Veranderen electr leverancier

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

papajuul
Lid geworden op: 26 jul 2005, 20:20

20 okt 2020, 15:42

ik weet dat je 1 maand klant moet blijven vooraleer je kan vera nderen van leverancier
maar...
veronderstel : ik onderteken vandaag contract met een korting van vb 150 euro zodat deze leverancier
bij de beste behoort

als ik na 1 maand verander, omdat een andere nog betere voorwaarden heeft, ben ik dan die
extra korting van 150 euro kwijt ? ze noemen dat : welkomstkorting

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

20 okt 2020, 16:33

Ik denk dat die 150€ welkomstpremie pas verrekend wordt bij het einde van de looptijd van je contract. Het zou anders gemakkelijk zijn denk je niet.
Lees eerst het contract goed na en zeker de kleine lettertjes.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

20 okt 2020, 17:11

papajuul schreef:
20 okt 2020, 15:42
ik weet dat je 1 maand klant moet blijven vooraleer je kan vera nderen van leverancier
maar...
veronderstel : ik onderteken vandaag contract met een korting van vb 150 euro zodat deze leverancier
bij de beste behoort

als ik na 1 maand verander, omdat een andere nog betere voorwaarden heeft, ben ik dan die
extra korting van 150 euro kwijt ? ze noemen dat : welkomstkorting
Word inderdaad bij uw 12 maanden eindafrekening in minderheid gebracht, das toch normaal hé

Plus moet je opletten als je getekend heeft sommige leveranciers rekenen de volledige jaarlijkse vergoeding aan ook al ben je maar 1 maand klant.
En dit mag,

Dit is geen verbreking vergoeding want dit mag niet meer, maar dan lossen ze het zo op.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: