Losse dakpan na werken Proximus
-
TeddyR - Lid geworden op: 19 feb 2021, 18:21
Vorige week, donderdag en vrijdag, heeft een aannemer voor Proximus werken uitgevoerd in onze straat.
Op zaterdag heb ik gezien dat er een dakpan losgekomen was.
Ik heb contact opgenomen met een dienst speciaal voor deze werken, glasvezelkabel en nog wat.
Na een dag braaf afwachten heb ik vandaag opnieuw een mail gestuurd en toen kreeg ik antwoord.
Helemaal niet wat ik verwacht had! Er werd geschreven dat hun technische dienst had gekeken naar de schade
via een foto die ik eerder had gemaild. De schade (1 dakpan los) kon niet veroorzaakt worden door de werken maar het zal eerder aan de wind hebben gelegen!
Dan heb ik geprobeerd om via een telefoon nr contact te krijgen met hun klantendienst!!! Van het kastje naar de muur is het minste wat je daar over kunt zeggen. Je komt in een loop terecht waar ze je steeds naar je nummer vragen, maar ik ben geen klant dus typ ik: ik ken mijn nr niet...terug naar begin...
PrOXiMuS
Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen
Op zaterdag heb ik gezien dat er een dakpan losgekomen was.
Ik heb contact opgenomen met een dienst speciaal voor deze werken, glasvezelkabel en nog wat.
Na een dag braaf afwachten heb ik vandaag opnieuw een mail gestuurd en toen kreeg ik antwoord.
Helemaal niet wat ik verwacht had! Er werd geschreven dat hun technische dienst had gekeken naar de schade
via een foto die ik eerder had gemaild. De schade (1 dakpan los) kon niet veroorzaakt worden door de werken maar het zal eerder aan de wind hebben gelegen!
Dan heb ik geprobeerd om via een telefoon nr contact te krijgen met hun klantendienst!!! Van het kastje naar de muur is het minste wat je daar over kunt zeggen. Je komt in een loop terecht waar ze je steeds naar je nummer vragen, maar ik ben geen klant dus typ ik: ik ken mijn nr niet...terug naar begin...
PrOXiMuS
Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Geloof je dat nu zelf?TeddyR schreef: ↑05 okt 2021, 19:40Vorige week, donderdag en vrijdag, heeft een aannemer voor Proximus werken uitgevoerd in onze straat.
Op zaterdag heb ik gezien dat er een dakpan losgekomen was.
Ik heb contact opgenomen met een dienst speciaal voor deze werken, glasvezelkabel en nog wat.
Na een dag braaf afwachten heb ik vandaag opnieuw een mail gestuurd en toen kreeg ik antwoord.
Helemaal niet wat ik verwacht had! Er werd geschreven dat hun technische dienst had gekeken naar de schade
via een foto die ik eerder had gemaild. De schade (1 dakpan los) kon niet veroorzaakt worden door de werken maar het zal eerder aan de wind hebben gelegen!
Dan heb ik geprobeerd om via een telefoon nr contact te krijgen met hun klantendienst!!! Van het kastje naar de muur is het minste wat je daar over kunt zeggen. Je komt in een loop terecht waar ze je steeds naar je nummer vragen, maar ik ben geen klant dus typ ik: ik ken mijn nr niet...terug naar begin...
PrOXiMuS
Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Jawel, sinds Proximus telecomkabels over de daken legt.benq schreef: ↑06 okt 2021, 08:34Geloof je dat nu zelf?TeddyR schreef: ↑05 okt 2021, 19:40
Ik ben vroeger omgeschakeld naar Telenet om dat de RTT nooit iets voor ons gedaan had.
Ik was aan het overwegen om die glasvezeltechniek een kans te geven...vergeet het.
Een teleurgestelde Teddy die nu op zoek moet om iemand te vinden die 1 dakpan wil komen goed leggen
"Les socialistes aiment tellement les pauvres qu'ils en fabriquent" (Jacques Godfrain)
-
Paca - Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
- Locatie: Suzhou
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Alles wat Proximus aangaat ligt normaal gezien onder de grond.
Als er door grondwerken pannen loskomen, dan is dat toch op zijn minst "eigenaardig" te noemen en zouden de bloempotten die op de vensterbank staan ook allemaal op de grond moeten liggen.
Een beetje méér uitleg zou dan toch ook niet misstaan.
Mocht men nu naast uw huis een appartementsblok aan het zetten zijn en er worden daarvoor palen in de grond geklopt, dan zou het nog begrijpbaar kunnen zijn dat er een pan loskomt.
En dan nog......pannen liggen met een kraag over een lat. Dat huis zou toch al efkens serieus moeten omhoog daveren om een pan doen los te komen.
De pannen dat ik "ongewild" weet loskomen zijn dan ook meestal in stormsituaties.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Misschien zou het ook een beetje aardbeving kunnen geweest zijn.
Met die vulkaan op La Palma.
Of gewoon door de opwarming van de aarde, dat de dakpannen wat uitzetten.
Ge moet tegenwoordig van niks meer verschieten.
Met die vulkaan op La Palma.
Of gewoon door de opwarming van de aarde, dat de dakpannen wat uitzetten.
Ge moet tegenwoordig van niks meer verschieten.
Ondank is 's werelds loon