hoe moet ik reageren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

mijriam
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:40

11 mar 2012, 23:44

ik vind mezelf echt walgelijk, heb hevige ruzie door mijn eigen schuld met zeer lieve vriendin, ze is er het hart van in dat ik heb haar zo heb gekwetstvoel me er heel slecht door, verdien geen medelijden, maar wat moet ik nu doen, verontschuldigingen heb ik al per mail gedaan, weten jullie nog raad dank :cry:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 mar 2012, 21:08

Als je echt heel goed bevriend zou zijn,zie ik geen probleem dat het terug goed zal komen,het haar kwetsen door U, is waarschijnlijk ingegeven door overmatig bezorgd te zijn geweest over iets...
Waarschijnlijk,en dat gebeurd bijna altijd,komt die vriendin-vriend tot het zelfde besluit,en zal het wel begrijpen,indien je elkaar ergens toch nog eens tegenkomt,begin er niet meer over,zeker geen verontschuldigingen... maar neem elkaar stevig vast,dat zegt duizend maal meer dan woorden...en 't bijzonderste daaraan...dat 'kwets' niet als dat wat woorden wel eens kunnen... :wink: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....