Foto's en verhalen van onze eigen huisdieren

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

02 jan 2005, 19:08

Denk er wel aan, een hond heb je niet voor even. Maar voor een hele tijd. Wil je er wat tijd en aandacht aan besteden? Wandelen, verzorging. Kosten voor dierenarts en voeding.
Wat tijdens de vakanties. Heb je een opvangadres.
Zie je niet op tegen wat vuil. Vuile pootjes op je tapijt, vloer, ziekte. Haren.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

kristina
Lid geworden op: 27 dec 2004, 16:27
Locatie: aan zee

03 jan 2005, 16:16

Dat klopt Tillie, een hond is bijna onophoudelijke aandacht, toch een hond die je binnenshuis hebt en als je er de plaats thuis niet voor hebt, de "toilettochtjes" enkele keren daags, ook door alle weer en wind.
Je moet ze er graag voor zien, ik denk dat dat heel belangrijk is.

moeschi
Lid geworden op: 03 jul 2004, 23:24
Locatie: sint katelijne waver

07 jan 2005, 19:33

Ons hondje is een schipperke, zijn vader is Afrikaans.
Zijn naam Timo Vrouwvliet.
Waar we hem gekocht hebben die gingen met de hondjes naar andere landen om echt hele mooie schipperkes te hebben, ze deden dan ook mee aan schows.
Zo behaalden ze verschillende bekers omdat ze hier in Vlaanderen de mooiste schipperkes hadden.
Vanuit Frankijk en Engeland kwam men naar hier om er eentje te kopen.

Ik zal van hem eens een foto maken en op het forum zetten, naar mijn hond kijkt iedereen wel achterom.
Hond

12 jan 2005, 20:03

We hebben een frans bulletje en zijn naam is defke.

baltimoor
Lid geworden op: 28 jan 2004, 22:57
Locatie: edegem

12 jan 2005, 23:15

Wij hebben twee valkparkieten.Zijn nu 7 maanden oud .Doordat we ze met het spuitje hebben groot gebracht zijn ze handtam.Zitten op mijn schouder in mijn oren en haren te pikken.Zijn wel zeer lief.Hij (flipke) roept zijn naam en vraagt "kopke krab" en "awel" en fluit zoals de metsers naar een mooi meisje.De pop (fientje)echter spreekt bijna niet ,alleen "kom kom"En dat is het teken voor flipke om te wipwappen.
Het zijn wel brekers.Niets is veilig voor hun bekje.
Is er iemand die ook valkparkieten heeft ???

Tilly
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 24 dec 2002, 15:35
Locatie: aan het bos van den baron

17 jan 2005, 14:51

Kth schreef:
Kth

Geregistreerd op: 7-1-2005
Ber.: 6
Woonplaats: Diest

Onze familie is uitgebreid met Prutske
12 weken oudAfbeelding

nienka.
Lid geworden op: 15 dec 2004, 18:38

17 jan 2005, 19:48

Afbeelding

Dit zijn mijn honden(djes) Milos en Nienka, broer en zus, zijn nu 3 mnd
Verder heb ik nog 3 katten daar volgt nog een foto van gr nienka
Geef nooit iets op, voordat je definitief verloren hebt, en zelfs dan nog...

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

17 jan 2005, 20:01

Nienka, wat een schatjes mijn hond(welsh terrier) staat op de vorige pagina, zij wordt al 17!! deze zomer in juni.Op de foto is ze nog jaren jonger natuurlijk.jaja Toesjka wordt oud, hopelijk blijft ze nog lang leven maar zij is al wel doof en blind! maar het lukt ons nog wel met een beetje aanpassing in huis allles opdezelfde plaats zetten enzo zodanig dat zij niet erover valt.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

steb
Lid geworden op: 24 jan 2004, 23:54
Locatie: H-veld-G-dam

18 jan 2005, 12:36

Ik heb een maltherzer.

Hij schooit, kan niets bijzonders,maar lief.!!!!!!!!!!!!!
hij is al 7 jaar,en hoop dat hij minstens 17 word.
ben hier net weer terug en zou ook graag een foto laten zien,maar weet niet hoe dat moet.

groeten van bets.en doortje.
It,s me

nachtuil
Lid geworden op: 06 jul 2003, 02:33
Locatie: zwijndrecht

18 jan 2005, 13:13

Om een foto te plaatsen dat moet je op het oefenforum leren. Je moet die foto eerst ergens op het internet plaatsen en dan linken naar hier.

nienka.
Lid geworden op: 15 dec 2004, 18:38

18 jan 2005, 14:03

:roll: Steb, ga het op het oefenforum proberen, ik heb er daaaaaaagen over gedaan en het begint nu een beetje te lukken, ze helpen je daar met veel geduld en duidelijke uitleg, je ziet eindelijk staat er bij mij ook eens iets :roll: :roll: :lol: :wink: groetjes Nienka succes :wink:
Geef nooit iets op, voordat je definitief verloren hebt, en zelfs dan nog...
pruts13

20 jan 2005, 15:36

ik heb een dobberman pinsterke gehad een beestje om nooit te vergeten dat was alles braaf ,proper , lief en alemans vriend en schoon spijtig dat ik er geen foto kan bij zetten maar ik ga het leren ik had het U graag laten zien maar helaas het is overleden op 13 jaar maar word nooit vergeten we nemen geen ander meer omdat we te oud zijn

nienka.
Lid geworden op: 15 dec 2004, 18:38

21 jan 2005, 17:09

Juist, heel mooi Redpoppy.
Geef nooit iets op, voordat je definitief verloren hebt, en zelfs dan nog...

fabke
Lid geworden op: 22 dec 2003, 19:34
Locatie: antwerpen

04 feb 2005, 14:50

Dit is Pussycat, ze wordt 20 jaar op 2 mei. Dankzij een pilleke 's avonds en 's morgens en dieetvoeding met vis, is ze nog prima. Hoop haar nog wat te mogen houden ...

nienka.
Lid geworden op: 15 dec 2004, 18:38

04 feb 2005, 18:28

20 jaar Fabke??? ppff dat is mooi, hoop dat je er nog een poos van kunt genieten, gr Nienka
Geef nooit iets op, voordat je definitief verloren hebt, en zelfs dan nog...