Vanavond niet schat

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

16 jul 2006, 14:51

Vanavond niet schat en in den dag niet schat enzv...

De vrouwen willen de mannen kapot :!: 8O
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

16 jul 2006, 15:38

Deze informatie komt van mijn buurman , die heeft katana in vertrouwen genomen !

Madame is vies van seks , die man mag zelfs niet blootlopen en als ze zijn dink zit , zegt ze stop dat lelijk beest weg !
Madame kleed zich ook in de badkamer uit en schuift dan zo in bed , het is altijd iets , vanavond niet en in den dag ook niet !
Buurman is jaloers over de verhalen waarop de man zijn vrouw pakt op de keukentafel , met alle geilheid ennzv ..... :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

16 jul 2006, 17:58

Ik hoor van de buren (horen mag nog) hoe het hen vergaat... zéker nu met die warme dagen, nog een geluk dat de vliegenhor geen geurtjes doorlaat... (of zou die verbrande rubbergeur ergens anders vandaan komen ?)

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

17 jul 2006, 09:01

zeg, zitten er pubers in de zaal??? :lol:
't Zal de hitte zijn... 8)
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 jul 2006, 11:05

air schreef:zeg, zitten er pubers in de zaal??? :lol:
't Zal de hitte zijn... 8)


Buurman " Jules" vertolkt een groot persentage van het seksgenot tussen de Belgen :!: :lol:

Bij de moslims is dat annders , daar bevelen de mannen en de vrouwen gaan plat :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
bakker

17 jul 2006, 14:11

Was uwe buurman geen turk Katana ?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 jul 2006, 14:36

bakker schreef:Was uwe buurman geen turk Katana ?


Heb verscheidene turkburen , die komen me, hun seksproblemen niet uitleggen aan katana , is best ook , zijn gevaarlijke jaloerse mannen , knallen je ,met een af ,als je meer dan drie maal naar hun turkse schonen durft te lonken :!: :lol:

De Jules is een braven echten Belg , is geen gevaarlijke knalmaniak :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

17 jul 2006, 15:01

Katana, zeg eens tegen uw kennis die niet meer "mag", dat er nog andere petanqueballen zijn om mee te spelen? Kan ook zijn dan hij nu spijt heeft dat hij zijn "badkamerwijf" altijd trouw gebleven is. Eigen schuld, dikke bult.. :lol: :lol: :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 jul 2006, 15:06

Daar zijn geen ontrouwe mannen in dit land, alleen ontrouwe vrouwen en de resterende houden hun schaamlippen dicht tegen elkaar :!: :lol:
Naar Rimpelrock gaan onder de leiding van ss en chokry , salonsossen ,is ook geen oplossing om ze los te weken :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

17 jul 2006, 16:41

Katana, zeg maar aan dienen braven Belgischen buurman dat ik dé oplossing ken.
Dat hij zijn vies ding wast, zijn proper hemd aantrekt,zijn broek in de plooi strijkt, zijn jasje aantrekt en vooal zien dat zijn dasje goed zit. Laat hem dan maar met mij op stap.

" Vader gaat op stap " en laat dat Kl-wijf maar thuis niksen.

Nog één vraagje. Gij als kenner: welk is de meest sexy bar in L' burg??
Moet wél ietsje deftig blijven maar vooal ... betaalbaar :wink:
( Zeg tegen hem : asperines zijn niet nodig :!: )
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 jul 2006, 16:49

Oei beste STONE . de Jules is wel 10 jaar ouder dan katana maar nog zeer goed te been , als hij zijn klak afdoet , ziet hij er zelfs 15 jaar jonger uit , zal het hem eens zeggen !!!!!
Op en ander is het gras altijd groener dan bij ons thuis , vind dat ze dergelijke vrouwen maar eens op stage moesten laten gaan naar Cuba en naar Fidel Castro , met de vrolijke muziek van de Cubanen krijgt men lossen heupen en gaan de schaamlippen van zelf open :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

wielma
Lid geworden op: 06 okt 2004, 19:53
Locatie: Vlaanderen

17 jul 2006, 17:30

katana schreef:Oei beste STONE . de Jules is wel 10 jaar ouder dan katana maar nog zeer goed te been , als hij zijn klak afdoet , ziet hij er zelfs 15 jaar jonger uit , zal het hem eens zeggen !!!!!
Op en ander is het gras altijd groener dan bij ons thuis , vind dat ze dergelijke vrouwen maar eens op stage moesten laten gaan naar Cuba en naar Fidel Castro , met de vrolijke muziek van de Cubanen krijgt men lossen heupen en gaan de schaamlippen van zelf open :!: :lol:
Beste Katana , even je 85 - jarige buurman Jules attenderen op het feit dat ook Clinton in Cuba stage gelopen heeft en die heeft daar ook wel wat bijgeleerd betreffende de behandeling van bepaalde lichaamsdelen .
Achteraf was hij wel de sigaar ....

Groetjes , wielma :wink: :wink: :wink:

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

17 jul 2006, 23:45

allé, Katana, toon nu eens dat ge ne filantroop zijt.

Nodig uw buurvrouw eens uit en toon haar, terwijl ze braafjes toekijkt, hoe het WEL moet tussen man en vrouw.
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 jul 2006, 11:06

vivaldi schreef:allé, Katana, toon nu eens dat ge ne filantroop zijt.

Nodig uw buurvrouw eens uit en toon haar, terwijl ze braafjes toekijkt, hoe het WEL moet tussen man en vrouw.
Katana laat niet in zijn kaarten kijken door de Jules, als de Jules wil bijleren , er zijn bij ons Turken genoeg als buren om raad en demonstraties te houden :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

schanulekes
Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

18 jul 2006, 11:45

Wel bij mij is het ook al 5 jaar geleden en ik heb al terug goesting,maar madam wil er precies ook niet van weten,dan sta je stom dat we naar de lichte meiskes zouden gaan. :roll: