Onder één dak.

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

01 jun 2016, 16:16

Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

07 jun 2016, 22:12

.
MEDJUGORJE

2 juni 2016

Lieve kinderen, als Moeder van de Kerk, en als jullie Moeder, glimlach ik als ik naar jullie kijk; hoe jullie naar mij toekomen, hoe jullie je rondom mij verzamelen, hoe jullie mij zoeken. Mijn komst naar jullie is het bewijs hoezeer de hemel jullie bemint. Mijn komst wijst jullie de weg naar het eeuwig leven, naar het heil. Mijn apostelen, jullie, die ernaar streven om een zuiver hart te hebben waarin mijn Zoon woont; jullie zijn op de goede weg. Jullie, die mijn Zoon zoeken, zoeken de juiste weg.

Hij heeft veel tekenen van zijn Liefde nagelaten. Hij heeft hoop nagelaten. Het is gemakkelijk Hem te vinden, als je bereid bent offers te brengen en boete te doen, als je geduld hebt, barmhartig bent en liefde hebt voor je naasten.

Velen van mijn kinderen zien niet en horen niet, omdat ze niet willen. Zij aanvaarden mijn woorden en mijn werken niet; toch roept mijn Zoon door mij iedereen. Zijn Geest verlicht al mijn kinderen met het licht van de hemelse Vader, in eenheid van hemel en aarde, in wederkerige liefde, want liefde roept liefde op en maakt werken belangrijker dan woorden.

Mijn apostelen, bid daarom voor jullie Kerk, bemin haar en doe werken van liefde, ongeacht hoezeer ze verraden en gewond is. Ze is er omdat ze komt van de hemelse Vader.

Bid voor jullie herders, opdat jullie in hen de grootsheid van de liefde van mijn Zoon zien. Dank je.
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

08 jun 2016, 12:02

BLOG over MEDJUGORJE - http://39maria.blogspot.be/

Afbeelding
Mirjana - 2.6.206

VIDEO van de Verschijning van 2 juni 2016 aan Mirjana
https://www.facebook.com/marytv.tv/vide ... 712973913/
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

09 jun 2016, 13:18

TOEWIJDING aan het H.Hart van Jezus

Allerheiligst Hart van mijn geliefde Heer Jezus Christus,
bron van oneindige Barmhartigheid,
ontvang vandaag mijn volledige overgave.
Neem mijn leven, dat ik U aanbied, aan.

Uw Hoog heilig Hart is de bron van genade, niet alleen voor mij,
maar voor heel de mensheid, die zich op dit moment samen met
mij onder Uw bescherming bevindt.

U schenk ik mijn hart, opdat het alleen U zal liefhebben.

U schenk ik mijn ogen, opdat ik uw Liefde overal kan zien.

U schenk ik mijn oren, opdat ze Uw roepen zullen horen.

U schenk ik mijn handen en mijn voeten, opdat ze U zullen volgen.

Moge al onze medemensen gezegend worden.

Allerheiligst Hart van mijn geliefde Heer Jezus Christus,
vandaag neem ik U aan als mijn toevluchtsoord in alle momenten
van angst en droefenis. Ik neem U aan als beschermer en bewaker
van mijn leven, vooral in momenten van bekoring

Allerheiligst Hart van mijn geliefde Heer Jezus Christus,
vanaf nu richt ik mij volledig tot U.
Ik vraag U, bescherm mij in dit leven, opdat niets en niemand
mij van U kan scheiden.

Oneindige bron van Barmhartigheid, neem mijn leven aan.

