Corona premie

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Sill
Lid geworden op: 22 apr 2020, 17:15

01 mei 2020, 20:01

De voorzitter van Vlaams Belang , Tom Van Grieken , wil een corona premie van 1.000 euro geven
voor iedereen die de afgelopen weken bleef doorwerken .
Ik veronderstel dat hij deze prachtige geste gaat financieren met gelden uit de partijkas uiteraard ,
die bulkt toch van de euro’s nu er geen nodig zijn voor verkiezingspropaganda ...
Ik vond de Vlaams Belang voorzitter altijd al een toffe peer maar bij deze is hij nog gestegen in mijn achting .

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

01 mei 2020, 23:16

Sill schreef:
01 mei 2020, 20:01
De voorzitter van Vlaams Belang , Tom Van Grieken , wil een corona premie van 1.000 euro geven
voor iedereen die de afgelopen weken bleef doorwerken .
Ik veronderstel dat hij deze prachtige geste gaat financieren met gelden uit de partijkas uiteraard ,
die bulkt toch van de euro’s nu er geen nodig zijn voor verkiezingspropaganda ...
Ik vond de Vlaams Belang voorzitter altijd al een toffe peer maar bij deze is hij nog gestegen in mijn achting .
:lol:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

02 mei 2020, 00:14

Geef ook 1000 die Corona gehad hebben, ook die't niet wisten. Men kan dat testen(eindelijk).
In lock down zou men moeten verbieden om politiekers hun zegje te laten doen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

02 mei 2020, 08:50

Sill schreef:
01 mei 2020, 20:01
De voorzitter van Vlaams Belang , Tom Van Grieken , wil een corona premie van 1.000 euro geven
voor iedereen die de afgelopen weken bleef doorwerken .
Ik veronderstel dat hij deze prachtige geste gaat financieren met gelden uit de partijkas uiteraard ,
die bulkt toch van de euro’s nu er geen nodig zijn voor verkiezingspropaganda ...
Ik vond de Vlaams Belang voorzitter altijd al een toffe peer maar bij deze is hij nog gestegen in mijn achting .
Ik vind dit een mooie geste, dit zouden ze onmiddellijk moeten uitvoeren.
Wat zou er gebeurd zijn dat bijvoorbeeld het verplegend personeel er niet was, deze mensen verdienen meer dan 1000 euro premie.
En van waar het geld komt maakt mij niet uit, ik wil daar gerust voor bijleggen.
U niet?
Indien niet dan hoop ik maar dat je gezond blijft en dat je geen hulp nodig heeft.

Denk toch eens eerst na voor je zulke onzin neerpent.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

02 mei 2020, 15:06

Als dat geld uit de partijkas moet komen dan zal je eerst " Schild en Vriend" onberispelijk moeten uitkramen.
Zo een premie is zeker een positieve zaak maar ze moet wel van de staat komen en correct toegekend worden.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

02 mei 2020, 15:42

Waarom horen we de vakbonden nu niet?
Iedereen die nog aan het werk is werkt zich te pletter
De verplegers en dokters; de supermarkten de post en pakjesdiensten enz
Kan daar geen extra beloning voor; buiten applaus

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

02 mei 2020, 21:13

Voorn helaas neen .

Veel beloofd maar premie wordt niet toegekend .
Heel triest vind ik persoonlijk voor deze mensen .
Zijn al hun eerste kwartaal aan vergelijken 2020/2019 :)
dat zegt genoeg , en dat was geen rozengeur en maneschijn .
Al de mensen die doorgewerkt (verdienen dat dubbel en dik .)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

03 mei 2020, 17:43

Sill schreef:
01 mei 2020, 20:01
De voorzitter van Vlaams Belang , Tom Van Grieken , wil een corona premie van 1.000 euro geven
voor iedereen die de afgelopen weken bleef doorwerken .
Ik veronderstel dat hij deze prachtige geste gaat financieren met gelden uit de partijkas uiteraard ,
die bulkt toch van de euro’s nu er geen nodig zijn voor verkiezingspropaganda ...
Ik vond de Vlaams Belang voorzitter altijd al een toffe peer maar bij deze is hij nog gestegen in mijn achting .
Veel beloven en weinig geven laat de zotten in vreugde leven,al die ministers kramen de ene onzin na de andere uit om toch maar in de belangstelling te komen,wie heeft er al iets gehoord van de 172 miljard die de super rijken naar de belasting paradijzen hebben versluist,die kunnen iets bijdragen als ze willen, maar ze gaan alleen iets schenken als ze het in vermindering van hun belasting gaat,anders niet, dus zal het uiteindelijk terug van de gepensioneerde en de werkmens moeten komen.
Ik zou liever iemand rechtstreeks steunen , dan het in een fonds steken waar men niet weet wat er mee gebeurd,...... nadat ze er eerst hun(kleverige) handen opgelegd hebben.
ik heb nog niet ene minister gehoord die nu eens, al was het maar zijn onkosten en verplaatsing vergoeding, (die ze nu niet nodig hebben daar ze in hun kot moeten blijven)zou schenken aan de verzorgende.
Zelfs voor de supermarkten, die rap, rap alles duurder hebben gemaakt en mega winsten hebben, gaan die de verzorgende een speciale kaart geven dat die mensen 25% afslag hebben?????
Dit is zo maar een idéé, maar ik vind dat die het verdienen, maar zouden ze dat doen.....denk het niet.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.