't Es Gèntsche Fieste

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

inro
Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
Locatie: @tlantis

28 jul 2009, 14:21

Een beautycase . :wink:
happiness is a good health and a .... bad memory

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

28 jul 2009, 14:33

inro schreef:Een beautycase . :wink:
:D :D :D
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

29 jul 2009, 08:21

Het is vandaag woensdag. Deze morgen vertrok ik naar men werk om 06.30Hr, en ja hoor, de rotzooi en stank is langzaamaan aan het minderen. Af en toe zie je nog ergens zo een levend fossiel rondlopen met verbijstering in zijn ogen. Je kan zien dat dat fossiel zich duidelijk de vraag stelt of het nu al gedaan is met dat gezuip.
Als de rook om zen hoofd is verdwenen, zal hij/zij zich kunnen verwonderen van een "propere" stad.
Niet aantrekken ventje/vrouwken ... volgend jaar zijn de feesten wss weer gratis, je kan dus nu al sparen voor volgend jaar :?
Ik heb een enorm respect voor de mensen van IVAGO, die dagelijks al die troep moeten opkuisen, of het tenminste proberen.
Maar alé, der is maar één keer in men keldergat gekotst, drie keer tegen men gevel gepist, en tweemaal aan de ingang van de garage gescheten. Dus het valt nog mee :cry:
Ik ga volgend jaar den dikke burgemeester eens uitnodigen om een paar avonden aan mijn deur de wake te houden. Dan kan hij eens genieten van de gratische en propere feesten :evil:
SCHAF DIE ROMMEL AF, GIJ KIEKEN, OF LAAT ZE DOORGAAN OP EEN WEIDE ZOALS IN WECHTER. Het centrum van de stad Gent kan dit niet meer aan!!!!!!!!! :arrow:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

29 jul 2009, 09:16

Renegade schreef: Ik heb een enorm respect voor de mensen van IVAGO, die dagelijks al die troep moeten opkuisen, of het tenminste proberen.
Wel die mensen mogen voor mijn part een dikke pré hebben.
Renegade schreef:Maar alé, der is maar één keer in men keldergat gekotst, drie keer tegen men gevel gepist, en tweemaal aan de ingang van de garage gescheten. Dus het valt nog mee :cry:
Feesten is of kan leuk zijn maar dergelijke taferelen zijn er idd teveel aan. Ik zou echt niet in jouw plaats willen zijn. :?
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

29 jul 2009, 09:17

Renegade schreef:
SCHAF DIE ROMMEL AF, GIJ KIEKEN, OF LAAT ZE DOORGAAN OP EEN WEIDE ZOALS IN WECHTER. Het centrum van de stad Gent kan dit niet meer aan!!!!!!!!!
Zet dat maar in vetjes en stuur het naar 't stadhuis of de gazetten!
Waar woont die kwibus eigenlijk?
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

29 jul 2009, 09:58

air schreef:Renegade schreef:
SCHAF DIE ROMMEL AF, GIJ KIEKEN, OF LAAT ZE DOORGAAN OP EEN WEIDE ZOALS IN WECHTER. Het centrum van de stad Gent kan dit niet meer aan!!!!!!!!!
Zet dat maar in vetjes en stuur het naar 't stadhuis of de gazetten!
Waar woont die kwibus eigenlijk?
Dat ik het niet weet :cry:
Ergens een buurtgemeente zoals Afsnee, Merelbeke of zo iets zekers :?
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

29 jul 2009, 12:40

Renegade schreef:
Waar woont die kwibus eigenlijk?
Dat ik het niet weet :cry:
Ergens een buurtgemeente zoals Afsnee, Merelbeke of zo iets zekers :?[/quote]

't Verwondert mij enigzins dat Gent's zoon en burgervader daar niet van afkomstig zou zijn. Zouden ze dan niet beter iemand kiezen uit het Italiaanse Toscane ? :lol:

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

29 jul 2009, 14:08

Tel, hij is misschien wel geboren in Gent, maar ik betwijfel het zeer sterk dat hij in het centrum van Gent zou wonen. Mocht dat het geval zijn, denk ik niet dat er nog lang Gentsche Fiesten zouden zijn :lol: :wink:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

29 jul 2009, 14:38

Renegade schreef:Tel, hij is misschien wel geboren in Gent, maar ik betwijfel het zeer sterk dat hij in het centrum van Gent zou wonen. Mocht dat het geval zijn, denk ik niet dat er nog lang Gentsche Fiesten zouden zijn :lol: :wink:
Hier heb j'iets van. Onze gewezen burgervader was ook een van de slachtoffers van z'n eigen toegeeflijkheid; 't jaar daarop was ie niet herverkozen en werden de jeugdfuiven in z'n achtertuin ook niet verlengd... :)