Van mijn kant beloof ik U lief te hebben en U nooit te verloochenen.
Ik vraag U dit gebed van toewijding aan te nemen en houd mij vanaf
nu in Uw handen. Amen

Pastoor Geudens
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

09 jun 2016, 21:34

.
VLINDERS in onze TUIN.
http://ria-natuurmijnpassie.blogspot.be ... deren.html
Afbeelding
DISTELVLINDER
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

11 jun 2016, 13:20

Het is officieel
De bisschop heeft de verschijningen van Maria in San Nicolas, Argentina, bovennatuurlijk genoemd en waard om geloofd te worden

Read more: http://www.ncregister.com/blog/joseph-p ... z4AihoTjjR

De zondag van de Heilige Drievuldigheid 22 mei, was een schitterende blauwe dag voor onze Gezegende Moeder, toen Bisschop Hector Cardell van San Nicolas Argentina, officieel bekend maakte dat de verschijningen van Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans in zijn bisdom een bovennatuurlijk karakter hadden en waard om te geloven.

De verschijningen vonden plaats in deze stad ongeveer 100 miles van Buenos Aires, van 13 oktober 1983 tot 11 februari 1990. Maria verscheen aan een huisvrouw "Gladys Herminia Quiroga de Motta" genaamd. Ze verscheen bijna dagelijks. Gladys ontving ook 68 bezoeken van Jezus.

13 Oktober was de verjaardag van de laatste verschijning in Fatima en 11 februari het feest van Onze Lieve Vrouw van Lourdes. Een teken van de Voorzienigheid. De bisschop bestudeerde, overeenkomstig de richtlijnen van het Vaticaan, alle gebeurtenissen, gedurende 12 jaar.

Zijn voorganger, Bisschop Domingo Salvador Castagna, ging dikwijls voor in processies en celebreerde de H. Mis ieder 25e. van elke maand, voor duizenden die iedere maand de eerste verschijning van de Moeder Gods in 1983 herdachten. Dit gebeurde toen Gladys in haar kamer de Rozenkrans bad. Het was een korte verschijning. Maria droeg een blauw kleed, zij had het kind Jezus op haar arm, maar ze sprak niet.

Zoals in andere verschijningen verscheen Maria aan een eenvoudige en nederige huisvrouw, gehuwd en met twee dochters
Maria's eerste woorden waren (op 13.10.1983) Wees niet bevreesd. Jezus zei hetzelfde tot de vrouwen na zijn Verrijzenis. Maria (Matthew 28:10). Maria gaf aan Gladys verwijzing naar de Bijbel: Ezekiel 2:4-10.

Gedurende haar verschijningen gaf Maria vaak verwijzingen naar de Bijbel aan Gladys. Op 25 oktober was Gladys aan het bidden in de kathedraal van de Rozenkrans, toen haar de Moeder Gods verscheen. Zij gaf Rosario een witte rozenkrans en zei:

" Ontvang deze Rozenkrans uit mijn handen en bewaar hem altijd. U bent GEHOORZAAM. Dat maakt me blij. Verheug je, want God is met je."


wordt vervolgd.
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

12 jun 2016, 16:09

VERVOLG: erkende boodschappen uit Argentina - 1983-1990

Waarschuwing en begeleiding.

De berichten zijn vol van hoop en moederlijke wegwijzers over hoe allen moeten terugkeren naar God. In Hem vertrouwen, in Zijn liefde, en in de moederlijke liefde van Maria. Als een goede moeder die wanneer haar kinderen in gevaar zijn, aarzelt Maria niet om ons te waarschuwen. In deze tijden wanneer de wereld God vergeet, het christendom wordt aangevallen; dan wordt materialisme, wetenschap en technologie verafgoodt. Hoe relevant zijn deze waarschuwingen nu?

Betreft de diverse waarschuwingen van Maria:

"In de grote steden van de wereld, waar atheïsme en een complete onverschilligheid jegens God regeert, stijgt de onrust door de listen van de boze. Zijn goddeloosheid zoekt en controleert de zwakke zielen.

De Heer wil ons daarom waarschuwen. ”De mensheid is in een proces van verval. Hun zelfvernietiging vordert” Zij verwijst naar Jezus Sirach. 17: 25-26. "De jongeren worden geconfronteerd met een corrupte, gruwelijke wereld. Laat u niet overrompelen door de rampen die zich voor uw ogen afspelen. Vergeet niet dat ze leiden tot de ondergang door u te onderwerpen aan het kwade Bidt, zodat jullie een jeugd worden toegewijd aan de Heer. Een jeugd die op zoek is naar vrede."

"De meerderheid van de jongeren bemint God niet ... Toch wenst God onder hen te blijven." "Zijn jullie wezen? Hebben jullie geen God? Hebben jullie geen hemelse moeder ? Het is tijd om jezelf te zuiveren, mijn lieve kinderen! "

wordt vervolgd.

Laatst gewijzigd door ria op 12 jun 2016, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

12 jun 2016, 16:11

vervolg:

"Dat is de reden waarom ik u vraag na te denken. Stel niet uit, want de tijd loopt naar het einde en er zal geen plaats meer zijn voor hen die te laat komen. " “ De komst van de Verlosser is op handen…”

"Het alleen nodig om te kijken naar de Moeder van God, uw moeder, en zij zal u leiden naar God. Het is alleen nodig om zichzelf in het hart van de moeder te vestigen om zo de stem van de Heer te beluisteren. Ik zal mezelf niet verbergen; laat niemand mij mijden! "

Op 13 mei, een verjaardag van Fatima verschijning, waarschuwde Maria: "Mijn dochter, zoals eerder in Fatima, worden vandaag mijn bezoeken op aarde vernieuwd. Ze zijn vaker en langduriger, omdat de mensheid door zeer dramatische tijden gaat. Heeft de mens niet begrepen dat hij onvoorwaardelijk in Gods dienst moet staan? Als hij weerstaat, zal zijn ziel verloren gaan."

Nogmaals, "Veel harten aanvaarden mijn uitnodiging tot gebed en tot bekering niet. Dat is de reden waarom het werk van de duivel groeit en uitbreidt. Mijn lieve kinderen, het is alleen door gebed en bekering, dat u naar God terugkeert. Moge Hij uw hart niet verdord vinden. "

wordt vervolgd.
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

12 jun 2016, 16:15

vervolg:

'De Heer wil dat allen in staat zijn om Zijn Koninkrijk binnen te gaan. dat is wat ik hier zeg tegen allen die zich van Hem hebben verwijderd: Komt, naderbij, want Jezus Christus is binnen uw bereik. Amen! Verkondig Hem! Lees Hebreeën 4:. 16/12 "

Maria geeft veel aanmoediging en positieve aanwijzingen over wat we moeten doen.

De vrouw van Openbaring

Toen Gladys vroeg aan Onze Lieve Vrouw of ze wilde worden genoemd “Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans van San Nicolás,” antwoordde deze: 'Zo moet je het zeggen. Mijn wens is om onder u te zijn, om u te vervullen met zegeningen, met vrede, vreugde en om u dichter bij God de Heer te brengen. "

Toen Jezus aan Gladys verscheen verwees hij naar Maria als 'mijn Ark. "Nogmaals benadrukte Jezus opnieuw deze belangrijke identificatie. Gladys zag eerst de ark van Mozes, toen de ark van Noach. Jezus zei: "In het verleden, werd de wereld gered door de ark van Noach. Vandaag is mijn moeder is de Ark. Het is door haar, dat de zielen zullen worden gered, omdat ze hen zal leiden tot mij. Hij die mijn moeder verwerpt, verwerpt mij.” (dit laatste is straffe taal).

Mary kondigde ook aan: "God geeft volledige vrijheid, Hij laat eenieder vrij ... om zijn eigen keuze te maken: om zichzelf te zuiveren of in zonde te leven, te groeien in Christus of te worden vernietigd. Ik adviseer mijn kinderen om te ontsnappen aan de sombere nacht, want de dageraad zal binnenkort verschijnen. Terwijl u wacht, Laat u voorbereiden door deze moeder. Introduceer uw harten in de Ark die Jezus heeft gestuurd. Lees Galaten 4:. 11/03 "

