Eisen van de N-VA

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

05 feb 2020, 14:02

Wil. schreef:
05 feb 2020, 13:57
Niet snappen? Ik snap die 100% en daarom weet ik ook dat die verwijzing er helemaal met de haren is bijgesleurd. ....
Ge kunt toch niet ontkennen dat De Wever bepaalde autoritaire, tot dictatoriale trekjes vertoont. Op het schoon verdiep weten ze er alles van ( en wees gerust, geen Godwin voor mij, ik ga "die ploat afzetten" )

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 feb 2020, 14:05

Ja, Sof , zodra er iemand is die jouw amada-mening niet deelt, wordt hij als dictator weggezet.

Haal de feiten dan maar eens boven.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

05 feb 2020, 14:46

@Wil
Je kunt gaan leuteren over de betekenis van dictatoriaal maar rond de FEITEN kun je niet dat nva sinds regeringsdeelname hun zin doordrijven en nog wel selectief(door misbruik van de vlaamse autonomie) ten nadele van de vlamingen.
Of moeten die feiten nog maar eens herhaald worden?
We werden nog nooit zo erg belogen, bedrogen en bestolen dan sinds nva politiek meespeelt, we werden zelfs al belogen vóór de verkiezingen met de afschaffing vd transfers zodat nva aan de macht kon geraken, daar begon het al mee.. :evil: ...en die dictatoriale trekjes verdoezelen door calimero te spelen en de schuld weer proberen af te schuiven op coalitie partners/meelopers pakt geen verf want die zaten tevoren ook al in de pluche.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 feb 2020, 14:54

Het gaat om BDW. Die heeft dictatoriale trekjes, aldus Sof.
Laat eens horen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

05 feb 2020, 15:33

Wil. schreef:
05 feb 2020, 14:54
Het gaat om BDW. Die heeft dictatoriale trekjes, aldus Sof.
Laat eens horen.
Bdw persoonlijk of door zijn daden als politicus? :mrgreen:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 feb 2020, 15:59

't Is even wachten op Sof. Die weet er meer van, zo laat hij doorschemeren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

05 feb 2020, 16:17

Bdw persoonlijk of door zijn daden als politicus?
Mijn omschrijving,
Die komt uit een "warm" nest,heeft alles gekregen wat hij vraagt,die leeft op een wolk
en denkt dat iedereen zijn wil en goesting moet doen,dat is zo ene die vroeger als klein kind de andere opstookte om aan het fruit te gaan zitten, terwijl hij op de uitkijk staat, maar er nadien de beste appelen voor wilt,als zijn "kameraden" terug kwamen.....
En zijn dictatoriale trekken komen boven telkens de macht die hij krijgt groter wordt,dat is ene die geen tegen argumenten wilt kennen, wie met hem meespreekt is goed, de andere zijn tegen.
Maar die wil liever aan de zijkant blijven roepen, dan zelf achter het stuur van de auto gaan zitten,want als die dan in de gracht rijd, kan hij zeggen, ziet ge wel ik heb het gezegd dat ge die bocht niet naar links moet nemen maar rechts moet blijven....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 feb 2020, 16:34

Diepe gedachten, Tokkio. Echt diep.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

05 feb 2020, 16:34

tokkio schreef:
05 feb 2020, 16:17
Bdw persoonlijk of door zijn daden als politicus?
Mijn omschrijving,
Die komt uit een "warm" nest,heeft alles gekregen wat hij vraagt,die leeft op een wolk
en denkt dat iedereen zijn wil en goesting moet doen,dat is zo ene die vroeger als klein kind de andere opstookte om aan het fruit te gaan zitten, terwijl hij op de uitkijk staat, maar er nadien de beste appelen voor wilt,als zijn "kameraden" terug kwamen.....
En zijn dictatoriale trekken komen boven telkens de macht die hij krijgt groter wordt,dat is ene die geen tegen argumenten wilt kennen, wie met hem meespreekt is goed, de andere zijn tegen.
Maar die wil liever aan de zijkant blijven roepen, dan zelf achter het stuur van de auto gaan zitten,want als die dan in de gracht rijd, kan hij zeggen, ziet ge wel ik heb het gezegd dat ge die bocht niet naar links moet nemen maar rechts moet blijven....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En dan zingen en dansen we met zen allen op de volgende ploat: https://www.youtube.com/watch?v=bkaguWyvoaI

Godvernondedju, zet die ploat aaaaaf!
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 feb 2020, 16:44

Als uw bloeddruk daarmee op een laag niveau blijft, dan is dat een goede therapie voor u, DelaVega. Ik steun u.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

09 feb 2020, 12:40

Lars schreef:
27 jan 2020, 21:43
dejules schreef:
27 jan 2020, 21:28
Even opmerken dat je over een periode van 45 jaar (volle loopbaan) maar 2 jaar werkloosheidsuitkeringen kunt trekken. Heb je bijvoorbeeld op uw 32ste reeds 2 jaar werkloosheidsuitkeringen gehad (U bent bijvoorbeeld onderwijzer zonder benoeming dan krijg je tijdens juli/augustus een werkloosheidsuitkering) dan kun je nooit meer aanspraak maken op werkloosheidsuitkeringen!
Mag ik de leugen van de dag citeren, Jules?
Of ga je hem er zelf uit halen?
Als een leugen maar lang genoeg herhaald wordt is ze de waarheid. Zie de uitspraken van Trump.
De zon is gratis voor iedereen