Najaarsmoeheid

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

05 okt 2004, 18:02

Het lijkt er sterk op dat de senioren op het SeniorenNet verstrikt zijn in het "ouden van dagen"-Net. Ik merk niet veel beweging meer... dagen dat ik hier vruchteloos rondsnuister op iets "nieuws"... maar noppes. En buiten een paar vruchteloos-zoekenden in de cyber-bos kom ik niet veel interressante items meer tegen.

Men wordt er zo moedeloos van... Ik denk toch maar eens uit te gaan kijken naar een andere site... :?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

05 okt 2004, 18:09

Kijk maar uit , je zal niets vinden , dat kan tippen aan dit leuk , machtig ,prachtig , en niet te evenaren seniorennet :lol:
Kop op , laat je niet gaan , doe mee met de grote hoop en dan ben je in ...

Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

05 okt 2004, 18:19

Inderdaad Katana, ik vind nix... en niets eraan ook. Zal ik dan toch maar even in mijn schelp kruipen en doen of de seniorenwereld niet bestaat. Zou ik me elders gaan voordoen als een jong veulen dat ook nog een groen blaadje lust ? Wij, ouderlingen, hebben toch de ervaring mee hé... :)

Utopia
Lid geworden op: 03 dec 2003, 19:55
Locatie: Vlaamse Ardennen

05 okt 2004, 18:45

Allé , Telloorlekker , zo kennen we je niet zulle! Waarom gooi je zelf niet eens een goed thema in de seniorenring? Of drink je niet genoeg pompelmoessap meer?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

05 okt 2004, 18:52

Een goed thema onder senioren is niet moeilijk , simpel en goed , zoals wij het vroeger beleefden , nu kan het nog , het na vertellen , maar de vertellers blijven niet eeuwig , hun vertelsel wel op dit seniorennet , kijk al op van uit de eeuwige jachtvelden , na vijftig jaar , of dit net nog zal bestaan , zou moeten , iedereen wordt ouder en ...
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

05 okt 2004, 19:41

Tll, binnen een paar dagen geven wij er een nieuwe lap op! Wij moeten juist nog even de nodige vitamienetjes opdoen!

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

05 okt 2004, 19:58

Tja ED... die vitamientjes hé... Goed om Alzheimer voor te blijven en nog amper niet in het Altenheim te belanden... :lol:
Maar als ik het goed heb, is Apolinarisnia al met een item gestart, maar wil men niet naar dat eiland gaan zoeken... :wink:

hermano
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:11
Locatie: Aangespoelde

05 okt 2004, 20:20

Telloorlekker,

Ik denk dat je het een beetje somber inziet want "Nieuws" en "Politiek" hangen toch ook af van wat er te beleven valt aan grote en kleine feiten. Wat een Dewael vertelt kan je nu toch moeilijk nieuws gaan noemen, maar dat staat wel op het eerste blad van de kranten. Een kleine rustpauze in "Kolder" mocht er van mij toch ook wel even komen, zoals voor Ed en Brombeer, ik probeer nog Zandman bij te houden met zijn reis maar dat is het dan ook voorlopig. Apolonia moet trouwens nog altijd het decor afwerken, eerst in haar wijngaarden zitten niksen en omdat ze daar niet veilig is naar een onbewoond eiland verhuizen!

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

05 okt 2004, 20:40

Apolonia volop aan het werk in haar wijngaarden. Met al die pipo's op dit net is de lust haar vergaan misschien. Haar tenen zien donkerrood van het pletten van de druiven. In haar ton stapt ze rond en rond.
Trek het zuiver sap gauw op vat en laat de droesem aan de rest, bezorg ons nog een wat pret .
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

05 okt 2004, 21:03

TLL, zouden wij beiden ons niet beter kandidaat melden voor euthanasie, want ik heb daarstraks ook een bericht gekregen dat mij een eind de put heeft ingeduwd.
En nee, het was niet afkomstig van de belastingen.
Probeer onder die omstandigheden maar kolder te blijven verkopen...
Er is misschien een klein kansje dat we daar dan toch de boel een beetje kunnen opvrolijken, op die plaats is er nu eenmaal niet veel voor nodig!
En anders gaan we naar de topic "Spelletjes", daar is altijd veel animo...
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !
Gast

05 okt 2004, 21:28

En mijn inspiratie is op! Voor de afwisseling ben ik eens wat gaan zwemmen, en ik kon nog boven blijven. Probeer maar eens schoolslag te doen in een bad van 33 m lengte. 52 banen x 33 is hoeveel?
Dus trek jullie zwemvesten aan en kom meedoen met het veteranen zwemmen. Pret verzekerd! :wink:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

05 okt 2004, 21:34

Afbeelding
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

06 okt 2004, 02:36

Kwezel, op dit uur zou ik nu wel eens willen zwemmen ci... Half drie in de nacht en nog geen oog dichtgedaan. Mijn hersens draaien dol, 'k lag weer heel te tijd te piekeren. Die lompe, stomme, domme wegeniswerken hier in de straat; en die piepjonge ingenieurs die hun hersens elders dan bij hun werk hebben gelaten. :? Gaan ze toch een electriciteitspaal vlak voor mijn gevel plaatsen zeker ... Waarom niet op de scheiding tussen twee eigendommen ? En ik weet geeneens wie verantwoordelijk daarvoor is en wat ik daaraan kan doen... én zéker niet midden in de nacht ! Ik wil niet heelder dagen op die paal zitten kijken in mijn ouwe dagen ... Zijn me dat nu manieren ? Ik zit me hier weer danig op te winden en dat terwijl ik al ettelijke uren zou moeten pitten... :cry:

Utopia
Lid geworden op: 03 dec 2003, 19:55
Locatie: Vlaamse Ardennen

06 okt 2004, 18:44

Telloorlekker , laat het denken en studeren over aan de paarden , die hebben een grotere kop dan jij ( dat hoop ik toch....).

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

06 okt 2004, 19:31

TLL
je moet er wel karakter voor hebben, maar die electriciteitspaal kan je toch veel geld opleveren?
Morgenavond loop je er keihard tegenaan, met jouw hoofd vooruit wel te verstaan. Zie dat er een bluts in je hoofd is, en doe precies of je hebt hersenbeschadiging. (Misschien moet je niet eens doen alsof?)
Dan gaan ze voor de rest van jouw leven afdokken!
Denk eens aan, nieuwe auto, nieuwe caravan, misschien nieuwe vrouw...
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !