zeemacht! MSC nieuwpoort

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

21 apr 2013, 08:54

Hey Kris,
Je hebt geluk dat het goed gaat in de zaak want ik heb van verschillende anderen al andere zaken gehoord (moeilijke tijden wordt overal gezegd)
Op die foto herken ik iedereen maar de namen niet meer! het is te lang geleden hé!
Je mag zeker mijn foto's gebruiken, daar is niks privé mee, ik heb trouwens veel spijt dat ik bijna geen foto's heb, er zijn er wel gemaakt maar die zullen nog bij die gasten met camera zijn, ja de tijden waren anders en de films moesten ontwikkeld worden en niet zoals nu digitaal, er is altijd wel beloofd "wij sturen die op" maar ik heb nooit een foto ontvangen.
De foto's die ik heb die heb ik aan boord gekregen van bepaalde mensen (of gekocht maar dat weet ik niet meer) ik zal ook bij mijn vader eens gaan zoeken of ik soms in een oude doos niks meer vind wie weet?
Ik heb hier nog wel een foto van de 2e afzwaai na het kamp misschien ken je hier iemand op of iemand anders die zegt, hey dat ben ik!! Afbeelding
Ik ben hier in burger, omdat ik bijna de helft van mijn uniform kwijt was, hahaha!
prettige zondag nog en tot schrijfs
Kamiel
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012

Komma@
Lid geworden op: 07 jan 2006, 14:35
Locatie: Bij de PC !!

27 aug 2013, 18:11

Hallo mannen

Heb Fred Van Vooren gevonden !
Woont in Brugge.
Mocht er iemand zijn adres willen van de oude bemanningsleden van de M932 Nieuwpoort, hij kan me berichtje sturen !

Komma@ 8) 8) 8)
Houston we have a problem ........

Proud Windows 8.1 Pro user !

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

20 okt 2013, 12:14

Eindelijk,
Ik heb Kris met zijn vrouw eindelijk ontmoet na 43 jaar, we zijn samen met onze echtgenotes iets gaan eten om een deel herinneringen uit de tijd op te halen, het was een heel gezellige namiddag, natuurlijk de tand des tijds heeft aan ons allemaal gevreten, als ik hem moest tegengekomen zijn dan had ik hem niet herkent maar dat zal omgekeerd ook wel geweest zijn trouwens met ieder van ons denk ik.
Wat heeft dit deugt gedaan!!
Hopelijk vinden we er nog een paar en kunnen we dan allemaal eens rond de tafel gaan zitten! zoals vroeger aan boord dat zou nog gezelliger zijn denk ik!
Afbeelding
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012

LSTEF
Lid geworden op: 20 jan 2014, 14:10

20 jan 2014, 14:36

kamiel2 schreef:beste Komma,
op de achterkant van de foto staan namen en handtekeningen
misschien ben je daar iets mee
Afbeelding
hierbij nog een foto van enkelen die op de centrale foto staan een paar namen herinner ik me wel, misschien herken jij er sommigen?
Afbeelding
ik zit links onderaan
groetjes
Kamiel
Beste kamiel2

ben op de foto (met de handtekeningen op de achterzijde,
zittend, tweede van links .
Hoe kunnen we contact leggen ?

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

21 jan 2014, 09:30

Beste LSTEF,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd,
je adres heb ik gekregen van Komma waarvoor dank!
we nemen kontakt en wisselen gegevens uit zodat we dan ook eens kunnen samenkomen of dergelijke,
Sta je op de 2e foto rechts bovenaan?
tot dan
Kamiel
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

21 jun 2015, 12:01

Beste kamiel2

ben op de foto (met de handtekeningen op de achterzijde,
zittend, tweede van links .
Hoe kunnen we contact leggen ?

Beste LSTEF
Ik heb van jou niks meer gehoord, zijn mijn berichtjes niet doorgekomen misschien?
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012