De Winter?
Van Grieken?
Dries?
Francken?
Weet je : als je Vlaanderen economisch op de wereldkaart wenst te zetten dan moet je om te beginnen met kennis van zaken kunnen spreken anders ben je ongeloofwaardig.
De mensen doorprikken dat zeer snel kijk maar naar de vrije val van de N-VA!
dejules

01 jan 2020, 11:27

Wil. schreef:
01 jan 2020, 11:24
dejules schreef:
01 jan 2020, 11:20
Met cijfers kan je olifanten doen vliegen maar ook dwazen gelukkig mee maken!
Dat wil lukken: die belgen waren niet alleen de dappersten, maar zijn nu ook de gelukkigsten aller Europeeërs:
Waarschijnlijk volgt zowat iedereen wat ik hier in de grafieken laat zien. Maar er is er ééntje die beweert dat de zon NIET schijnt ... :lol:


Afbeelding
De BELGEN!
En Vlaanderen kent het hoogst aantal zelfmoorden, toch?
dejules

01 jan 2020, 11:29

Wil. schreef:
01 jan 2020, 11:24
die belgen waren niet alleen de dappersten
Dat kan van de Vlamingen niet gezegd worden, toch?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jan 2020, 11:30

Mogelijk is dat wel de reden, hé Julleke? Wanneer al de azijnpissers er zelf tussenuit stappen, dan blijven alleen de vrolijke burgers over (ambtenaren op pensioen bv.)
Bedankt voor die verduidelijking :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

01 jan 2020, 11:32

Wil. schreef:
01 jan 2020, 11:30
Wanneer al de azijnpissers er zelf tussenuit stappen, dan blijven alleen de vrolijke burgers over (ambtenaren op pensioen bv.)
Ge hebt azijnpissers en ge hebt azijndrinkers, toch?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 jan 2020, 11:34

Met mijn uitgestelde wedde kan ik me wel wat beters veroorloven dan dat, julio; spreek voor jezelf, gabber.
Santé!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

01 jan 2020, 12:30

dejules schreef:
01 jan 2020, 11:26
Dicksy schreef:
01 jan 2020, 11:19

U schrijft toch niks anders dan sprookjes die u verkoopt als waarheid.
Alleen de Vlaams nationalisten hebben de waarheid in pacht?
En wie is er ooit economisch actief geweest?
De Wever?
De Roover?
Weyts?
Zuhal misschien?
Of Bracke?
De Winter?
Van Grieken?
Dries?
Francken?
Weet je : als je Vlaanderen economisch op de wereldkaart wenst te zetten dan moet je om te beginnen met kennis van zaken kunnen spreken anders ben je ongeloofwaardig.
De mensen doorprikken dat zeer snel kijk maar naar de vrije val van de N-VA!
Ge zijt met uw hersenpan al dikwijls in vrije val geweest en blijven botsen.
Dead cat bounce !!!
dejules

01 jan 2020, 12:41

Wil. schreef:
01 jan 2020, 11:34
Met mijn uitgestelde wedde
Grapjas, U bent op uw 50 ste met vervroegd pensioen gegaan. Kijk, daar loopt een luie Waal!
dejules

01 jan 2020, 12:42

petrol schreef:
01 jan 2020, 12:30

Ge zijt met uw hersenpan al dikwijls in vrije val geweest en blijven botsen.
En gij stond achteraan toen ze het verstand uitdeelden.