Kolder - Losse flodders

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Nero
Lid geworden op: 02 apr 2005, 11:16
Locatie: Rome

31 jul 2005, 21:55

Wat betekent dan het woord stommerik?
Dat word niet op een doofstomme zijn revers gespeld.
Moet stomme klootzak dan in het vervolg domme ...worden?
Dat klinkt toch niet, wees nu eerlijk.

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

31 jul 2005, 23:04

domme domme toch. ik sta verstomd
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

01 jan 2008, 08:53

2008 ! Tijd om ouwe koeien uit de sloot te halen; het moderne vlees is toch niet meer te wreten. Er zit teveel in dat er niet in thuis hoort. Gisteren nog, met ouwe jaar, gezellig aan de huisdis een bbq gebraadt en tussen het kauwen door het houtwerk vantussen mijn tanden gepeuterd.
Wie steekt nu i.g.n. houten stickies in het vlees ? Dat beest, waarvan de eetwaar bereid werd, had toch geen houten poot ? Veronderstel ik. Wat komt dat stuk hout dan erin doen ?
Ik herinner me dat men vroeger eerst het touwtje moest verwijderen alvorens het vlees aan te snijden; vlees dat opgerold werd om het ertussen gefrommeld opvulsel bijeen te houden... maar wie steekt daar nu een stokje voor ? :wink:

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

01 jan 2008, 14:05

Ge moet houtskool gebruiken op uw BBQ en geen tafelpoten! Een gelukkig nieuwjaar.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

03 jan 2008, 20:05

ED. schreef:Ge moet houtskool gebruiken op uw BBQ en geen tafelpoten! Een gelukkig nieuwjaar.
Insgelijks ED...
Aan houten tafelpoten is nogal eens aan te geraken; als je die lang genoeg laat bruinen verworden ze automatisch tot houtskool. Of gebruik jij metalen tafelpoten i.p.v. de vleestang om die eetwaar te keren ?
Houtskool is ten andere ook niet aan te bevelen gezien de milieuverordeningen tegenwoordig, er zou dan weer teveel CO² vrijkomen. Houtskool moet men vooraf persen; na voldoende druk op dat materiaal hangt vrouwlief het resultaat misschien wel 't liefst rond haar vinger. Maar met hardheid 13 zal dat alweer niet branden hé...
Toch een 'schitterend' idee, dat van die houtskool...