SIHAMEGATE (sihame el kaouakibi)

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

26 nov 2022, 09:01

berretz schreef:
26 nov 2022, 07:27
Sihame gooit het nu over de racistische boeg, dat veranderd de situatie natuurlijk volledig.
Gisteren ook gelezen......

https://www.hln.be/binnenland/sihame-el ... ~a4adcbb2/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 nov 2022, 10:23

AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

26 nov 2022, 10:47

Het heeft nog lang geduurd..... :roll:

Ze probeert ook bewust het woord "racisme" niet te gebruiken door op "mensen van kleur" in te spelen......wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 nov 2022, 15:58

Als een gekleurde medemens geld verduistert dan is het rasime als hij gepakt wordt
En dit met alles wat ze tegen de regels doen in het verkeer en in een flatgebouw
Zij worden geviseerd

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 nov 2022, 17:15

voorn schreef:
26 nov 2022, 15:58
Als een gekleurde medemens geld verduistert dan is het rasime als hij gepakt wordt
En dit met alles wat ze tegen de regels doen in het verkeer en in een flatgebouw
Zij worden geviseerd
Als een "geleurde medemens" zijn goesting of gelijk niet krijgt,dan spelen ze troef racisme uit :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

09 dec 2022, 20:28

Sorry voor diegenen die zich beledigd voelen doch voor mij zal wat men een gekleurde mens noemt steeds een neger of Marokkaan of dergelijks heten. Helemààl niet om die mensen te beledigen, verre van, ik voel me zeker niet beter dan hen, doch wel om me tegen de momenteel heersende woke cultuur af te zetten. Eens dat deze dwaze, beschadigende hype voorbij is en een Afrikaan (maar wel iemand van ginds, niét een linkse winkie die er baat bij heeft die mensen op te jutten) me verzoekt om hem geen neger te noemen dan zal ik met plezier aan zijn vraag voldoen.
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

12 dec 2022, 11:23

https://www.katholiekforum.net/2022/12/ ... industrie/

https://www.gva.be/cnt/dmf20221125_96586072

Dit alles vertoont sterke gelijkenissen met de zaak Kouakibi in Vlaanderen, waar op op juist dezelfde manier corruptie, politiek cynisme, morele schone schijn, holle politiek correcte fraseologie…en veel (belasting)geld in elkaar verstrengeld zitten. Juist zoals hier, kreeg ook in Italië de linkse immigratie-lobby het deksel op de neus. Natuurlijk wordt getracht dat in alle toonaarden te minimaliseren…De geschiedenis leert ons echter dat wat sommigen, hoe machtig ook, in doofpotten willen doen belanden, er toch op een of andere manier altijd weet uit te ontsnappen…

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

09 jan 2023, 16:06

Sihame El Kaouakibi heeft nog eens van zich laten horen, ze is al 2 jaar met een ziektebriefje thuis, en nu vraagt ze opnieuw 2 medewerkers ,misschien om haar huis te kuisen, ik ken geen bedrijf dat een werknemer 2 jaar in zieken verlof laat, ik ken er wel die na 6 maand (wettelijk) ontslagen worden,en wat dan met de inspanning van de regering om langdurige zieken te motiveren om terug te gaan werken, al of niet met aangepast werk.
of heeft ze een vorm van "win for life"met belastinggeld.
:evil:
https://www.hln.be/binnenland/vlaams-pa ... ~a9fbf4b1/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

drefacteur
Lid geworden op: 12 mar 2008, 13:42
Locatie: Zoersel

09 jan 2023, 17:04

Vraag mij af welke dokter dat briefje geeft.Dacht dat die zoiets moeten afgeven in eer en geweten.Maar dat telt niet voor politiekers,denk ik.Toen ik nog werkte,gaf mijnen dokter niet zomaar een briefje voor thuis te blijven en al zeker niet voor een heel jaar en langer.

Dré
HP 24-g011nb All-in-One
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 jan 2023, 17:21

Misschien mag ze nog wel op doktersbezoek bij de '(club)dokter' van Ovld. Een club van onafhankelijken is er nog niet, dus ook geen clubdokter. :roll: :wink:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

10 jan 2023, 17:52

Shame poedel, mag maar voor 20% werken ,zegt haar dokter, krijgt ze dan ook maar 20% van haar loon?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

11 jan 2023, 17:00

Troost u Tokkio

https://www.hln.be/binnenland/vlaams-pa ... ~a4b58b9c/

Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi dient opnieuw ziektebriefje in, maar begint wel met “nieuwe studie”
Onafhankelijk parlementslid Sihame El Kaouakibi is met “een nieuwe studie begonnen”, dat schrijft ze zelf op Instagram. Het is nog niet duidelijk voor welke opleiding ze zich heeft ingeschreven. Begin deze week raakte nog bekend dat ze een nieuw ziektebriefje had ingediend bij het Vlaams Parlement, maar wel deeltijds het werk zou hervatten.

Zolang handelsrechtbank geen uitspraak heeft gedaan zal ze genieten van haar inkomen bij overheid zijn ze gullig met lonen . En bij de rechtbank daar moet je geduld hebben willen of niet. Want dat gaat van eerste verdiep naar tweede en zo verder en dan beginnen ze opnieuw en tegen dat zover is ligt het in de lappenmand .

Belastingbetaler zal dat wel ophoesten vinden ze wel andere artikels van de wet en zo is weer gedekt en hebben ze inkomen .

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

19 feb 2023, 10:34

Dees kon natuurlijk ook niet ontbreken....... :roll: :lol: :lol:

HLN:
Aalst carnaval gaat van start: ‘sjoemelpoedel’ Sihame El Kaouakibi van de partij in de stoet

Eindelijk is het zover! Vandaag gaat de bekendste carnavalsstoet van het land door de straten van Aalst. Na enkele afgelaste coronajaren zijn de bewoners blij dat de 93ste editie van hun geliefde volksfeest eindelijk kan doorgaan. Er heerst momenteel gezonde stress in de carnavalswerkhallen. De wagens rijden stilaan naar buiten terwijl prins Yordi en zijn team zich voorbereiden op de festiviteiten. Hier mis je niets van Aalst Carnaval.

https://www.hln.be/aalst/live-aalst-car ... ~a5f4d351/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

19 mar 2023, 13:05

Dees kon natuurlijk ook niet ontbreken....... :roll: :lol: :lol:

HLN:
Aalst carnaval gaat van start: ‘sjoemelpoedel’ Sihame El Kaouakibi van de partij in de stoet

Dat is oud vuil hoelang is Aalst carnaval 19 Februari 2023
Is altijd zes weken voor paaszondag .

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

19 mar 2023, 13:19

Golf 5 schreef:
19 mar 2023, 13:05
Dat is oud vuil hoelang is Aalst carnaval 19 Februari 2023
Is altijd zes weken voor paaszondag .
Dat bericht dateert al van een maand geleden hé......

...en 't is geen 6 weken maar 7 weken vóór Pasen.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier