Van Hool
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Natuurlijk hebben zij het systeem gebruikt om rijk te worden. Dat is de bedoeling van een onderneming en daar is niets mis me. De bakker doet dat ook en de aannemer uit uw omgeving ook.Paul Siemons schreef: ↑10 apr 2024, 17:11Zou ik mogen stellen dat de familie VH het systeem eigenlijk
heeft ge(mis)bruikt om zich via de NV Van Hool buiten proporties
te verrijken?
Ik zie het zo: 1 stichter die 10 kinderen had waarvan 8 in het bedrijf
geparachuteerd zijn geworden ... die hun broek niet gingen verslijten
op de directeursstoelen voor een modaal salaris!
Je noemt het 'buiten proporties' . Wanneer is het dan binnen de proporties?
Wanneer een bedrijf de juiste keuzes maakt en zich goed bewust is van wat de markt nodig heeft, dan zijn de kansen op mooie winsten aanwezig.
Als het bedrijf echter de verkeerde keuzes maakt of te vroeg een juiste keuze maakt en bv. inzet op waterstofaandrijving, dan wordt algauw met de vinger gewezen en is het verwijt van 'mismanagement' niet van de lucht.
Te goed is blijkbaar niet goed. Te slecht is niet goed.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
Broer heeft aangetekende brief van Van Hool aangekregen. Was niet thuis dus morgen kan 'm die gaan halen.
Soms sta je rapper buiten dan binnen.
Soms sta je rapper buiten dan binnen.
Laatst gewijzigd door boeffer op 12 apr 2024, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Onderhoud & herstellingen van de lijnbussen gebeurt in de regionale werkplaatsen van DeLijn.
De bussen op de verpachte lijnen worden door de verpachter onderhouden.
Op lange termijn zou het ontbreken van soecifieke onderdelen tijdelijk een probleem kunnen zijn, maar dat lossen ze dan wel op.
De bussen op de verpachte lijnen worden door de verpachter onderhouden.
Op lange termijn zou het ontbreken van soecifieke onderdelen tijdelijk een probleem kunnen zijn, maar dat lossen ze dan wel op.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
Maandag starten ze al terug, bang dat cruciale werknemers verdwenen zouden zijn.
https://www.rtv.be/economisch-nieuws/ma ... ol-weer-op
https://www.rtv.be/economisch-nieuws/ma ... ol-weer-op
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
- Locatie: Antwerpen
En nu zitten we in de pinarie met ruiten en onderdelen.
Hebben die in Macedonië dan andere onderdelen.
En ook de Nederlandse overnemer zit met een te kort van onderdelen.
Leuk die globalisatie en overal goedkoop en rommel en slechte leveringen.
Hier iets bestellen voor NMBS en De Lijn is te duur; maar dat rijdt tenminste.
Hebben die in Macedonië dan andere onderdelen.
En ook de Nederlandse overnemer zit met een te kort van onderdelen.
Leuk die globalisatie en overal goedkoop en rommel en slechte leveringen.
Hier iets bestellen voor NMBS en De Lijn is te duur; maar dat rijdt tenminste.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Je moet nooit alles geloven wat zo'n (bus) manager op tv komt te vertellen ...
De motoren, aandrijving, versnellingsbak, remmen en wielen komen allemaal uit andere fabrieken.
Ook de lampen, knipperlichten, snelheidsmeters zijn van bekende merken vrij in de handel te verkrijgen.
En waarom zou er geen bus-afdeling zijn/komen bij Carglass?
Zijn laatste punt was misschien wel het belangrijkste ... zien ze hun euro's die ze vooraf betaald hebben nog terug?
De motoren, aandrijving, versnellingsbak, remmen en wielen komen allemaal uit andere fabrieken.
Ook de lampen, knipperlichten, snelheidsmeters zijn van bekende merken vrij in de handel te verkrijgen.
En waarom zou er geen bus-afdeling zijn/komen bij Carglass?
Zijn laatste punt was misschien wel het belangrijkste ... zien ze hun euro's die ze vooraf betaald hebben nog terug?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En als die "andere fabrieken" niet kunnen leveren , dan moeten ze het maar aan de Chinees vragen , die maken dat wel naE.T. schreef: ↑15 mei 2024, 14:17Je moet nooit alles geloven wat zo'n (bus) manager op tv komt te vertellen ...
De motoren, aandrijving, versnellingsbak, remmen en wielen komen allemaal uit andere fabrieken.
Ook de lampen, knipperlichten, snelheidsmeters zijn van bekende merken vrij in de handel te verkrijgen.
En waarom zou er geen bus-afdeling zijn/komen bij Carglass?
Zijn laatste punt was misschien wel het belangrijkste ... zien ze hun euro's die ze vooraf betaald hebben nog terug?
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
Die Touring cars kwamen toch naar Van Hool, ook uit nl: nieuwe wiellagers en alles van de remmen nieuw. Daar werd ook service gedaan. Hoeveel km doet zo'n bus of een oplegger dat extra veilig (brandstof, chemie) moet zijn of attest gemaakt bij dealer.
Zo'n 30 j terug was dat al 400000 bef voor 'n bus.
Zo'n 30 j terug was dat al 400000 bef voor 'n bus.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Lukraak gaten boren en lassen , zelfs een rolmeter kennen ze daar blijkbaar niet En wij maar dingen in mekaar zetten tot op een tiende nauwkeurig.