Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%
 
Totaal aantal stemmen: 59

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 aug 2009, 19:56

Zeer mooi bij elkaar passend koppel wens ze heel vel geluk samen. En natuurlijk ook aan de gelukkige ouders want zonder hen was dat feest nooit door gegaan.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 aug 2009, 10:51

vivaldi schreef:Katana, de ramanas is eindelijk begonnen!

Dus denk er aan (feitelijk moogt ge er niet aan denken) : gedurende een maand GEEN SEX met Lady, zelfs geen àànrakingen hoor.

Ikzelf houdt me in de voormiddag aan een aperitiefverbod vermits de zon op de middag ondergaat achter het dak van de buren (eigenlijk is dit een fantasietje).

Enne, Canteclaer, ik heb de foto's gezien (ge kunt ze amper zelf beter maken.....).Ik heb de indruk dat je dochter die dag geen burka aan had over haar rode schoentjes.Wens ze in ieder geval veel chance toe!
Katana is geen moslim , dus geen sex ?
Wel meer sex , nu met het vensterraam open , met geluid en al , dan kunnen de buren moslims meeluisteren met knassertands gebit :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

vivaldi
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Locatie: DEINZE

24 aug 2009, 11:51

Katana, ge moet U voorbereiden op de toekomst hé.
Dat weet ge trouwens al lang door uw rijpe ervaring.
En tegen dat het binnen 10 jaar zo ver is, moet ge de sex niet meer afleren.Ge moet dat doen terwijl ge nu nog jong zijt!!!.Hebt ge al gedacht aan een boerka voor uw vrouwke.Idem voor C. zijn dochter.Neem ook eens een voorbeeld aan onze kroonprins. Die zijn baard staat er al aan. Een goed begin zou ik zeggen.

Nog efkes iets over onze vorst: volgens de standaard is dat vliegtuig helemaal niet voor hem maar o.a. voor de regering, zodat onze ministers in alle rust hun nachtescapades kunnen voorbereiden tijdens de vermoeiende vlucht naar Thailand, Cambodja en andere buurlanden
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10
Gast

24 aug 2009, 11:53

katana schreef:
vivaldi schreef:Katana, de ramanas is eindelijk begonnen!

Dus denk er aan (feitelijk moogt ge er niet aan denken) : gedurende een maand GEEN SEX met Lady, zelfs geen àànrakingen hoor.

Ikzelf houdt me in de voormiddag aan een aperitiefverbod vermits de zon op de middag ondergaat achter het dak van de buren (eigenlijk is dit een fantasietje).

Enne, Canteclaer, ik heb de foto's gezien (ge kunt ze amper zelf beter maken.....).Ik heb de indruk dat je dochter die dag geen burka aan had over haar rode schoentjes.Wens ze in ieder geval veel chance toe!
Katana is geen moslim , dus geen sex ?
Wel meer sex , nu met het vensterraam open , met geluid en al , dan kunnen de buren moslims meeluisteren met knassertands gebit :lol:
Katana, niet stoeven hé!
Maar in je dromen kan je alles beleven. :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 aug 2009, 14:34

kwezel schreef:[1
1
Katana, niet stoeven hé!
Maar in je dromen kan je alles beleven. :wink:
Of het wel gelezen wordt in bejaarden tehuizen door ouderesenioren op de pc , is voor hun risico :lol:
Katana's hoekje , wordt gelezen door wie en waar ook op de wereld , joost zal het weten , wens mijn lezers allemaal een goeden dag toe en een goede gezondheid , als het gelezen wordt in vreemde landen , graag een seintje :?: :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

24 aug 2009, 14:41

katana schreef:...als het gelezen wordt in vreemde landen , graag een seintje :?: :D
한번 내 언어로 말해

En nu gij weer :lol:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
Gast

24 aug 2009, 15:27

Renegade schreef:
katana schreef:...als het gelezen wordt in vreemde landen , graag een seintje :?: :D
한번 내 언어로 말해

En nu gij weer :lol:
Vertaling: "Vertel me meer " (Koreaans)

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 aug 2009, 15:28

Renegade schreef:
katana schreef:...als het gelezen wordt in vreemde landen , graag een seintje :?: :D
한번 내 언어로 말해

En nu gij weer :lol:



Merci beste Renegade uit Gent , een grote stad in Vlaanderenn , merci :)

Katana , bedoelt eigelijk een vreemd land ; bvb Nederland , Duitsland , Zweden, Denemarken, Finland, Rusland , Japan , China, Noord of Zuid Amerika , Peru, Brazilie , Zuid Afrika , Irak , Afghanistan , Mexico, Cuba enzo, verder waar Vlamingen vertoeven , die op internet seniorenNet lezen ... :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

24 aug 2009, 15:31

는 '즐거운 코너
Laatst gewijzigd door Gast op 25 aug 2009, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

24 aug 2009, 16:41

katana schreef:
Renegade schreef:
katana schreef:...als het gelezen wordt in vreemde landen , graag een seintje :?: :D
한번 내 언어로 말해

En nu gij weer :lol:



Merci beste Renegade uit Gent , een grote stad in Vlaanderenn , merci :)

Katana , bedoelt eigelijk een vreemd land ; bvb Nederland , Duitsland , Zweden, Denemarken, Finland, Rusland , Japan , China, Noord of Zuid Amerika , Peru, Brazilie , Zuid Afrika , Irak , Afghanistan , Mexico, Cuba enzo, verder waar Vlamingen vertoeven , die op internet seniorenNet lezen ... :lol:
Harstikke leuk dat zo een oudje nog zoveel van gat kan geven.....
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

24 aug 2009, 16:48

katana schreef:
Renegade schreef:
katana schreef:...als het gelezen wordt in vreemde landen , graag een seintje :?: :D
한번 내 언어로 말해

En nu gij weer :lol:



Merci beste Renegade uit Gent , een grote stad in Vlaanderenn , merci :)

Katana , bedoelt eigelijk een vreemd land ; bvb Nederland , Duitsland , Zweden, Denemarken, Finland, Rusland , Japan , China, Noord of Zuid Amerika , Peru, Brazilie , Zuid Afrika , Irak , Afghanistan , Mexico, Cuba enzo, verder waar Vlamingen vertoeven , die op internet seniorenNet lezen ... :lol:
الموت لأقسم بأن مهووس
Vrij vertaald : Dood aan die godslasteraar ( spreken in het openbaar over sex)
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

hermano
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:11
Locatie: Aangespoelde

24 aug 2009, 17:29

Mathieu schreef:الموت لأقسم بأن مهووس

Vrij vertaald : Dood aan die godslasteraar ( spreken in het openbaar over sex)
Katana's oordeel: ik spreek er graag over maar ik doe het graag ook.

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

25 aug 2009, 09:10

canteclaer schreef:T는 '즐거운 코너
Inderdaad, een happy corner, maar die eerste T mag er niet bij staan :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 aug 2009, 15:33

canteclaer schreef:는 '즐거운 코너


Versta dat gedoe niet ? als simpele mens , dus als 't kan , wat uitleg canteclaer :?: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

25 aug 2009, 17:17

katana schreef:
canteclaer schreef:는 '즐거운 코너


Versta dat gedoe niet ? als simpele mens , dus als 't kan , wat uitleg canteclaer :?: :)
Betekent: "'t Plezante Hoekje" in 't Koreaans....