Losse dakpan na werken Proximus

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

TeddyR
Lid geworden op: 19 feb 2021, 18:21

05 okt 2021, 19:40

Vorige week, donderdag en vrijdag, heeft een aannemer voor Proximus werken uitgevoerd in onze straat.
Op zaterdag heb ik gezien dat er een dakpan losgekomen was.
Ik heb contact opgenomen met een dienst speciaal voor deze werken, glasvezelkabel en nog wat.
Na een dag braaf afwachten heb ik vandaag opnieuw een mail gestuurd en toen kreeg ik antwoord.
Helemaal niet wat ik verwacht had! Er werd geschreven dat hun technische dienst had gekeken naar de schade
via een foto die ik eerder had gemaild. De schade (1 dakpan los) kon niet veroorzaakt worden door de werken maar het zal eerder aan de wind hebben gelegen!
Dan heb ik geprobeerd om via een telefoon nr contact te krijgen met hun klantendienst!!! Van het kastje naar de muur is het minste wat je daar over kunt zeggen. Je komt in een loop terecht waar ze je steeds naar je nummer vragen, maar ik ben geen klant dus typ ik: ik ken mijn nr niet...terug naar begin...
PrOXiMuS :evil:

Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

06 okt 2021, 08:34

TeddyR schreef:
05 okt 2021, 19:40
Vorige week, donderdag en vrijdag, heeft een aannemer voor Proximus werken uitgevoerd in onze straat.
Op zaterdag heb ik gezien dat er een dakpan losgekomen was.
Ik heb contact opgenomen met een dienst speciaal voor deze werken, glasvezelkabel en nog wat.
Na een dag braaf afwachten heb ik vandaag opnieuw een mail gestuurd en toen kreeg ik antwoord.
Helemaal niet wat ik verwacht had! Er werd geschreven dat hun technische dienst had gekeken naar de schade
via een foto die ik eerder had gemaild. De schade (1 dakpan los) kon niet veroorzaakt worden door de werken maar het zal eerder aan de wind hebben gelegen!
Dan heb ik geprobeerd om via een telefoon nr contact te krijgen met hun klantendienst!!! Van het kastje naar de muur is het minste wat je daar over kunt zeggen. Je komt in een loop terecht waar ze je steeds naar je nummer vragen, maar ik ben geen klant dus typ ik: ik ken mijn nr niet...terug naar begin...
PrOXiMuS :evil:

Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen
Geloof je dat nu zelf? :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

06 okt 2021, 10:35

benq schreef:
06 okt 2021, 08:34
TeddyR schreef:
05 okt 2021, 19:40

Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen
Geloof je dat nu zelf? :lol:
Jawel, sinds Proximus telecomkabels over de daken legt. :-)
"Les socialistes aiment tellement les pauvres qu'ils en fabriquent" (Jacques Godfrain)

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

06 okt 2021, 16:45

Wat heeft een losse dakpan met vezelkabel met Proximus te maken?° graag wat meer uitleg aub.
Hoe kan je bewijzen dat die ene pan niet los lag voor de werken van prox startte?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

TeddyR
Lid geworden op: 19 feb 2021, 18:21

06 okt 2021, 18:50

Aangenaam verrast door de sympathieke antwoorden. :roll:

Van mij mag een moderator dit gehele bericht verwijderen. :arrow: dank u.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

07 okt 2021, 14:31

TeddyR schreef:
06 okt 2021, 18:50
Aangenaam verrast door de sympathieke antwoorden. :roll:

Van mij mag een moderator dit gehele bericht verwijderen. :arrow: dank u.
Waarom zou een mod iets verwijderen waar zovelen eens goed kunnen mee glimlachen en zelfs ietwat meewarig het hoofd schudden?

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

08 okt 2021, 14:59

TeddyR schreef:
05 okt 2021, 19:40
Vorige week, donderdag en vrijdag, heeft een aannemer voor Proximus werken uitgevoerd in onze straat.
Op zaterdag heb ik gezien dat er een dakpan losgekomen was.
Alles wat Proximus aangaat ligt normaal gezien onder de grond.
Als er door grondwerken pannen loskomen, dan is dat toch op zijn minst "eigenaardig" te noemen en zouden de bloempotten die op de vensterbank staan ook allemaal op de grond moeten liggen.
Een beetje méér uitleg zou dan toch ook niet misstaan.

Mocht men nu naast uw huis een appartementsblok aan het zetten zijn en er worden daarvoor palen in de grond geklopt, dan zou het nog begrijpbaar kunnen zijn dat er een pan loskomt.
En dan nog......pannen liggen met een kraag over een lat. Dat huis zou toch al efkens serieus moeten omhoog daveren om een pan doen los te komen.

De pannen dat ik "ongewild" weet loskomen zijn dan ook meestal in stormsituaties.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

08 okt 2021, 23:57

Ik zou trouwens eens goed nagaan of er geen marter iets opgelicht heeft op het dak om een nest te maken onder de pannen. Het kunnen echte "Charels" zijn.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

18 okt 2021, 00:47

Misschien zou het ook een beetje aardbeving kunnen geweest zijn.
Met die vulkaan op La Palma.
Of gewoon door de opwarming van de aarde, dat de dakpannen wat uitzetten.
Ge moet tegenwoordig van niks meer verschieten.
Ondank is 's werelds loon

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

17 nov 2021, 16:39

Tis hier stilletjes, zou hij misschien toch een nieuw dak op kosten van Proximus mogen leggen?
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: