J.M.Dedecker,de nagel op de kop

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

07 mei 2020, 16:40

kitten schreef:
Lach maar, dat is hier toch de gewoonte met alles wat niet uitdraait op schelden of afbreken.
Het leven is nu heel wat makkelijker als je ruilt, en heb je niets ander s dan die WC humor?
Ruilhandel heeft weinig met solidariteit onder de mensen te maken denk ik. Ruilhandel is voor mij toch nog altijd ‘voor wat, hoort wat.’ Maar misschien zie ik dat dan verkeerd.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

07 mei 2020, 22:39

Tokio Ja ,zoiets, want sommige kennen de gebruiks- aanwijzing van een mondmasker niet. :mrgreen:

Ja dat was Minister Geens :P :P

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

08 mei 2020, 15:24

Voor wat , hoort wat , zo zie ik dat helemaal niet. Maar eerder, jij hebt nog een lapje stof dat daar werkloos ligt, wel ik maak er wel even wat mondmaskers van voor jou en het overschotje is dan voor mijn mondmaskers. beiden gelukkig, solidariteit . Dat is toch hetzelfde als ik ga naar de bakker en breng voor jou een brood mee, jij gaat naar de fruitwinkel en brengt mij wat appels mee, zo simpel , ik noem dat geen ruilhandel. En wil je een moderner woord dan is het " teamwork".

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 mei 2020, 14:10

:?:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 mei 2020, 14:45

Hij heeft alweer gelijk. Parlementariërs moeten de zaken bij naam durven noemen. Hoeveel van hen durven dat?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 mei 2020, 17:20

Ik vind dat ook, nagels met koppen. :D
Maar de blz over het pensioen van zelfstandige tot ambtenaar, is ook interessant,alleen staat er niets over het pensioen van Parlementariërs,en van het gezinspensioen,waarvan de eerlijke vrouw thuis voor de kinderen zorgde, en geen 34 jaar aan de staatsuier hing..........
https://www.knack.be/nieuws/belgie/van- ... 55997.html
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 jun 2020, 18:16

De zon schijn al 1 maand en daar zijn de watergoeroes terug dat wij het waterverbruik moeten beperken,ze dreigen zelfs om de kraan te sluiten,en natuurlijk dubben ze op een verhoging van de water factuur,en roepen ze de klimaat verandering als reden voor het tekort,dat ze er zelf fout aan hebben willen ze niet weten,het is jan met de pet die te veel zijn handen wast(corona)het kraantje laat lopen als hij zijn tanden poetst, en te veel naar de WC gaat en een douche neemt,dus komt er na corona ,duurder water.....
Ze zouden beter luisteren naar J M Dedecker, en maatregelen treffen over de verkwisting die ze zelf creëren.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/hebb ... 04333.html
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

14 jun 2020, 11:43

Wederom op de juiste nagel geklopt...... :mrgreen:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/wie- ... 09123.html
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.