Ze voegde er nog aan toe: "Gladys, de mensheid is in een proces van verval, in een progressief spiraal van zelfvernietiging. Dat is de reden waarom het nu nodig is om de woorden van de Moeder te verspreiden. De Heer heeft deze tijd getekend met het merkteken “de vrouw, bekleed met de zon” (Openbaring 12: 1). Zij vertegenwoordigt de hoop waaraan haar kinderen zich moeten vastklampen. De moeder heeft naar u gekeken. Het is aan u om uw ogen en uw hart voor God open te stellen. "


De sleutel van deze boodschappen vindt men in Revelation 11:19-12:17. Maria verschijnt aan Gladys als de “Vrouw bekleed met de zon en de Ark van het Nieuwe Verbond” ... God wil het verbond met zijn volk, door Maria, Zijn ark van het verbond vernieuwen, " en " Maria komt om het geloof te herstellen."

wordt vervolgd.

Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

12 jun 2016, 16:16

vervolg:

'De Heer wil dat allen in staat zijn om Zijn Koninkrijk binnen te gaan. dat is wat ik hier zeg tegen allen die zich van Hem hebben verwijderd: Komt, naderbij, want Jezus Christus is binnen uw bereik. Amen! Verkondig Hem! Lees Hebreeën 4:. 16/12 "

Maria geeft veel aanmoediging en positieve aanwijzingen over wat we moeten doen.

De vrouw van Openbaring

Toen Gladys vroeg aan Onze Lieve Vrouw of ze wilde worden genoemd “Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans van San Nicolás,” antwoordde deze: 'Zo moet je het zeggen. Mijn wens is om onder u te zijn, om u te vervullen met zegeningen, met vrede, vreugde en om u dichter bij God de Heer te brengen. "

Toen Jezus aan Gladys verscheen verwees hij naar Maria als 'mijn Ark. "Nogmaals benadrukte Jezus opnieuw deze belangrijke identificatie. Gladys zag eerst de ark van Mozes, toen de ark van Noach. Jezus zei: "In het verleden, werd de wereld gered door de ark van Noach. Vandaag is mijn moeder is de Ark. Het is door haar, dat de zielen zullen worden gered, omdat ze hen zal leiden tot mij. Hij die mijn moeder verwerpt, verwerpt mij.” (dit laatste is straffe taal).

Mary kondigde ook aan: "God geeft volledige vrijheid, Hij laat eenieder vrij ... om zijn eigen keuze te maken: om zichzelf te zuiveren of in zonde te leven, te groeien in Christus of te worden vernietigd. Ik adviseer mijn kinderen om te ontsnappen aan de sombere nacht, want de dageraad zal binnenkort verschijnen. Terwijl u wacht, Laat u voorbereiden door deze moeder. Introduceer uw harten in de Ark die Jezus heeft gestuurd. Lees Galaten 4:. 11/03 "

Ze voegde er nog aan toe: "Gladys, de mensheid is in een proces van verval, in een progressief spiraal van zelfvernietiging. Dat is de reden waarom het nu nodig is om de woorden van de Moeder te verspreiden. De Heer heeft deze tijd getekend met het merkteken “de vrouw, bekleed met de zon” (Openbaring 12: 1). Zij vertegenwoordigt de hoop waaraan haar kinderen zich moeten vastklampen. De moeder heeft naar u gekeken. Het is aan u om uw ogen en uw hart voor God open te stellen. "


De sleutel van deze boodschappen vindt men in Revelation 11:19-12:17. Maria verschijnt aan Gladys als de “Vrouw bekleed met de zon en de Ark van het Nieuwe Verbond” ... God wil het verbond met zijn volk, door Maria, Zijn ark van het verbond vernieuwen, " en " Maria komt om het geloof te herstellen."

wordt vervolgd.

Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

12 jun 2016, 23:08

Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

16 jun 2016, 12:52

Vervolg verschijning ONZE LIEVE VROUW in Argentina.

Richting voor Boarding de Ark ( Boarding, dat doen we als we een vliegtuig ingaan.
Hier vraagt Maria in haar Hart, de Ark, binnen te gaan)

Maria, de Ark van het Nieuwe Verbond, vertelt ons hoe terug te keren naar God, boodschappen die ze over de hele wereld wil verspreiden.
"Ik wil de bekering van de wereld, dat er aan God gehoorzaamd wordt. Mijn lieve kinderen, bid opdat het zo zou mogen worden,” 'zei ze.

"Overal in de wereld waar mijn boodschappen werden gegeven, lijkt het op prediken in de woestijn. Het antwoord dat de Heer verwachtte kwam niet. Dat is de reden waarom jullie mensen werden gekozen. Predikt, zodat uw broeders, de roep van de Heer onze God kunnen beantwoorden. "
Het is van op deze plaats dat ik de hele wereld uitnodig om te zoeken naar de Levende Fontein, de Fontein van Vrede, de Fontein van Genaden. Ik wil mijn kinderen genezen van de ziekte die het materialisme is. Een ziekte die velen doet lijden. . Ik wil hen helpen om Christus te ontdekken en hen te leren dat Christus boven alles heerst.

In deze situatie vandaag de dag, leggen de boodschappen de nadruk op hoop en vertrouwen en geven duidelijke aanwijzingen van Maria die haar kinderen vraagt " voor bekering en dan toewijding aan mijn Moederlijk hart als... Op uw toewijding zal ik reageren met mijn bescherming."
Mary legt de twee manieren uit om de zielen te redden, door gebed en bekering. "Het gebed is zowel het middel en ook het wapen, en het begint met de Rozenkrans."

"Bid de Heilige Rozenkrans, en laat de Heer zien dat je wilt bekeren. Het Heilig Hart van Jezus zal je overvloedige zegenen. "
Nogmaals: "De Heilige Rozenkrans is het wapen dat de vijand angst inboezemt. Het is ook de schuilplaats van degenen die op zoek zijn naar verlichting van het lijden, en het is de deur naar mijn hart te gaan. "

Bekering is de metgezel van het gebed. In een bericht wordt door de Heilige Moeder verwezen naar Lourdes: "Mijn kind, gisteren was het Lourdes, vandaag is het hier, maar het is altijd goed voor de moeder dat de kinderen haar zoeken. Ik verwacht van hen bidden, vasten, bekering. Ze zullen het heil vinden als ze niet van de Heer weg vluchten, als zij de Heer te accepteren. Veel zielen missen vrede. Als de ziel zoekt naar rust, zal het God te vinden. "

Jezus zei tot Gladys: "Als deze generatie niet zal luisteren naar mijn moeder, zal ze vergaan. Ik vraag iedereen om naar haar te luisteren. bekering van de mens is noodzakelijk ... "

Bekering komt door boetedoening. Mary roept op tot verzoening, vergeving, bekering in het sacrament van biecht. Zij zegt liefde maakt boetedoening licht. "Bij God, bestaat geen bitterheid in het lijden, er bestaat zelfs geen nederlaag.”

Met gebed, de Rozenkrans, bekering, boetedoening, komt de Eucharistie, het Woord, broederlijke liefde en de toewijding aan haar.

Vele malen spreekt Maria over de Heilige Eucharistie en het belang van het ontvangen en aanbidden van het lichaam en bloed van Christus. "De ziel moet zich verenigen met Christus elke dag, en daarvoor is er niets beter dan de Heilige Communie. Het voedsel van de ziel voor het leven"

wordt vervolgd
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

16 jun 2016, 13:52

Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

Monika **
Lid geworden op: 05 jun 2004, 13:10
Locatie: ardennen

16 jun 2016, 16:33

VERTROUWEN

Bouwen, met gebonden handen,
En bewaren, zonder macht;
Zich bevrijden van de banden,
Wie heeft daartoe zelf de kracht?


Onze vlijt is overbodig!
God bewaart toch zelf Zijn kerk!
Hij heeft immers ons niet nodig?
is er toekomst voor ons werk?


Staakt dat twijfelmoedig vragen!
Arbeidt, waakt, gelooft en bidt!
Hij wil al Uw zorgen dragen,
Hij, die in den hemel zit.


Ja, de wereld wordt ontbonden:
Brandend zal ze ondergaan;
Na wat men heeft uitgevonden,
Twijfelt niemand daar meer aan!
Duizendvoudig zijn haar zorgen;
Ieder vreest des and'ren macht;
't Schrikbeeld is er ied're morgen,
Van een nieuwe oorlogsnacht!


Ja, we worden diep bewogen,
Als we denken aan Gods recht;
Maar we houden 't woord voor ogen:
"Vreest niet! Ik heb 't U voorzecht!"
En we vragen:
"Leer ons dragen,
"Geef ons kracht tot dankbaarheid;
"Leer ons dragen,
"Zonder klagen,
"Voortgaan in gehoorzaamheid".


"Bouw Gij, Heere,
"Tot Uw eere,
"Bouw Gij zelf ons levenshuis!
"Tot Uw eere,
"Leer ons, Heere,
"Dragen tot Uw troon ons kruis!


Uit: Frontgedichten - J. Kuyl Jr.



DANK VOOR U BEZOEKJES Ria

ria
Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Locatie: waar het goed is om wonen...

17 jun 2016, 14:19

VERVOLG:
Erkende verschijningen van Onze Lieve Vrouw van de Rozenkrans in Argentinië - 1983-1990 aan een huisvrouw GLADYS, genaamd.

Maria leidt ook tot de Bijbel met haar voortdurende verwijzingen naar verzen in de Schrift in verband met haar boodschappen.

Tekenen van Maria

Onze Heilige Moeder gaf drie tekenen van haar voortdurende aanwezigheid: haar beeltenis, een nieuw heiligdom, en een medaille.

"Ik wil mij in uw midden vestigen," zei Maria op 27 november, het feest van de wonderdadige medaille, kort nadat de verschijningen begonnen.

Diezelfde dag liet Eerwaarde Carlos Perez in de Rosario kathedraal, aan Gladys het beeld van de Koningin van de Rozenkrans zien, dat hij gevonden had in klokkentoren. Het was gezegend door paus Leo XIII en geplaatst in de kathedraal bij de opening in 1894. Later werd het beschadigd en in de toren geplaatst.

Niemand wist het nog, tot de priester het die dag herinnerde. Meteen herkende Gladys het beeld van Maria, zoals ze aan haar verscheen. Daarachter was een glas in lood raam met de Heilige Drievuldigheid en engelen, toen de Heilige Moeder aan haar verscheen, vertelde zij haar: "Ik wil mij vestigen aan de oever van de Parana ... (plaatselijke rivier)."

Maria vroeg een heiligdom dat gebouwd zou worden voor haar en Gladys vertelde dit aan de bisschop Maria vroeg meerdere malen om het heiligdom. Bisschop Castagna, die over de verschijningen meer dan eens met Johannes Paulus II sprak en gaf zijn 'Imprimatur' voor een Spaanse editie van de boodschappen van Onze Lieve Vrouw, en legde al snel de hoeksteen van het heiligdom op de derde verjaardag van de verschijningen.

Op Palmzondag 19 maart 1989, verhuisde het beeld van Onze Lieve Vrouw dat vereerd werd in de kathedraal, naar het gedeelte van het nieuwe heiligdom van "Maria van de Rozenkrans van San Nicolás," naar de afdeling die reeds onder haar leiding werd voltooid.

Daarna vroeg Maria om een medaille met haar beeltenis en de woorden: "Maria van de Rozenkrans van San Nicolás," en op de keerzijde de Heilige Drie-eenheid met zeven sterren. Ze legde uit: “de sterren vertegenwoordigen de zeven genaden die mijn Zoon Jezus zal verlenen aan degenen die het op hun borst dragen."

Mary sprak meerdere malen over de komst en overwinning van Jezus, maar niet zonder een geestelijke strijd. "Jezus Christus zal de grote strijd winnen, mijn kind ..."

wordt vervolgd
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.