Ming

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 jun 2014, 23:18

Bij twinny is het haar tussen zijn oogjes ook weggeknipt . Bij ming nog niet , maar hij laat zijn vacht ook heel goed verzorgen hoor en klitjes heb ik zelden , ik borstel ze elke dag en dan zelfs met een fijne kam erdoor . Nageltjes knippen , voetzooltjes proper houden en de haartjes bijknippen tussen de teentjes , oortjes plukken , ja het hoort er allemaal bij .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

29 jun 2014, 08:43

Ja Rebelle als ge het regelmatig doet is het niet lastig. Spijtig voor de trimsters dat ik geen klant was, maar ik deed het zelf heel graag. Ik deed het als het mij paste en de hond zelf vertrouwde mij en zo moest ik hem niet achterlaten bij iemand anders; Nu is het ook ik die de Sheltie van de kinderen
verzorg en bij haar was het wel nodig dat het een persoon was die ze vertrouwde. Ze is lang schuw geweest. Ik heb er veel werk mee gehad om haar de schrik van auto's af te leren. Mijn schoondochter is ermee naar de hondenschool geweest en daar kon ze er niets mee doen . Aangezien ik hondentrainer geweest ben heb ik haar opgeleid met de situaties die ik opzocht op de wandeling. Nu is het een rustige dame.

groetjes en nog veel plezier met uw rakkers

gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

29 jun 2014, 10:11

Ja Gerarda , mijn vorige honden en ook twinny waren geadopteerd .Zeker Bobby mijn whesty kon ik nergens achterlaten . Dus dan maak je er je werk van . Ik werkte vroeger tussen de paarden en daar deed ik ook al de toilettage hoor van scheren tot vlechten tot alles .

Mijne Ming is een nieuwe teddybeer , alleen tis hier nu aan het gieten en meneer wou al naar buiten gaan ravotten .

Hij stond mooi stil om te drogen en te kammen , de föhn heeft hij niet graag aan zijn hals en op de borst , maar vandaag was hij voorbeeldig , het is ook nog maar de tweede maal dat ik hem was . Ik doe dat niet veel ze worden toch elke dag grondig geborsteld .Dus ik mag zeker niet klagen , en mijn badkamer stond ook niet onder water hihih.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

29 jun 2014, 17:25

Ja Rebelle ge hebt er wel uw handen aan vol hé, maar toch plezant.
Ik heb altijd langharige honden gehad en inderdaad bijna elke dag borstelen.

Veel plezier nog met de rakkers

Met de paarden werken moet ook leuk zijn.

groetjes Gerarda

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

29 jun 2014, 22:06

.
Afbeelding
.
Ik zal later als ik meer tijd heb, de bewerking opnieuw proberen.
Nu vlug gemaakt.
Maar, een echte STER é :wink:
Heel knappe foto's.
Mooi !!
Welterusten.
Vertrouw niet alles wat je leest of ziet . Zelfs zout lijkt op suiker.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

29 jun 2014, 22:33

A star was born hihih .
Dank je wel Joy .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Annebie15
Lid geworden op: 14 sep 2007, 17:01
Locatie: Limburg

30 jun 2014, 00:08

Wat een schatje <3

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

30 jun 2014, 10:04

AfbeeldingAfbeelding
Ming tijdens de borstelbeurt deze morgen .
Haar genoeg hihih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

30 jun 2014, 11:34

.
Afbeelding
.
Ze is echt wel mooi !! :wink:
Vertrouw niet alles wat je leest of ziet . Zelfs zout lijkt op suiker.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

30 jun 2014, 12:17

Het is een hij hihih geen ze .
Ik ben de enige vrouw in huis :roll:
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

30 jun 2014, 18:16

Ja rebelle het zijn echte teddy beertjes. De tibetaanse terrier of tibetaanse apso zoals het feitelijk is. Deze is minder wollig. Wel zijdachtig fijn haar.
Misschien daarom dat hij gemakkelijker kloddetjes had.maar ja ge borstelt dit er gemakkelijk uit.

ben vandaag weer gaan wandelen met de Sheltie ze was gelukkig en ik heb de wandeling wat ingekort want ze kan het niet meer aan. Ik weet het nog van mijn Tibetaan als hij 8 jaar werd was hij ook sneller moe. Ik had toen intussen een tibetaanse mastiff en hij wilde er niet meer mee spelen. De dieren weten ook goed wanneer het niet meer gaat.
Groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jul 2014, 23:39

Afbeelding
Ming zijn broertje, Carlosje.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

02 jul 2014, 00:42

Mooi kleur dat ze beiden hebben.

groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 jul 2014, 19:03

Afbeelding Afbeelding

Marie en Mayka zusjes van Ming . Binnekort komen ze terug een keer spelen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jul 2014, 11:20

Ik ben super trots op Ming .
De postbode was er net en ik moest iets aftekenen voor ontvangst en Ming was meegekomen in de gang .Eerst wou hij naar buiten naar de postbode , ik nam hem en plaatste hem terug in de gang , na twee correcties legde hij zich in de gang met een wiebelend staartje .
Omdat ik zei dat hij zo flink was .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?