heeft men het gevaar "corona nog niet begrepen?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

14 apr 2020, 10:30

Dicksy schreef:
14 apr 2020, 10:05
Fred1950 schreef:
( wat is me dat hier voor een "discussie" op deze pagina , kan het rechts-nationalistisch niveau nog dieper gaan dan dit ? )
Is communistische prietpraat de norm?
Heeft U ook een poetsvrouw van 70 jaar, Vlaams-nationalist?

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

14 apr 2020, 11:17

Dus Luik heeft geen nachtelijk verbod om te vliegen op die luchthaven?
Is recent nieuw of vernieuwd of stond er al 1 zoals Deurne.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
dejules

14 apr 2020, 11:21

boeffer schreef:
14 apr 2020, 11:17

Is recent nieuw of vernieuwd of stond er al 1 zoals Deurne.
Is er vrachtvervoer in Deurne?
Die hebben een runway voor kleine toestellen met weinig gewicht.
Die kleine luchthaven is toch failliet? Voor de vijfde keer?

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 apr 2020, 12:07

Na de afsplitsing van Vlaanderen wordt Luik de nationale luchthaven van België. :lol:

Om terug op het thema te komen ......

In Oostenrijk gaan de winkels terug open. Oorzaak en reden ? Weinig nieuwe besmettingen meer en weinig doden DANK ZIJ de strenge maatregelen op zijn Chinees. De besmettingen zijn er zowat rond hetzelfde tijdstip als hier in België begonnen, maar wij staan nu wel procentueel aan de top binnen Europa op het gebied van besmettingen en doden. Omwille van de lakse maatregelen en het ondisciplinair gedrag mag men hier binnenkort een nieuwe serieuzere piek verwachten. Enfin soit, "het is maar een griepje" , een "pande-mietje" ... Naar de galg met soort volksverlakkers .... :evil:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

14 apr 2020, 12:51

Fred1950 : DANK ZIJ de strenge maatregelen op zijn Chinees

Heb gelezen , mensen hervallen terug van coronavirus toch wel raar é Fred1950
Of waren de test pakketten niet goed , zoals in de rusthuizen .Hier in België :roll:
Valse testresultaten kunnen aan de basis liggen volgens experts :mrgreen:

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... ~a5d46c1b/

Zuid-Korea: Sommige genezen patiënten testen opnieuw positief voor coronavirus

Zolang er geen vaccin op de markt is , gaat nog tijd blijven aanmodderen .
Laatst gewijzigd door gast43 op 14 apr 2020, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 apr 2020, 13:22

gast43 schreef:
14 apr 2020, 12:51
Fred1950 : DANK ZIJ de strenge maatregelen op zijn Chinees

Heb gelezen , mensen hervallen terug van coronavirus toch wel raar é Fred1950
Of waren de test pakketten niet goed , zoals in de rusthuizen .Hier in België :roll:
Valse testresultaten kunnen aan de basis liggen volgens experts :mrgreen:

[url]Zuid-Korea: Sommige genezen patiënten testen opnieuw positief voor coronavirus[/url]

Zolang er geen vaccin op de markt is , gaat nog tijd blijven aanmodderen .
'k Zal mijn eigen posting hier nog eens quoten, ge kunt daar ook misschien eens uw gedacht over schrijven :
Fred1950 schreef:
12 apr 2020, 21:43
Wil. schreef:
12 apr 2020, 20:11
De kannibaal schreef:
12 apr 2020, 16:41
Twee of drie gemeenschappelijk verticale schachten, die zorgen voor een gezonde luchtstroming van de appartementen onderling 8O 8O . De "place to be" voor een besmettelijk virus om zich knus te nestelen. Waarschijnlijk is de werkelijke besmettingsgraad hier hoger dan 50%, maar gelukkig wordt er niet gemeten, zodat niemand zich ongerust zou maken.
Daar gaan ze dan onmiddellijk de groepsimmuniteit bereiken. Vanaf 60% besmettingen heeft het virus bijna geen kans om zich nog verder te verspreiden.
Tiens, had je al vroeger niet 70 % geschreven ? En wat je schrijft klopt NIET ! Iemand die tijdens de eerste besmetting lichte symptomen had ( zeg maar, weinig virusmateriaal binnen gekregen heeft ) , vertoont slechts weinig antilichamen en kan bij een nieuwe besmetting terug ziek worden. Iemand die WEL veel antistoffen heeft opgebouwd, bouwt ook nog een haard van virussen in neus, keel en luchtpijp op gedurende de incubatietijd. Na de incubatie, dit is de tijd dat het afweermechanisme nodig heeft om het virus te "ontdekken" , heeft het afweersysteem voldoende kracht om het virus te doden. Maar .... tijdens die incubatietijd kan de persoon het virus op een ander persoon overdragen door een simpele niesbui.
Eindresultaat : het virus blijft circuleren , maar zonder effect of nieuwe zieken tot ..... de immuniteit afzwakt. Dat is de reden waarom men jaarlijks vaccineert tegen een pak griepsoorten, t.t.z. om het immuunsysteem terug te activeren vooraleer het griepvirus terug aan de slag kan gaan.

Zo, mijnheer de ambtenaar, terug genoeg stof tot nadenken, neem ik aan .....
Een vaccin zal dus geen blijvende bescherming bieden omdat de immuniteit van de mens afbrokkelt. En omdat het wereldwijd rondjes zal draaien, zal men ook minstens jaarlijks moeten vaccineren. Het enige land waar het virus zelf nu zo goed als uitgeroeid is, is China ( maar voor hoelang nog ).
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 14 apr 2020, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

14 apr 2020, 13:31

Sorry fred1950 was de link vergeten te plaatsen .

Maar sorry geloof niks van al dat gedoe , merk je dagdagelijks op
Uit China , ze hebben grove fouten begaan en ook Arts zwijgen opgelegd .
Zeg voor mij genoeg .
Als je die clip hebt gezien ga je zo met u mensen om in u land , en zeker met vrouwen
ze zijn al niet gewild ! Dat ze zijn vastgenageld dat de mensen niet meer buiten kunnen ,
kun je evengoed een beerput openen en ze daar ingooien !!

Dat je iets met China merk je genoeg op , dat is u volste recht .
Maar niet met mij .

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 apr 2020, 13:38

gast43 schreef:
14 apr 2020, 13:31
Sorry fred1950 was de link vergeten te plaatsen .

Maar sorry geloof niks van al dat gedoe , merk je dagdagelijks op
Uit China , ze hebben grove fouten begaan en ook Arts zwijgen opgelegd .
Zeg voor mij genoeg .
Als je die clip hebt gezien ga je zo met u mensen om in u land , en zeker met vrouwen
ze zijn al niet gewild ! Dat ze zijn vastgenageld dat de mensen niet meer buiten kunnen ,
kun je evengoed een beerput openen en ze daar ingooien !!

Dat je iets met China merk je genoeg op , dat is u volste recht .
Maar niet met mij .
Die clips zijn stuk voor stuk fake gebracht door China haters. Het is zelfs niet mogelijk om dergelijke clips vanuit China te versturen, laat staan dat men ze durft sturen uit schrik voor levenslange opsluiting. Het klopt wellicht dat die arts niet werd geloofd, maar je moet dit bekijken uit het standpunt dat men in eerste instantie geen paniek wou zaaien en dat er een bewijs moest geleverd worden. Die arts is WEL behandeld geweest en uiteindelijk bezweken als zovele andere ...

Het aantal besmettingen en het dodental stijgt nog steeds lichtjes in China, maar volgens onze nieuwszenders zijn dat personen die besmet naar China terug keren, vooral vanuit Rusland.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 apr 2020, 13:41

Die arts behandeld? Volgens mij is die afgemaakt met corona: opzettelijk een injectie gegeven en aan een fake toestel gehangen. Dat gebeurt wel vaker in China.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

14 apr 2020, 13:48

Wil , idd als je zwijgen wordt opgelegd zegt genoeg .
Was niet bestemd voor de buitenwereld .

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

14 apr 2020, 13:54

Alé fake nieuws Fred1950

Ga je zo een clip voor u plezier in de media brengen !!
dejules

14 apr 2020, 13:55

Wil. schreef:
14 apr 2020, 13:41
Die arts behandeld? Volgens mij is die afgemaakt met corona: opzettelijk een injectie gegeven en aan een fake toestel gehangen. Dat gebeurt wel vaker in China.
Vrouwen vallen soms van de trap.
Dat gebeurt.
Vooral als de poetsvrouw van 70 jaar niet moet komen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

14 apr 2020, 15:47

dejules schreef:
Vrouwen vallen soms van de trap.
Dat gebeurt.
Vooral als de poetsvrouw van 70 jaar niet moet komen.
Wit/gele kruis gaan klanten afstoten die zichzelf kunnen behelpen wegens bijstand aan WZC’s.

‘He, he, hey
Kom uit die hangmat
'K Waarschuw je niet meer
Neeneeneeneeneenee, uit die hangmat
'K Waarschuw je niet meer
Kom uit die hangmat
Dat was de laatste keer‘

......
:P :P :P

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

14 apr 2020, 15:50

ps Wie heeft er een poetsvrouw van 70 jaar in dienst?
Die poetsvrouw van 70 is misschien zijn moeder,anders kon dat menske ook nog iets verdienen, ,maar BDW gaat het nu zelf doen,die zit toch thuis ,en het is de fout van corona........ :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 apr 2020, 17:48

gast43 schreef:
14 apr 2020, 13:54
...

Ga je zo een clip voor u plezier in de media brengen !!
Nee hoor, die gasten worden er voor betaald door "duistere machten" zoals CIA , De Wever , e.d. :D