Facebook - app verwijderen

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

01 sep 2014, 13:45

knokke,

u antwoordde dat u niet ingeschreven bent bij politiecontrole.be, u hebt toch op een of andere manier dit "programma", app ?, geïnstalleerd, kunt zich herinneren hoe ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

02 sep 2014, 21:02

.
niet echt een nieuw antwoord maar een vraag... Ik heb altijd gedacht dat je voor die berichtjes i.v.m. politiecontrole moet betalen

8)

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

03 sep 2014, 18:23

E.T.,

bedankt voor 't mee denken maar zondag antwoordde Knokke:
Als ik naar "politiekontrole" ga moet ik registreren en betalen..heb dit nooit gedaan en kan mij dan ook moeilijk laten uitschrijven, want ik ben niet ingeschreven.
Heb mijn probleem ook op "webpersperctief" geplaatst en wacht op antwoord
Heb het ook nog een gesignaleerd via werkgroep in facebook en ook hier wacht ik op antwoord
We zouden moeten te weten komen hoe dat onderdeel op de ipod geïnstalleerd werd, om van daaruit naar een verwijder oplossing te kunnen zoeken.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

08 sep 2014, 14:08

knokke,
Heel makkelijk; als je een app wilt verwijderen….. druk deze app een langere tijd in – alle apps beginnen te wiebelen EN je ziet linksboven een zwart rondje met een witte kruis.
Druk op dat rondje met kruis; en hij gaat vragen of je deze echt wilt verwijderen…. en daarna ook nog of je een review wilt geven.
Het wiebelen stop je – door op de homeknop te drukken (ronde knop – midden onderin je scherm).
Nu komen er ook mensen binnen met “kan app ipad niet verwijderen”……
Heel vaak valt dat op te lossen door de iPad ECHT uit te zetten (en dan weer aan) OF een echte reboot;
echt uitzetten; de bovenste knop een hele lange tijd indrukken – dan zie je een balkje verschijnen; deze schuif je om hem uit te zetten
echte reboot; de homeknop (onderste knop in het midden, net onder je schermgedeelte) EN de bovenste knop HEEL lang indrukken. Je ziet vanzelf de Apple logo verschijnen. Dan ben je opnieuw aan het opstarten.
Hebt u dat al geprobeerd ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet