Corona virus

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

28 jun 2020, 13:34

De kaap van 10 miljoen ( geregistreerde ) besmettingen wereldwijd is overschreden. Nog net geteld 704 ( geregistreerde ) doden te melden vooraleer de kaap van een half miljoen doden is bereikt.

"Officieel" sterft dus 5 % van de corona zieken ....

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

28 jun 2020, 13:43

Fred1950 schreef:
28 jun 2020, 13:34
De kaap van 10 miljoen ( geregistreerde ) besmettingen wereldwijd is overschreden.
....waarvan 1/4 bij den Troemp..... :roll:
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

28 jun 2020, 15:43

Fred1950 schreef:
De kaap van 10 miljoen ( geregistreerde ) besmettingen wereldwijd is overschreden. Nog net geteld 704 ( geregistreerde ) doden te melden vooraleer de kaap van een half miljoen doden is bereikt.
Op een wereldbevolking, volgens de VN-praatbarak in april 2019, van 7,7 miljard mensen. :? 8O

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 jun 2020, 16:10

Afbeelding


Indien de tweede golf / opstoot even lang nodig heeft om het toppunt te bereiken, dan zal het rond 10 juli zijn eer de cijfers weer gaan dalen.

Misschien zijn de mensen nu wel bereid om onmiddellijk de gepaste maatregelen op te volgen en dan kan het sneller neerwaarts gaan. Trump draagt in deze zaak een zware verantwoordelijkheid.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

28 jun 2020, 23:54

Dat opwellen is dat geen 'het terug even krijgen' die het al doorstaan hebben(onwetend). Maar nu getest worden.
Doe daar dan bij de getesten en herhalingen van de test waarbij terug positief zijn.
Men kan dan nog lang met aantallen goochelen. Als die experts nu eens zegden, zoals griep ben je er niet meteen vanaf en krijg je 'n opflakkering .
En ergens zal iemand dat beamen en mogelijk weeral opzij geschoven worden.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

29 jun 2020, 00:07

boeffer schreef:
28 jun 2020, 23:54
Dat opwellen is dat geen 'het terug even krijgen' die het al doorstaan hebben(onwetend). Maar nu getest worden.
Doe daar dan bij de getesten en herhalingen van de test waarbij terug positief zijn.
Men kan dan nog lang met aantallen goochelen. Als die experts nu eens zegden, zoals griep ben je er niet meteen vanaf en krijg je 'n opflakkering .
En ergens zal iemand dat beamen en mogelijk weeral opzij geschoven worden.
Dat kan , maar iedereen die besmet is geraakt , geraakt ook wel ergens op een lijst, en men zal die persoon geen tweede keer in de lijst opnemen neem ik aan ( en dus ook niet tellen ).

De opflakkering in de VS komt er door de versoepeling in bars enz ... Er moet maar één besmette zatlap aan de toog tegen anderen beginnen te lullen , en je krijgt er meteen een aantal besmettingen er bij. Als men niet terug verstrengt gaat het aantal besmettingen blijven toenemen tot gans de VS in mekaar zakt.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 29 jun 2020, 03:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

29 jun 2020, 00:18

Ondertussen is de kaap van een half miljoen doden overschreden. Het aantal besmettingen in Indië is nu tot 20.000 per dag gestegen , en dat aantal per dag stijgt nog steeds exponentieel ( dus morgen misschien 25.000 per dag ) . De hogere kaste gaat in de toekomst zelf hun WC potten mogen uitkuisen. :|

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

29 jun 2020, 14:14

Fred1950 schreef:
29 jun 2020, 00:18
Ondertussen is de kaap van een half miljoen doden overschreden. Het aantal besmettingen in Indië is nu tot 20.000 per dag gestegen , en dat aantal per dag stijgt nog steeds exponentieel ( dus morgen misschien 25.000 per dag ) . De hogere kaste gaat in de toekomst zelf hun WC potten mogen uitkuisen. :|
Ik heb begrepen dat het nog niet helemaal duidelijk zou zijn dat de virusrestjes in de riolen geen aanleiding zouden kunnen geven tot een nieuwe besmettingen. De open straatriolen in Indie voorspellen dan weinig goeds.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

29 jun 2020, 14:19

De kannibaal schreef:
29 jun 2020, 14:14
Fred1950 schreef:
29 jun 2020, 00:18
Ondertussen is de kaap van een half miljoen doden overschreden. Het aantal besmettingen in Indië is nu tot 20.000 per dag gestegen , en dat aantal per dag stijgt nog steeds exponentieel ( dus morgen misschien 25.000 per dag ) . De hogere kaste gaat in de toekomst zelf hun WC potten mogen uitkuisen. :|
Ik heb begrepen dat het nog niet helemaal duidelijk zou zijn dat de virusrestjes in de riolen geen aanleiding zouden kunnen geven tot een nieuwe besmettingen. De open straatriolen in Indie voorspellen dan weinig goeds.
Ik heb hier al geschreven dat dit dode resten zijn van het virus, een soort "skelet" . Men ontdekt het erfelijk materiaal , het RNA in de riolen, maar dit kan zich niet meer vasthechten aan slijmvliezen en in de longen.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

29 jun 2020, 14:33

Fred1950 schreef:
29 jun 2020, 00:07
boeffer schreef:
28 jun 2020, 23:54
Dat opwellen is dat geen 'het terug even krijgen' die het al doorstaan hebben(onwetend). Maar nu getest worden.
Doe daar dan bij de getesten en herhalingen van de test waarbij terug positief zijn.
Men kan dan nog lang met aantallen goochelen. Als die experts nu eens zegden, zoals griep ben je er niet meteen vanaf en krijg je 'n opflakkering .
En ergens zal iemand dat beamen en mogelijk weeral opzij geschoven worden.
Dat kan , maar iedereen die besmet is geraakt , geraakt ook wel ergens op een lijst, en men zal die persoon geen tweede keer in de lijst opnemen neem ik aan ( en dus ook niet tellen ).

De opflakkering in de VS komt er door de versoepeling in bars enz ... Er moet maar één besmette zatlap aan de toog tegen anderen beginnen te lullen , en je krijgt er meteen een aantal besmettingen er bij. Als men niet terug verstrengt gaat het aantal besmettingen blijven toenemen tot gans de VS in mekaar zakt.
De Trumpiaanse beweging en politiek zal hier zeker geen goed aan doen. Het schijnt dat Trump een bod gedaan heeft op de pausmobiel om zijn verkiezingstocht verder te zetten. Het dak van de pausmobiel zou worden uitgerust met een paar absoluut filters die dagelijks zouden vervangen worden. Naast een matige bescherming tegen rondvliegende kogels, krijgt het virus geen grip op de almachtige en wordt het gewraakte mondmasker volledig overbodig. De toehoorders kunnen opnieuw kun Kandidaat toejuichen uit volle borst. De verhoogde uitstoot van virusdeeltjes krijgen geen toegang meer tot de half God.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

29 jun 2020, 14:39

Fred1950 schreef:
29 jun 2020, 14:19
De kannibaal schreef:
29 jun 2020, 14:14
Fred1950 schreef:
29 jun 2020, 00:18
Ondertussen is de kaap van een half miljoen doden overschreden. Het aantal besmettingen in Indië is nu tot 20.000 per dag gestegen , en dat aantal per dag stijgt nog steeds exponentieel ( dus morgen misschien 25.000 per dag ) . De hogere kaste gaat in de toekomst zelf hun WC potten mogen uitkuisen. :|
Ik heb begrepen dat het nog niet helemaal duidelijk zou zijn dat de virusrestjes in de riolen geen aanleiding zouden kunnen geven tot een nieuwe besmettingen. De open straatriolen in Indie voorspellen dan weinig goeds.
Ik heb hier al geschreven dat dit dode resten zijn van het virus, een soort "skelet" . Men ontdekt het erfelijk materiaal , het RNA in de riolen, maar dit kan zich niet meer vasthechten aan slijmvliezen en in de longen.
Het RIVM is misschien ondertussen van gedacht veranderd.https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/water

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

29 jun 2020, 14:54

De kannibaal schreef:
29 jun 2020, 14:39
Fred1950 schreef:
29 jun 2020, 14:19
De kannibaal schreef:
29 jun 2020, 14:14

Ik heb begrepen dat het nog niet helemaal duidelijk zou zijn dat de virusrestjes in de riolen geen aanleiding zouden kunnen geven tot een nieuwe besmettingen. De open straatriolen in Indie voorspellen dan weinig goeds.
Ik heb hier al geschreven dat dit dode resten zijn van het virus, een soort "skelet" . Men ontdekt het erfelijk materiaal , het RNA in de riolen, maar dit kan zich niet meer vasthechten aan slijmvliezen en in de longen.
Het RIVM is misschien ondertussen van gedacht veranderd.https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/water
Ik snap niet hoe men openlijk daar twijfels kan over publiceren, dit is beschamend voor diegenen die er mee bezig zijn. Men neemt gewoon een staal van het levend virus en men dompelt dit in puur zuiver water, en dan meet men hoelang het virus daar bij bepaalde temperaturen overleeft. Dit is een test die een week duurt en alle twijfels wegneemt. Als het in puur water niet overleeft, zal het in rioolwater met alle chemische stoffen die het ook nog eens daarbij bevat, ook niet overleven. En dan .... kan men iets schrijven over het virus in rioolwater. Nu is dit in mijn ogen gazette vulling om mensen bezig te houden ( en geld te verdienen aan het uitgeven ervan )

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jun 2020, 14:56

Uit dat verslag:

Afbeelding
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

29 jun 2020, 16:06

:arrow:
Laatst gewijzigd door Hobo op 02 jul 2020, 05:58, 1 keer totaal gewijzigd.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

29 jun 2020, 17:10

Hobo schreef:
29 jun 2020, 16:06
E.T. schreef:
27 jun 2020, 23:29
Gutt had het 75 jaar geleden vooral gemunt op (gecollaboreerd) zwarte cash (van de gewone man)
Dat gecollaboreerd is een nogal beladen connotatie!

Omwille van de anonimiteit en het feit, dat enkele van de mensen waarover ik het hier heb,
al overleden zijn, ga ik geen expliciete details geven.
Maar de mensen, die ik bedoel behoorden tot een familie, die beroepshalve "(binnen)-schippers" waren.
En dat ook bleven tijdens de oorlogsjaren! (En zelfs daarna!)

Doordat ze geen vast (wal)--adres hadden, konden ze geen rantsoenzegels bekomen!
Terwijl ze wel een boreling hadden, die o.a. ook haar melk en andere (baby)-voeding nodig had.
Zo waren ze genoodzaakt om enkele zaakjes "buiten het daglicht" te regelen,
- met cash-geld -
om o.a. zelf niet te verhongeren én hun dochtertje groot te brengen.
Vaak met nogal wat risico's eraan verbonden.

Na de oorlog zorgde die "operatie GUTT" ervoor,
dat heel wat opbrengsten van hun noeste arbeid in rook zijn opgegaan.
Terwijl ze ook, in die eerste vredesjaren hard hadden verder gezwoegd om de bevrijders
én hun voorraden te transporteren!

H.
Gutt kon wel geen onderscheid maken tussen geld als vrucht van noeste arbeid en geld als overschot van woekerwinsten. Ook was het niet zo dat men zijn geld definitief kwijt was, men kreeg het op termijn in schijven terug.
Nog even aan herinneren dat economische collaboratie veel omvangrijker was dan ideologische. Bij het begin van de oorlog toen het nazisme de triomfen opstapelde waren heel wat captains of industry dat extreem regime genegen, zij zagen er "brood" in; toen het tij voor Hiktler keerde, keerden velen hun jas en gingen dan het verzet steunen.
Laat het middel nooit het doel vervangen !