Zeveren

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

19 nov 2006, 09:25

8) :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

20 nov 2006, 11:04

Interessant privé bericht ; een klein fragment !!!!

We zouden het zeer op prijs stellen indien u niet steeds opnieuw de gebannen personen ter sprake zou brengen, hierop worden wij steeds aangevallen via privé bericht en e-mail !

Daarom zal katana de topics sluiten waar er ergenis van komt , laat het maar weten !

Katana is nooit haatdragend geweest , dat is zijn karakter niet , begrijpt dan ook niet deze privé-berichten en e-mails die door sommige hier worden verstuurd , naar de mods :?: 8)


Katana zal zich trachten aan te passen en nooit meer in de bres springen voor de gebannenen , is het goed zo :!: :)

Katana voelt het aan ,alsof sommige hem een dolk in 't hart willen planten , door de mods aan te moedigen in te grijpen door privé berichten en e-mails verstuurd door boze senioren , wat heeft hij jullie feitelijk misdaan ?


Groeten aan allen ook aan de tegenliggers , sans rancunes , laat Allah jullie behoeden in de toekomst voor alle onheil :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

20 nov 2006, 11:52

Ik denk dat Katana zijne frank begint te vallen. 't Heeft wel een tijdje langer geduurd dan bij de meesten onder ons, maar allé... Er zal meer vreugde zijn om één zondaar die zich bekeert, dan om duizend anderen die......'t systeem al lang in de mot hadden! :lol: :lol: :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

20 nov 2006, 13:51

zorro schreef:Ik denk dat Katana zijne frank begint te vallen. 't Heeft wel een tijdje langer geduurd dan bij de meesten onder ons, maar allé... Er zal meer vreugde zijn om één zondaar die zich bekeert, dan om duizend anderen die......'t systeem al lang in de mot hadden! :lol: :lol: :lol:

Kameraad Zorro ,

Bedankt voor je omfloerste mening !

Maak van katana geen Jeannet of hoe schrijf je het wel weer ?

Katana denkt anders dan de meesten , is nog van van de goeden ouden tijd , is gevoelig voor pijn , veroorzaakt door jankende schrijvers aan de mods , terwijl ze hem beter van antwoord zouden dienen in zijn items ( goede en slechte), verstandige en onverstandige , willige en onwillige , en nog wat ander onhebbelijkheden :!: :)


Groeten aan kameraad Zorro van kameraad katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad