Gebruikt N-VA valse profielen overledenen?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

26 apr 2020, 14:12

Het bashen door Vlamingen van hun eigen twee grootste partijen NVA en VB is een sport geworden.
De Waalse PS laat zich dat wel gevallen en schudt al 50 jaar op deskundige wijze de zakken van de domme Vlaming leeg.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

26 apr 2020, 14:45

Denk je nu echt dat door wat te stoken op de "sociale" media de n.v.A en 't Blok daar iets gaan aan veranderen?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 apr 2020, 20:45

Misschien nog een keertje verkiezingen organiseren? Dat de beste moge winnen, maar ja ... wie is de beste?
Maar dat ze dan maar beter de stemhokjes laten staan, want na 'maximum' 3 maand is het weer zover. :twisted:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

26 apr 2020, 21:38

Fazal : Wordt digitaal é nu zeker met die covid-19 :wink:
Bij de volgende verkiezingen .

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

26 apr 2020, 23:13

Heerlijk ,hoe Petrol zijn Pretoleum giet over de Walen.
Hij zou zich beter richten op zijn kameraden
Peumans, Francken en nog een prominente Nva er gaan wekelijks naar Redu.wandelen lekker eten ( nu krijgen zi een goedgevulde picknick mand ( ik niet, ondanks dat ik er ook vaak vertoef)
Vroeger bleven ze slapen, maar nu brengt een dienstwagen hun tot aan hun deur.
Geld geven aan de Walen? Wat is het probleem?

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 apr 2020, 04:26

paullamb schreef:
26 apr 2020, 23:13
Heerlijk ,hoe Petrol zijn Pretoleum giet over de Walen.
Hij zou zich beter richten op zijn kameraden
Peumans, Francken en nog een prominente Nva er gaan wekelijks naar Redu.wandelen lekker eten ( nu krijgen zi een goedgevulde picknick mand ( ik niet, ondanks dat ik er ook vaak vertoef)
Vroeger bleven ze slapen, maar nu brengt een dienstwagen hun tot aan hun deur.
Geld geven aan de Walen? Wat is het probleem?
Ga gij maar wat tussen de Walen vertoeven.
Zie dat Magnette uw zakken niet leeg maakt.
En ge zit waarschijnlijk te wachten op een Vivaldi regering.Dan gaat het economisch kerkhof op het sociaal paradijs kunnen gebouwd worden met uwe vriend Magnette en de PS als grote architecten.
Eens deze regering gevormd kan de strooptocht beginnen.Wat is het probleem?
Het altijd terug kerende kaars en bril verhaal dat den uil niet wil zien.

Suc6!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 apr 2020, 10:19

paullamb schreef:
26 apr 2020, 23:13
Peumans, Francken en nog een prominente Nva er gaan wekelijks naar Redu.wandelen lekker eten ( nu krijgen zi een goedgevulde picknick mand ( ik niet, ondanks dat ik er ook vaak vertoef)
Vroeger bleven ze slapen, maar nu brengt een dienstwagen hun tot aan hun deur.
Geld geven aan de Walen? Wat is het probleem?
Paullamb, zie je nu zelf het verschil niet tussen geld gaan besteden en er iets voor terugkrijgen, tegenover geld afgeven en er niets voor terugkrijgen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

02 jul 2020, 21:59

Wil. schreef:
27 apr 2020, 10:19
paullamb schreef:
26 apr 2020, 23:13
Peumans, Francken en nog een prominente Nva er gaan wekelijks naar Redu.wandelen lekker eten ( nu krijgen zi een goedgevulde picknick mand ( ik niet, ondanks dat ik er ook vaak vertoef)
Vroeger bleven ze slapen, maar nu brengt een dienstwagen hun tot aan hun deur.
Geld geven aan de Walen? Wat is het probleem?
Paullamb, zie je nu zelf het verschil niet tussen geld gaan besteden en er iets voor terugkrijgen, tegenover geld afgeven en er niets voor terugkrijgen?
Nee Will, dat verschil kan hij nog niet maken. Nog enkele jaartjes geduld, totdat hij wat wijzer is geworden... :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...