De stoel

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 mei 2006, 11:19

Het moet , het kan niet anders , katana is zijn grijze massa , aan 't geselen , om de keukenstoel te repareren !
Lady zegt " pot je breken , potje betalen en herstellen " !
Duizend bommen en graten , zal mij eens inzetten, om weer goed te scoren bij mijn choechoe :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 mei 2006, 16:08

Ach , dat is niet zo erg , zolang, ze ons niet op den electrischen stoel sturen :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 mei 2006, 16:49

Katana heeft al voorbereiding getroffen na een grondige inspectie van den stoel , morgen de eindface en zonder advies van den expert vriend Micmac :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

04 mei 2006, 21:31

Logisch nadenken lost veel problemen op , en je moet er de tijd voor nemen , neem twee of drie meter afstand van het voorwerp , en bekijk het eens vandaar , of zet er een origineel exemplaar naast .

Mocht de stoel , lange oren krijgen , of zes poten . . . mail dan maar even .

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

05 mei 2006, 13:31

katana heeft de stoel zelf hersteld , kan nu weer tegen een stootje :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

05 mei 2006, 14:18

Katana, om je een quotatie te kunnen geven, moeten we eerst weten wat er juist aan die stoel stuk was. Was het een poot die afgebroken was of een stuk van de leuning dat het liet afweten?
Om in onze achting nóg te kunnen stijgen, is het dus best dat het een zeer moeilijke herstelling was. Twee stukken hout terug aaneenlijmen met houtlijm kan iedereen. :lol: 8) :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

05 mei 2006, 14:54

zorro schreef:Katana, om je een quotatie te kunnen geven, moeten we eerst weten wat er juist aan die stoel stuk was. Was het een poot die afgebroken was of een stuk van de leuning dat het liet afweten?
Om in onze achting nóg te kunnen stijgen, is het dus best dat het een zeer moeilijke herstelling was. Twee stukken hout terug aaneenlijmen met houtlijm kan iedereen. :lol: 8) :wink:

Het was een keukenstoel met cromé poten en aftakkingen , afgewerkt met zwart leder .
Wel nu de leuning wordt getorst door twee buizen , waarvan de rugleuning verbonden was met twee stalen pinnen , en merkwaardig één van die pinnen had een diameter van 10 mm , en de andere 6 mm en de en het noodlot wilde dat God of Allah , katana wilde straffen , voor dat onheus gesmijt van die stoel om Lady te overtuigen !( vlak op zijn zwakke punt tegen de vlakte)


Dus wat moest katana doen de buis terug uitboren , en iets zoeken dat aanvaardbaar was om die stalen pin te vervangen , heb dat gevonden met een bout met gasdraad , die langs een zijde werd ingevezen , de andere kant waar het in de buis moest komen was wat moeilijk, paste niet , moest wat omgebogen worden , heb het in elkaar gekregen en wat bizon lijm ,verstevigd !!
Had ook nog tegenslag , katana wat nonchelant wist dat er wat stroomdraden van zijn boormachine , bloot lagen gevolg ,korstsluiting en de stroom viel uit ( dank u teko)
Katana had kunnen sneuvelen , er waakt precies iemand , is het God of is het Allach , weet het niet , maar einde goed alles goed :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

09 mei 2006, 19:56

Deze nacht was het bijna zover , ineens werd ik wakker , kon geen adem meer halen , vocht met alle macht om te kunnen ademen , misschien een slijmke in mijn keel terechtgekomen .
Lady bleef rustig liggen , deed alsof ze niets merkte , anders als katana een klein snurkje laat , port ze in mijn ribben !
Denk dat ze nog een beetje kwaad is :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

13 mei 2006, 18:50

Goddelijk!!!! Ik zou die katana zijn teksten voor geen geld willen missen! :D :D

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

19 mei 2006, 11:03

Wens je een goede stoelgang , en dan is het met de gezondheid O.K. :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

19 mei 2006, 12:28

Katana, hopelijk is je stoel geen kakstoel of kerkstoel geworden. :lol:

Wellicht mag hij ooit dienen voor rolstoel maar val er ondertussen niet door of vanaf, want anders krijg je stoelgangpijnen. :P
Gast

19 mei 2006, 20:34

Bij Katana staat er nu een "heilige stoel". Een stoel waar met liefde aan gewerkt is(en ook wel een beetje met schrik)...Kortom een stoel, stijl Lady de 1ste. Zal later veel geld waard zijn als hij geveild wordt...

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 mei 2006, 15:49

Voor de volgende vijftig (50) jaar zal de stoel het weer doen , er wordt hier niet meer over gesproken , was een ongeluk zoals een ander , liefde zegeviert weer , is in hihihih :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

22 mei 2006, 22:34

En na die 50 stoeljaren is onze Katana nog maar 124 lentes jong . :lol:
Gast

23 mei 2006, 01:17

Begin van de "publiciteitsjaren"... :lol: :wink: