Foto's op ipad 2 laden

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

johalmans
Lid geworden op: 31 aug 2011, 09:49
Locatie: Schimmert

04 okt 2011, 11:51

Wanneer ik foto's van mijn PC naar de ipad2 verstuur zijn diverse foto's 1/4 slag gedraaid (terwijl ze o de PC goed staan)
Ik kan ze dan niet op mijn ipad recht zetten. Door de ipad te kantelen draaien ze wel mee maar ik krijg ze niet recht op de ipad.

Verder kan ik nog altijd niet de foto's importeren naar de ipad.
Ik maak nu een nieuwe map op de pc met daarin de mappen welke ik wil importeren.Dit werkt goed maar hij importeerd wel steeds alles opnieuw (kost heel veel tijd
Bij het opnieuw importeren van nieuwe (losse) mappen. verwijderd hij nog steeds de reeds geimporteerde mappen of foto's

Anmari
Lid geworden op: 06 nov 2011, 11:04
Locatie: Sint-Michielsgestel

06 nov 2011, 11:12

Sluit je iPad aan en klik dan in iTunes op de iPad, dan bij overzicht foto's aanklikken en daar kan je aangeven hoe en welke foto's je op de iPad wilt hebben.
Het roteren weet ik ook niet maar misschien kan je proberen om als je de foto geroteerd hebt er een duplicaat van te maken en deze dan synchroniseren naar je iPad.
Veel succes, groet Anmari

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

06 nov 2011, 15:00

Alles, maar dan ook werkelijk alles, wat je wilt synchroniseren naar je iPad, iPod of iPhone gaat via iTunes. Stel dus in iTunes in welke foto's, albums of verzamelingen je wilt synchroniseren.
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.