Zeveren

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

01 sep 2006, 14:58

Zal straks een klapke kunnen maken met Jurgen Verstrepen en hem de hand drukken , zal hem eens testen , als zijn greep wat slapkens is , zal dat moeten beteren in de toekomst :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

01 sep 2006, 15:58

Zeg hem dat Raymond Peeters terecht is !!
volgens Verstrepen is die " ordinaire dokter " verantwoordelijk voor de dood van zijn ouders.
Oei, oei... ná 8 oktober gaan er nog vele honderde doden vallen, allemaal de schuld van ... :roll: :lol:

http://www.jurgenverstrepen.be/
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 sep 2006, 09:10

Heb met Jurgen gesproken , om op zondag 10 september op de 24 uur van het VB , het pallieterke onder mijn arm te nemen , zo kan er misschien kontakt komen met de andere vrienden forummers , aldaar ook aanwezig :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

16 sep 2006, 14:13

Hopelijk morgenvoormiddag goed weer , sta dan op de rommelmarkt van Leopoldsburg met wat rommel en iets beter :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

17 sep 2006, 12:30

katana schreef:Hopelijk morgenvoormiddag goed weer , sta dan op de rommelmarkt van Leopoldsburg met wat rommel en iets beter :!: :)
...jou samourai-zwaard toch niet zeker?!?!...
bakker

17 sep 2006, 15:55

of ' t pallieterke van vorige week ? Misschien aan halve prijs ?
Of aan dubbele prijs omdat er wat van het zand aan hangt waar Katana in gebeten heeft toen hij de grond kuste bij het buitenkomen van het VB feest ?
Gast

17 sep 2006, 22:22

Was er een aardbeving in Antwerpen ??? , op het V-B partijfeest , of na afloop ??.
bakker

18 sep 2006, 10:46

Voor Katana wel denk ik Micmac , die stond- om welke reden weet ik natuurlijk niet - wat slapkes op zijn benen en " viel ter aarde neder" met of zonder t pallieterke nog altijd onder zijn arm gekneld :D :D

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 sep 2006, 14:02

bakker schreef:Voor Katana wel denk ik Micmac , die stond- om welke reden weet ik natuurlijk niet - wat slapkes op zijn benen en " viel ter aarde neder" met of zonder t pallieterke nog altijd onder zijn arm gekneld :D :D

Katana heeft nog geluk gehad , Lady weet niets van die val en er waren geen scheuren in de kledij van katana , alleen wat geschaaf aan de elleboog , dus zwijgen nu en niets verder vertellen aan Lady :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

18 sep 2006, 21:15

Het Goddelijk vocht " Leffe of Duvel" zal daar wel de schuld van zijn zeker , men zou de glazen moeten kleuren , het eerste groen , het tweede geel , en het derde rood , dat men weet wanneer men moet stoppen , de uitvinder is zeker een apostel geweest.

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

18 sep 2006, 22:20

Ik dacht een zekere Petrus- van Petrusbier. Of was het wijn :?:
' PETRUS ' ( Pomerol ) :roll:
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 sep 2006, 17:19

Vraag mij wel af nu of het zondag zonnenschijn of regenweer op de rommelmarkt in Leopoldsburg zal zijn , lady en katana staan paraaat met toffe spulletjes :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

21 sep 2006, 19:21

Sorry Katana.. ik heb weinig interresse om je oudheden bij mij als candlestic op een pied-de-stalleke te zetten, tenzij je Lady nog iets aantoonbaars heeft... :wink:
Gast

21 sep 2006, 21:16

Tll , een verplaatsing van 180 km voor 100meter rommelmarkt , en de goede zeelucht verlaten , dat zie ik nog niet zitten , al zitten er nog veel nieuwe spulletjes bij "de katana" stand .
Op een andere stand op dezelfde markt kwam ik 200 schokvrije voetjes tegen in nieuwe staat , die niet meer in de handel zijn , deze zijn zeer goed voor kwetsbare apperatuur zoals osciloskoop , en andere nauwkeurige meettoestellen .
Maar als het regent verdwijnen de marktkramers als sneeuw voor de zon .

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

22 sep 2006, 08:21

Micmac, ik dacht dat ze in Leopoldsburg toch iets slimmer waren... Ze hebben daar toch nog wel spul staan om 't een en 't ander af te schieten hé... Hier in een nabije dorp heeft een appelkweker een onweerkanon waarmee hij drijgende wolken aan flarden schiet...
Ik ben niet zo'n opsnorrer van ouwe spullen hoewel ik best voor voddemarchant zou kunnen doorgaan (beweert mijn vrouw)... :lol: